پایگاه خبری خانه فوتبال:

وام فوری دارای شرایط پرداخت خاصی است. وام فوری در مواقع خاص به متقاضیان پرداخت می شود. وام فوری در برخی از بانکها پرداخت می شود. وام فوری بنا به اعتبار بانک ها به متقاضیان پرداخت می شود. سود و اقساط وام فوری بسیار مناسب است.

دریافت وام آنی با کارمزد یک درصد بدون ضامن

بانک اول -بانک قرض الحسنه مهر ایران در راستای تقویت قدرت مالی هموطنان، طرح ۲ در یک را با اعطای ۲ وام قرض الحسنه با یک سپرده اجرا می کند.

در طرح ۲ در یک می توانید با مراجعه به هر یک از شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران و به پشتوانه حساب خود ۲ بار وام قرض الحسنه دریافت نمایید. در این طرح، صاحبان سپرده می توانند با افتتاح حساب و تکمیل موجودی در بانک، به صورت آنی تا ۱۰۰ درصد مبلغ افتتاحی خود را بدون ضامن وام قرض الحسنه دریافت نمایند. 

ویژگی طرح

با یک بار افتتاح حساب، ۲ بار وام قرض الحسنه دریافت می کنید

وام اول با کارمزد۱% و وام دوم به میزان امتیاز میانگین مشتری با کارمزد ۴ % پرداخت می شود.

مشخصات وام اول

زمان پرداخت وام اول: یک روز پس از تشکیل پرونده می باشد.

مبلغ وام اول: به انتخاب مشتری و حداکثر تا ۱۰۰ درصد مبلغ سپرده افتتاحی

تعداد اقساط: تا سقف ۶۰ ماه و به انتخاب مشتری

ضامن: برای صاحب سپرده بدون ضامن

کارمزد وام : ۱ درصد

حداکثر سقف وام اول: ۱.۵۰۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال برای هر نفر از محل سپرده ویژه

مشخصات وام دوم

مبلغ وام: بر اساس میانگین حاصله از (باقیمانده سپرده افتتاحی مشتری و بازپرداخت اقساط ماهانه وام اول)

تعداد اقساط: تا سقف ۶۰ ماه و به انتخاب مشتری

ضامن: با ارائه ضامن معتبر

کارمزد: ۴ درصد

حداکثر سقف وام دوم: ۲۰۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال برای هر نفر از محل منابع بانک

مثال :

در صورتی که شما مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان در سپرده ویژه اجتماعی بانک قرض الحسنه مهر ایران واریز کنید در کوتاه ترین زمان ممکن و حداکثر یک روز، شخصاً می توانید بدون نیاز به ضامن، مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان با اقساط قابل انتخاب (از ۲ ماه تا ۶۰ ماه) بطور مثال ۳۶ ماهه و کارمزد ۱ درصد دریافت کنید. در این حالت شما می توانید بعد از بازپرداخت اقساط و تسویه وام اول،از تسهیلات مرحله دوم بانک معادل امتیاز حاصله از ۵ میلیون تومان باقیمانده بعلاوه بازگشت اقساط وام ۱۰۰ میلیون تومانی مطابق ضرایب سیاست اعتباری مرتبط با سال مورد نظر و ضوابط و مقررات جاری بانک بهره مند شوید.

وام مبلغ زمان پرداخت تعداد اقساط کارمزد ضامن مخاطبین طرح

وام اول تا ۱۰۰ درصد سپرده مشتری ۲۴ ساعت حداکثر ۶۰ قسط ۱ درصد صاحب سپرده بدون ضامن برای سایرین مطابق ضوابط بانک عموم مشتریان

وام دوم بر اساس میانگین حساب حداقل ۳ ماه بعد از دریافت وام اول حداکثر ۶۰ قسط ۴ درصد بر اساس ضوابط جاری بانک افراد مشارکت کننده در طرح ۲ در یک

بانک اول - بانک مهر ایران به افراد واجد شرایطی که برای خرید کالا به تسهیلات احتیاج دارند، وام ۱۰۰ میلیون تومانی می‌پردازد.. این وام قرض الحسنه بوده و تنها به آن ۴ درصد کارمزد سالیانه تعلق می‌گیرد.

به گزارش بانک اول بانک مهر ایران به افراد واجد شرایطی که برای خرید کالا به تسهیلات احتیاج دارند، وام قرض الحسنه ۱۰۰ میلیون تومانی می‌پردازد. این وام در قالب طرح «کالا کارت» پرداخت می‌شود.افرادی که خواهان وام ۱۰۰ میلیون تومانی از بانک مهر ایران هستند باید در یکی از شعب این مجموعه سپرده قرض الحسنه داشته باشند. این وام قرض الحسنه بوده و تنها به آن ۴ درصد کارمزد سالیانه تعلق می‌گیرد. مدت زمان بازپرداخت وام به انتخاب دریافت کننده آن تعیین خواهد شد و حداکثر هم به ۲۴ ماه می‌رسد. مشتریانی که این تسهیلات بانک مهر ایران را دریافت می‌کنند فقط امکان خرید از فروشگاه‌های طرف قرارداد این مجموعه را خواهند داشت.

اقساط این مبلغ وام قرض الحسنه ۴ میلیون و ۳۴۲ هزار و ۴۹۲ هزار تومان است. کل سود این تسهیلات هم ۴ میلیون و ۲۱۹ هزار و ۸۱۳ تومان و مجموع رقم وام و سود آن هم ۱۰۵ میلیون و ۲۷۹ هزار و ۸۱۳ تومان خواهد بود.

رئیس دایره اعتبارات بانک‌های تجاری بانک مرکزی گفت: سقف تسهیلات قرض‌الحسنه اعطایی به اشخاص حقیقی تا ۲۰۰ میلیون تومان افزایش یافته و دوره بازپرداخت آن، ۶۰ ماهه است.

پرداخت  وام 500 میلیون تومانی با بازپرداخت 84 ماهه

 رئیس دایره اعتبارات بانک‌های تجاری بانک مرکزی درباره افزایش وام قرض‌الحسنه در سال 1401 گفت: سقف تسهیلات قرض‌الحسنه اعطایی به اشخاص حقیقی تا 200 میلیون تومان افزایش پیدا کرده و دوره بازپرداخت آن 60 ماهه است.

هاشم مولایی افزود: سقف تسهیلات اشتغال‌زایی برای کسب‌و‌کار‌های خرد و کوچک هم به 500 میلیون تومان افزایش پیدا کرده و دوره بازپرداخت آن حداکثر 84 ماه تعیین شده و به بانک‌های قرض‌الحسنه مهر رسالت هم ابلاغ شده است.

وی درباره اینکه چه شرکت‌ها و کسب و کار‌هایی می‌توانند از این تسهیلات استفاده کنند، گفت: هدف قانونگذار این است که کسب‌وکار‌های خرد و کوچک و شرکت‌های کوچک رونق بگیرد و به تشخیص بانک می‌توانند از این تسهیلات بهره‌مند شوند و اشخاص حقیقی و کسانی هم که کسب‌و‌کاری را راه می‌اندازند، می‌توانند به این بانک‌ها برای دریافت تسهیلات مراجعه کنند.

منبع: وطن امروز

وام قرض الحسنه به بیمه شدگان تامین اجتماعی

کلیه مستمری بگیران بازنشسته، از کارافتاده کلی و بازماندگان بیمه شده متوفی (همسر) می‌توانند از هر یک از وام‌های قرض الحسنه استفاده نمایند. ضمناً بیمه شدگان سازمان نیز که دارای حداقل ۲ سال سابقه پرداخت حق بیمه می‌باشند، می‌توانند در صورت احراز نیاز، از هر یک از وام‌های قرض الحسنه (ضروری، ازدواج، تحصیلی) استفاده نمایند.

در پرداخت انواع وام‌های قرض الحسنه، جابه‌جایی اعتبارات از یک سرفصل به سایر سرفصل‌های وام قرض الحسنه، در صورت عدم وجود متقاضی بلامانع است.

بازنشستگان چگونه می‌توانند برای وام ثبت‌نام کنند؟

بازنشستگان تامین اجتماعی جهت دریافت تسهیلات می‌توانند به همراه مدارک شناسایی و بازنشستگی به شعب تامین اجتماعی مراجعه کنند و ثبت نام کنند. پس از بررسی صلاحیت توسط آن شعبه، افراد به بانک رفاه مدنظر مشخص شده معرفی خواهند شد.

این تسهیلات شامل افرادی که در گذشته از آن استفاده کرده‌اند نخواهد شد البته به نظر می‌رسد که تامین اجتماعی قصد افزایش تعداد این وام را دارد و ممکن است تعداد آن تا ۱۰ برابر افزایش یابد.

شرایط عمومی دریافت انواع وام‌های قرض الحسنه

۱- سقف این وام‌ها مبلغ ۴۰ میلیون (شاید ۵۰ میلیون) ریال می‌باشد.

۲- نرخ کارمزد ۶% شامل ۴% در سال سهم سازمان بعلاوه ۱،۵% کارمزد سهم بانک عامل و ۰.۵% بیمه عمر متقاضی بوده که تماماً بر عهده وام گیرنده می‌باشد.

۳- مدت بازپرداخت وام حداکثر ۳۶ ماه با اقساط مساوی ماهانه می‌باشد.

۴- خسارت تأخیر تأدیه اقساط مطابق مقررات بانک تعیین و بر اساس آن وصول می‌گردد.

۵- تشخیص نیاز متقاضیان وام به عهده بالاترین مسئول واحد (اداره کل، شعبه، نمایندگی) بوده و مسئولان واحد‌ها مکلفند دقت کافی در احراز نیاز متقاضیان مبذول دارند.

۶- متقاضیان فقط یک بار در سال میتوانند از وام مذکور استفاده نمایند و اعطای تسهیلات مجدد منوط به داشتن اعتبار و تسویه حساب کامل بدهی گذشته می‌باشد.

۷- متقاضیان لازم است فرم پیوست این دستورالعمل را جهت دریافت وام، تکمیل و به شعبه تأمین اجتماعی مربوطه ارائه نمایند. بدیهی است شعبه مذکور پس از اخذ و کنترل مدارک ذیل نسبت به معرفی متقاضی به بانک عامل اقدام مینماید؛

- دفترچه بیمه متقاضی

- گواهی حقوق و تعهد کسر اقساط از شعبه تأمین اجتماعی مربوطه برای مستمری بگیران

- گواهی حقوق و مزایا و تعهد کسر اقساط از محل کار وام گیرنده و ضامن (فقط برای بیمه شدگان)

- احراز حداقل ۲ سال سابقه پرداخت حق بیمه برای بیمه شدگان

۸- هر یک از وام‌های ذکر شده در قبال سفته عندالمطالبه به میزان ۱۲۵% مبلغ وام با امضاء متقاضی، ظهرنویسی ضامن معتبر مورد قبول بانک، ضمانت و تعهد کارفرما (برای بیمه شدگان) خواهد بود.

۹- بانک عامل موظف است پس از اخذ مدارک فوق الذکر و تضمین مندرج در آیین‌نامه نسبت به پرداخت وام اقدام نماید.

۱۰- سایر موارد برابر با مقررات دفتر امور ذخائر و سرمایه‌گذاری سازمان و بانک عامل خواهد بود.

در همین راستا کانون بازنشستگان شهر تهران برای ثبت‌نام وام اعضای خود سامانه vaam.kabta.ir را معرفی کرده و متقاضیان برای نام‌نویسی باید اطلاعات خود را در این سامانه وارد کنند.

بازنشستگان برای ثبت‌نام باید شرایط زیر را داشته باشند:

۱ ـ بازنشسته عضو کانون میبایست حقوق خود را از شعب بانک رفاه شهر تهران دریافت نماید.

(سایر بانک‌ها به دلیل عدم امکان کسر اقساط توسط بانک عامل نمی‌توانند وام پرداخت کنند)

۲ ـ بازنشسته باید دارای کارت عضویت کانون بازنشستگان باشد. در صورتیکه کارت عضویت کانون اعتبار نداشته باشد ابتدا به کانون بازنشستگان شهر تهران جهت تمدید مراجعه وسپس ثبت نام کنید.

۳ ـ باتوجه به قوانین بانک مرکزی سن بازنشسته متقاضی وام میبایست کمتر از ۷۲ سال تمام باشد.

۴ ـ بازنشسته باید فاقد بدهی بانکی، چک برگشتی و اقساط معوقه وام از سایر بانک‌های کشور باشد (مطابق مقررات بانک)

۵ ـ بازنشسته نباید در ۳ سال گذشته از تسهیلات وام بانک رفاه استفاده کرده باشد.

۶- مبلغ وام ۵۰ میلیون ریال معادل ۵ میلیون تومان می‌باشد و باز پرداخت مطابق مقررات بانک می‌باشد.

۷- بازنشسته/مستمری بگیر که درخواست وام دارد باید سیم کارت بنام خود داشته باشد، توجه داشته باشیدشماره تلفن همراه وارد شده صرفا می‌بایست متعلق به شخص بازنشسته/مستمری بگیر باشد

اولویت پرداخت وام با حداقل‌بگیران، بیماران خاص و صعب‌العلاج و همچنین افرادی که فرزندان آنها در شرف ازدواج هستند یا در حال جابه‌جایی مسکن جهت اجاره‌نشینی با ارائه مدرک معتبر است.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: