شهاب حسینی در برنامه جدیدش کنایه سنگینی به وعده های حسن روحانی زده است . او در هم رفیق به شکل واضح با طنز حسن روحانی را مورد نقد قرار داده است.

حمله شهاب حسینی به حسن روحانی + فیلم
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

 شهاب حسینی متولد۱۴ بهمن ۱۳۵۲ در تهران است. شهاب حسینی فعالیت اش را با گویندگی در رادیو آغاز کرد و در سال ۱۳۷۷ با اجرا در تلویزیون کارش را ادامه داد. شهاب حسینی هنرپیشه سینما، تئاتر و تلویزیون، مجری، کارگردان، تهیه کننده و گوینده ایرانی است. شهاب حسینی از جمله هنرمندانی است که علاوه بر فعالیت های هنری یک کافه در محدوده لواسان دارد.  شهاب حسینی در فیلم فروشنده، توانست جایزهٔ بهترین بازیگر مرد جشنواره فیلم کن را به خود اختصاص دهد. پخش برنامه اینترنتى «همرفیق» به کارگردانى و اجراى سید شهاب حسینى و تهیه‌کنندگى حسن خدادادى از ٢٠ آذرماه آغاز مى‌شود که به صورت هفتگى هر پنجشنبه منتشر خواهد شد.

بیوگرافی شهاب حسینی

نام :سیدشهاب الدین

 

نام خانوادگی :حسینی تنکابنی

تاریخ تولد :1352/11/14

محل تولد :تهران

همسر :پریچهر قنبری

فرزندان :محمدامین و امیرعلی

سید شهاب الدین حسینی تنکابنی 14 بهمن ماه سال 1352 در تهران متولد شد و اصالتا اهل تنکابن است.این بازیگر جوان تحصیلاتش را در رشته روانشناسی دانشگاه تهران به دلیل اینکه هوای مهاجرت به کانادا را در سر داشت بعد از دو سال نیمه کاره رها کرد.شهاب اولین فرزند یک خانواده شش نفره است و یک برادر و دو خواهر دیگر هم دارد.سیدفخرالدین حسینی پدر شهاب حسینی از دبیران آموزش و پرورش بود که دستی در ترجمه و تالیف کتاب داشت و چندین رمان و کتاب ترجمه شده توسط او منتشر شد. پدر شهاب حسینی بهمن ماه سال 93 درگذشت.

مادر شهاب حسینی یک امدادگر سیار بود و شغل مادرش باعث شد تا چند سالی از کودکی شهاب حسینی در خرم آباد سپری شود.

مهدی تنها برادر شهاب حسینی و دومین فرزند خانواده است که در زمینه موسیقی فعالیت میکند.

بخشی از مصاحبه با پدر شهاب حسینی

من متولد شهریور 1328 هستم. شهاب فرزند اول من است و مهدی فرزند دوم. شهاب که به کار بازیگری مشغول است و مهدی هم علاقه مند موسیقی. غیر از شهاب و مهدی، دو دختر هم دارم. مختصر زندگی من هم به این ترتیب است که وقتی دیپلم گرفتم، برای ادامه تحصیل به دانشکده خلبانی رفتم ولی چون دو تا از برادرانم در آن زمان قبل از انقلاب سیاسی بودند، اخراجم کردند. 

بعد از آن رفتم رشته زبان و ادبیات انگلیسی و سرنوشت طوری رقم خورد که دبیر بشوم. 30سال کارمند آموزش پرورش بودم. البته فعالیت های دیگری هم داشتم؛ مثل فعالیت های تجاری.