سخنگوی وزارت بهداشت آخرین آمار مبتلایان به کرونا در ایران تا امروز 21 مرداد ماه را اعلام کرد.

آمار جانباختگان کرونا در 24ساعت گذشته/شناسایی ۲۳۴۵ بیمار جدید کووید۱۹ در کشور
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

ویروس کرونا همه دنیا را تحت تاثیر خود قرار داده است. ویروس کرونا که تاکنون جان بسیاری از افراد را گرفته است. ویروس کرونا تنها افراد سن بالا را تهدید نمی‌کند بلکه بر اساس مشاهدات تعداد قابل توجهی از کودکان را نیز مبتلا کرده است. کنترل ویروس کرونا برای کودکان یکی از مهمترین نکاتی است که باید آن را یاد گرفت.منشأ ویروس‌ کرونا که در گذشته همه‌گیر شده بود، در حیوانات بود. کادردرمان کرونا

دکتر سیماسادات لاری - سخنگوی وزارت بهداشت با بیان اینکه از دیروز تا امروز ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، دو هزار و ۳۴۵ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که یک هزار و ۲۶۹ نفر از آنها بستری شدند گفت : مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۳۳۱ هزار و ۱۸۹ نفر رسید.متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۸۴ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۸ هزار و ۸۰۰ نفر رسید.خوشبختانه تا کنون ۲۸۸ هزار و ۶۲۰ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند.

 

کادردرمان کرونا

سخنگوی وزارت  بهداشت بیان داشت: استان‌های مازندران، تهران، قم، گلستان، خراسان شمالی، اردبیل، اصفهان، البرز، خراسان رضوی، کرمان، سمنان، آذربایجان شرقی، مرکزی، یزد و گیلان در وضعیت قرمز قرار دارند.

وی متذکر شد: همچنین استان‌های فارس، ایلام، لرستان، هرمزگان، زنجان، قزوین، آذربایجان غربی، بوشهر، همدان، چهارمحال و بختیاری و کهگیلویه و بویر احمد هم در وضعیت هشدار قرار دارند.

دکتر لاری تاکید کرد /» استانهای مازندران، تهران، قم، گلستان، خراسان شمالی، اردبیل، اصفهان، البرز، خراسان رضوی، کرمان، سمنان، آذربایجان شرقی، مرکزی، یزد و گیلان در وضعیت قرمز قرار دارند.همچنین استانهای فارس، ایلام، لرستان، هرمزگان، زنجان، قزوین، آذربایجان غربی، بوشهر، همدان، چهارمحال و بختیاری و کهگیلویه و بویر احمد هم در وضعیت هشدار قرار دارند.

کرونا

سخنگوی وزارت بهداشت با اعلام این خبر که ۳۹۸۳ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند افزود : تا کنون دو میلیون و ۷۳۶ هزار و ۵۱۴ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.