پایگاه خبری خانه فوتبال:

به گزارش خانه فوتبال، ملانیا ترامپ همسر رئیس جمهور آمریکا و مانکن سابق اسلوونیایی آمریکایی است. وی سال ۲۰۰۵ با ترامپ ازدواج کرد و ثمره ازدواج شان پسری به نام بارون است. ملانیا ترامپ در سفر به هند کمربندی با طرح‌ های سنتی هندی با لباس سفید ست کرد. پوشیدن لباس سنتی کشورها در هنگام سفر یکی از رسوم سیاستمداران است. در قسمت زیر تصاویری از تیپ جدید ملانیا ترامپ در سفر به هند را قرار داده ایم. 

تیپ جدید ملانیا ترامپ

پوشیدن لباس‌ هایی با طرح‌ ها و یا المان‌ های سنتی کشور ها در هنگام سفر به آن‌ ها یکی از رسوم متداول در بین سیاستمداران است. ملانیا ترامپ  همسر رئیس جمهور آمریکا در سفر امروز خود به هند کمربندی با طرح‌ های سنتی هندی را با لباس سفید خود ست کرده بود.

 

melania-trump-new-brigade-2

melania-trump-new-brigade-4

melania-trump-new-brigade-1

 

ازدواج ملانیا با ترامپ

ترامپ و ملانیا همدیگر را برای اولین بار در هفته مد نیویورک در سپتامبر ۱۹۹۸ ملاقات کردند. در آن زمان ترامپ اگرچه همسر مارلا میپلز بود ولی از یکدیگر جدا زندگی می‌ کردند. ملانیا پس از مدت کوتاهی، رابطه را قطع کرد اما این دو مجدداً رابطه را آغاز کردند.

رابطه ملانی و ترامپ در سال ۱۹۹۹ مورد توجه قرار گرفت و با پخش برنامه تلویزیونی کارآموز پوشش عمومی بیشتری پیدا کرد. ترامپ و کناوس در سال ۲۰۰۴ نامزد شدند و در سال ۲۰۰۵ در کلیسای اسقفی در پالم بیچ، فلوریدا ازدواج کردند. از مهمانان جشن آن‌ ها می‌ توان به کیتی کوریک، مت لاور، رودی جولیانی، استار جونز، باربارا والترز، ریجیس فیلبین، کلی ریپا، و بیلی جوئل اشاره کرد. هیلاری کلینتون در ازدواج به عنوان مهمان دونالد ترامپ شرکت کرد.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: