سیگنال مهم رئیس جمهور به سهامداران برای آینده بورس + جزئیات

کد خبر: 1015898

حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی، رئیس‌جمهور گفت: اینکه تاکید شد سهام شستان تا پایان سال به تدریج واگذار و در بورس معامله می‌شود، بسیار مهم است. شستان تحول بسیار بزرگی را با ورود خود به بورس ایجاد خواهد کرد.

سیگنال مهم رئیس جمهور به سهامداران برای آینده بورس + جزئیات

بورس / سهام عدالت / به گزارش فردا، حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس‌جمهور صبح امروز (دوشنبه) در آئین بهره‌برداری از طرح‌های ملی وزارت نفت که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، اظهار کرد: امروز در هفته دولت طرح توسعه مرکز دیسپاچینگ گاز کشور و خطوط انتقال ششم و نهم سراسری گاز را افتتاح می‌کنیم.

وی افزود: مردم ما از همه کارگران، مهندسان و مدیران سپاسگزار هستند که در طول شبانه و حتی روزهای زمستان، گاز را در روستاها و شهرها در اختیارشان قرار می‌دهند و فشار گاز نیز متعادل است.

رئیس‌جمهور تاکید کرد: برای این مهم، یک مرکز فرماندهی وجود دارد که فشار گاز را تنظیم و پمپاژ می‌کند.

روحانی همچنین در جریان افتتاح فاز اول پتروشیمی بوشهر، گفت: کار بسیار بزرگی در پتروشیمی بوشهر انجام گرفته است. این اولین پتروشیمی است که گاز را از مبدا می‌گیرد یعنی قبل ازا اینکه گاز شیرین شود، گاز ترش را دریافت می‌کند و زنجیره این کار را در اختیار دارد.

فوری: سقوط شدید قیمت دلار؛ بزودی / دلالان ورشکست می شوند

وی افزود: اینکه تاکید شد سهام شستان تا پایان سال به تدریج واگذار و در بورس معامله می‌شود، بسیار مهم است. شستان تحول بسیار بزرگی را با ورود خود به بورس ایجاد خواهد کرد.

رئیس‌جمهور گفت: امروز بیش از یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون یورو طرح‌ افتتاح می‌شود که برای مردم بسیار ارزشمند است.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها