پایگاه خبری خانه فوتبال:

علی انصاریان در 14 تیر 1356 بدنیا آمد. علی انصاریان در تهران متولد شد. علی انصاریان بازیکن بازنشسته و بازیگر است.علی انصاریان با 186 سانتی متر قد بعنوان مدافع تجربه پوشیدن هر دو پیراهن تیم استقلال و پرسپولیس را دارد و حالا هنرپیشه شده و مجری گری برنامه را نیز تجربه کرده استبه گفته پزشکان معالج ریه‌های علی انصاریان به شدت درگیر ویروس کرونا شده و با اینکه چند روزی است مراقبت‌های ویژه ای از او صورت می‌گیرد اما هنوز شرایط ریه‌هایش بهتر نشده است.

خبر تکمیلی از جدیدترین وضعیت علی انصاریان

دکتر هاشمیان پزشک معالج علی انصاریان، حال عمومی و وضعیت ریه های او را وخیم اعلام کرد و به پایگاه خبری فوتبالی گفت:" انصاریان تحت تهویه مکانیکی(ونتیلاتور) قرار گرفته و به خواب مصنوعی رفته است تا فشار ونتیلاتور را حس نکند." 

 دکتر هاشمیان در ادامه به این نکته اشاره کرد که علی انصاریان با اکسیژن کم و وضعیت ریوی نامناسب به بیمارستان مراجعه کرده و ریه های او به شدت درگیر ویروس بود. در حال حاضر هم اکسیژن خون او افت کرده است.  تعدادی از بازیکنان سابق پرسپولیس و همچنین اهالی سینما و تلویزیون با انتشار استوری هایی از مردم برای بهبود وضعیت علی انصاریان طلب دعا کرده اند.  تیم پزشکی هم از مردم درخواست کرده اند برای سلامتی بازیکن پیشین فوتبال و هنرپیشه سینما و تلویزیون دعا کنند.

علی انصاریان

عیادت منصوریان از علی انصاریان

علیرضا منصوریان سرمربی استقلال،برای عیادت از هم تیمی سابقش، سری به بیمارستان فرهیختگان زد.

علیرضا منصوریان که مراسم خاکسپاری مهرداد میناوند را به دلیل تألم شدید ناشی از فوت هم تیمی سابقش در تیم ملی از دست داده بود، امشب برای اطلاع از وضعیت علی انصاریان در بیمارستان فرهیختگان حاضر شد.

او در حالیکه از بیمارستان خارج می شد، خبر خوشی را داد و گفت: با پزشک علی صحبت کردم و ایشان گفت امشب اولین شبی بود که علی خواب راحتی داشت و این مسئله بسیار امیدوارکننده و خوشحال کننده است و ان شالله علی با آن قدرت و روحیه ای که دارد حتما بیماری کرونا را شکست خواهد داد. خوشبختانه اکسیژن خون او روی ۹۳ آمده اما ریه های او هنوز هم درگیر است و ان‌شاالله اگر این هفته را به سلامت رد کند، بهبودی پیدا می‌ کند.

علی انصاریان

منصوریان ادامه داد: بازهم از همینجا برای روح مهرداد میناوند آرزوی شادی می کنم و امیدوارم خدا به خانواده او صبر بدهد. خوشحالم که خانواده فوتبال در این غم شریک بازماندگان مهرداد بودند و یکبار دیگر ثابت شد فراتر از رقابت ها و کری ها، دوستی ها در فوتبال ایران پایدارتر است. من یکبار دیگر برای علی انصاریان آرزوی سلامتی می کنم و لحظه شماری می کنم تا او هر چه سریعتر به آغوش خانواده برگردد

محمدرضا هاشمیان در گفتگو با برنامه «طبیب»، با اشاره به اینکه درگیری ریه علی انصاریان از ابتدا از آقای میناوند بالاتر بود، اظهار کرد:  ولی ما برای ایشان از روش‌های غیرتهاجمی استفاده کردیم که گاها استفاده از روش‍‌های غیرتهاجمی هم برای ریه‌هایی که بسیار آزرده است، می‌تواند خطراتی داشته باشد.

وی با تأکید بر اینکه همچنان مقداری هوا هنوز در ریه ایشان در گردش است، عنوان کرد: ما در این مدت مؤکدا شواهدی را که می‌دیدیم زیر نظر گرفتیم و با چهار تن از متخصصان معتبر کشور در تماس هستیم و از چهار تن از جراحان و همچنین از فوق تخصص‌های آی سی یو برای روند درمان ایشان به صورت حضوری کمک گرفیتم، سی تی اسکنی که ساعاتی پیش گرفتیم نشان می‌دهد ریه سمت راست بهتر شده و ریه سمت چپ نیز کماکان به سمت بهبودی است ولی هنوز آن مقدار هوایی که در ریه بود وجود دارد و از آن ناحیه احساس خطر می‌کنیم.

این پزشک متخصص در ادامه اضافه کرد: تنفس ایشان همچنان با روش غیرتهاجمی و با ماسک جلو می‌رود، هوشیار هستند و خودشان غذای‌شان را میل می‌کنند اما همچنان با کمبود اکسیژن روبرو هستند، مراحل درمانی بر اساس پروتکل‌های درمانی کشور و بسیار محکم جلو می‌رود، اما وقتی رضایتمندی را داریم که دیگر شواهدی از درگیری‌های ریوی نداشته باشیم.

هاشمیان همچنین تصریح کرد: در هر صورت مشورت‌ها مرتبا انجام شده و کمیسیون پزشکی فوق تخصصی را برای ریه ایشان به صورت مرتب برگزار می‌کنیم. اما هنوز پی سی آر ایشان مثبت است و هنوز ویروس در بدن‌شان و در حال انتقال است و به همین دلیل دیدارها و ملاقات‌ها با مراعات پروتکل‌ها برقرار می‌شود، لذا از مردم می‌خواهیم برای ایشان دعا کنند تا روند درمان با همین آرامش جلو رفته تا به بهبودی کامل بیانجامد. 

وضعیت علی انصاریان

دکتر محمدرضا هاشمیان پزشک معالج علی انصاریان درباره آخرین وضعیت او اظهار کرد: بعداز ظهر او را ویزیت کردم. او درگیر مشکلات ریه ناشی از کرونا شده‌ است و سطح درگیری وسیعی دارد و به همین خاطر فعالیت‌هایشان مختل شده است. در حال حاضر استفاده از اکسیژن آقای انصاریان از طریق سیستم مکانیکی غیر تهاجمی انجام می‌شود. به همین خاطر باید ماسکی روی صورت باشد و با فشار کار تهویه انجام شود که این موضوع کار را برای بیمار سخت می‌کند چون فشار زیادی روی صورت بیمار ایجاد می‌کند.

علی انصاریان

وی افزود: این روش درمان را من قبلا انجام داده بودم و بعد در کشور ایتالیا و بلژیک و در ادامه در آمریکا اجرا شد. این کار از ایران شروع شد و بعد در جاهای دیگر دنیا مورد استفاده قرار گرفت. ابتدا در ایران تصور بر این بود که درمان تهاجمی انجام شود که این کار غلطی  بود. فعلا شرایط آقای انصاریان  خوب است و باید او را در این شرایط نگه داریم. امیدوارم در چهار و یا پنج روز آینده هم به همین سبک بتوانیم کار را اداره کنیم و اگر بر این اساس پیش برویم وضعیت تنفسی را به یک ثبات می‌رسانیم چون آقای انصاریان در قلب، جاهای دیگر بدن و هینطور هوشیاری مشکلی ندارند و فقط مساله اصلی همین ریه است. تیم پرستاری در بیمارستان رحمت می‌کشند و امیدواریم چند روز بعد علی انصاریان به شرایط بهتری برسد.

دکتر غلامرضایی، رئیس بیمارستان فرهیختگان نیز درخصوص انصاریان گفت: درحال حاضر علی انصاریان هوشیار و اکسیژن خونش بالای 90 درصد است

علی انصاریان

هر چند انصاریان به هوش است و به اتفاقات اطرافش واکنش نشان می‌دهد اما درگیری ریه‌هایش با کرونا اوضاع را برای او سخت و طاقت فرسا کرده است.

یکی از دوستان انصاریان که چهارشنبه شب در بیمارستان حضور داشت و پیگیری وضعیت او شد در مورد آخرین وضعیت او گفت: ریه‌های علی هم بالای ۸۰ درصد درگیر کرونا شده و هر چند به خواب مصنوعی نرفته است اما شرایط مناسبی ندارد و محتاج دعای مردم است تا بتواند این روزهای سخت را پشت سر بگذارد.

پزشک معالج پیشکسوت فوتبال ایران گفت: بیش از ۸۰ درصد ریه «علی انصاریان» درگیر بیماری کرونا شده است.

درگیری ریه انصاریان بیش از میناوند است

«مهرداد میناوند» و «علی انصاریان» ۲ بازیکن سابق تیم ملی فوتبال ایران و باشگاه پرسپولیس از چند روز قبل به دلیل ابتلا به ویروس کرونا در بخش مراقبت‌های ویژه بستری شده‌اند. دیشب میناوند به دلیل این بیماری از دنیا رفت و حالا نگرانی از حال انصاریان نیز بیشتر شده است.

محمدرضا هاشمیان پزشک بخش عفونی بیمارستان مسیح دانشوری که این ۲ پیشکسوت را زیر نظر داشت و دارد امروز (پنجشنبه) درباره شرایط انصاریان گفت: از ابتدا درگیری ریه انصاریان بیش از میناوند بود. درحال‌حاضر بیش از ۸۰ درصد ریه او درگیر کرونا شده است.

وی افزود: امروز چهاردهمین روز از دوره ابتلای این ۲ به بیماری کروناست. مشکلی که برای آنها به وجود آمد به دلیل مراجعه دیرهنگام به بیمارستان برای پیگیری روند درمان بود.

هاشمیان خاطرنشان کرد: متاسفانه از زمان بستری شدن مرحوم میناوند در بیمارستان، این تصور برای بخشی از جامعه به وجود آمد که کادر درمان به چهره‌های مشهور بیشتر از مردم عادی توجه می‌کند در حالی که این ۲ بزرگوار از مظلوم‌ترین بیمارانی بوده‌اند که در این مدت زیر نظر داشته‌ام.

وی اظهارکرد: متاسفانه در ماه‌های گذشته حرف‌هایی از سوی برخی افراد مطرح شد که ترس از بیمارستان را در میان مردم به وجود آورد. نتیجه این شرایط این است که مردم پس از ابتلا به کرونا، خیلی دیر به بیمارستان مراجعه می‌کنند. وقتی افرادی که خودشان در بخش سلامت کشور مسوولیت دارند از بی‌تاثیر بودن داروها حرف می‌زنند، مردم تصور می‌کنند که اگر در خانه بمانند و خودشان را درمان کنند به نتیجه بهتری می‌رسند.

این پزشک متخصص تاکید کرد: مرگ میناوند و بسیاری از دیگر افرادی که روزانه در کشور جان خود را از دست می‌دهند به دلیل همین تبلیغات غلط است.

هاشمیان گفت: بیش از هفت ماه است که برای ارائه واکسن درخواست داده‌ایم اما همچنان واکسیناسیون آغاز نشده است. تا روزی که واکسن نداشته باشیم شرایط تغییر نخواهد کرد.

وی اظهارکرد: کادر درمان ماه‌هاست با تعداد زیادی بیمار کرونایی درگیر است و در عین حال از شایعات غلطی که در جامعه رواج پیدا می‌کند نیز رنج می‌برد. مطرح شدن این تصور که درمان‌ها برای کرونا موثر نیست، باعث شده که مردم دیر به بیمارستان بیایند و به همین دلیل خیلی‌ها جان خود را از دست می‌دهند.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: