پایگاه خبری خانه فوتبال:

به گزارش خانه فوتبال، از آنجایی که پویش صاحبخانه خوب در برنامه «سلام صبح بخیر» در حال برگزاری است،خداداد عزیزی در روز تولدش به عنوان یکی از صاحبخانه‌های خوب، مهمان این برنامه بود. خداداد عزیزی که همچنان از جایگاه ویژه‌ای در میان اهالی فوتبال و مردم عادی برخوردار است مثل همیشه در این ویژه‌برنامه به سئوالات پاسخ داد که گفتگویی جالبی از آب در آمد.
 

شهر مشهد دیگر پایین و بالا ندارد

اولین خانه‌ام را سال ۷۴ در پایین شهر مشهد خریدم، اما دیگر حالا مشهد پایین و بالا ندارد. ما سال ۵۵ از روستا‌های اطراف فریمان به مشهد آمدیم و زمین‌های کشاورزی پدرم دیم‌کاری است. ما دام‌های‌مان را فروختیم و در پایین‌شهر مشهد دو خانه خریدیم که یکی را به پسرعموهایم دادیم، چون عمویم فوت کرده بود. پدرم هنوز همان‌جا است.

اولین قراردادم ۳.۵ میلیون تومان بود

خداداد عزیزی

سال ۷۴ که به بهمن رفتم سه میلیون و خرده‌ای قرارداد بستم و با رهن گذاشتن یک خانه توانستم به مبلغ ۴ میلیون تومان آن را بخرم. حالا دیگر نمی‌شود با این مبلغ هیچ کاری انجام داد.

با مستاجر‌ها هم خودم هم برادرم راه می‌آییم

مستأجر داریم، اما همه کار‌ها با برادرم است و او آدم مهربانی است و با مستاجر‌ها کنار می‌آید. مثلاً مستأجر می‌گوید فروشم در مغازه خوب نبوده و اگر می‌شود با قرارداد سال قبل جلو برویم و معمولاً او همراهی می‌کند.

خودمان برای پدرم زن گرفتیم

ما سه برادر و یک خواهر هستیم و بعد از فوت مادرم در سال ۶۹، پدر دوباره ازدواج کرد و از خانم دومش سه پسر دیگر هم دارد. او بعد از فوت مادرم خیلی اذیت شد من که فرزند کوچکتر هستم آن موقع ۱۹ ساله بودم و همه می‌دیدیم که پدر چطور اذیت می‌شود و از روستای خودمان خانمی برای او گرفتیم.

فوتبالیست‌ها بوتاکس می‌کنند

من دو دختر و یک پسر دارم. دختر بزرگترم سال ۷۶ بین بازی قطر و استرالیا به دنیا آمد. حالا که با این کیک تولد سورپرایز شدم یک شوخی هم با رفقای خودم داشته باشم بد نیست، آن فوتبالیست‌هایی که بوتاکس می‌زنند و آرایش می کنند، اما من زیاد موافق این کار نیستم.

هنرپیشه نیستم و نمی‌توانم فیلم بازی کنم

در برنامه «ستاره‌ساز» کسی به ما سناریو نمی‌دهد. ما خودمان هستیم، چون هنرپیشه نیستیم و نمی‌توانیم هم باشیم. بلکه خودمانیم

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: