مهدی کوشکی پیش از این دو فیلم سینمایی در فیلم ویدیویی «مهمونی کامی» بازی کرده بود. مهدی کوشکی همچنین با دو سریال نمایش خانگی «دل» به کارگردانی منوچهر هادی و «کرگردن» به کارگردانی کیارش اسدی زاده، بازیگری در دنیای سریال‌های نمایش خانگی را تجربه کرد.

ماجرای عجیب طلاق مهدی کوشکی از همسر اولش + عکس های دیده نشده
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

مهدی کوشکی بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر کشورمان مردادماه سال 1360 در کوهدشت لرستان متولد شد.مهدی کوشکی تحصیلاتش را در زمینه زمینه ادبیات نمایشی تا مقطع لیسانس در دانشکده سینما تئاتر ادامه داد.مهدی کوشکی علاوه بر بازیگری در زمینه نمایش نامه نویسی و کارگردانی هم فعالیت دارد.تصویر جدید  مهدی کوشکی  را مشاهده کنید.

مهدی کوشکی متولد ۱۳۶۰ در خرم‌آباد، نمایشنامه نویس، کارگردان، بازیگر تئاتر و بازیگر سینمای ایران است. مهدی کوشکی فارغ التحصیل رشته نمایش با گرایش ادبیات نمایشی از دانشکده سینما ـ تئاتر دانشگاه هنر است. مهدی کوشکی فعالیت اصلی اش در تئاتر شکل گرفت. وی با بازی در فیلم سینمایی لانتوری وارد سینما شد.

 

مهدی کوشکی

 

ازدواج اول مهدی کوشکی

مهدی کوشکی با صحرا فتحی (صحرا فتحی متولد فروردین 1361 در آبادان، بازیگر است) ازدواج کرد و صاحب یک پسر بنام آرسام می باشد.

 

مهدی کوشکی

 

علت طلاق مهدی کوشکی از صحرا فتحی چه بود؟

مهدی کوشکی و صحرا فتحی به دلیل عدم تفاهم چندی قبل از یکدیگر جدا شدند.

ریحانه پارسا که با سریال «پدر» وارد عرصه بازیگری شد از ازدواج خود با مهدی کوشکی خبر داد.

 این دو بازیگر با انتشار تصویری از خود در صفحات مجازی ازدواج خود را علنی کردند.

گفتنی است؛ مهدی کوشکی بازیگر تئاتر و سینما در سریال‌های نمایش خانگی کرگدن و دل ایفای نقش می‌کند.

 

مهدی کوشکی

 

فعالیت هنری مهدی کوشکی

مهدی کوشکی را همه اهالی دنیای هنر به عنوان بازیگر، کارگردان و نویسنده تئاتر می شناسند و این هنرمند کشورمان با فعالیت در تئاتر به دنیای هنر راه یافت و بعد از آن تجربه بازی در سینما و نمایش خانگی را هم به دست آورد.

مهدی کوشکی بازیگری را با تئاتر آغاز کرد و بعد از چند سال فعالیت در تئاتر به دنیای سینما راه یافت و فعالیت در گروه تئاتری لئو یکی از موفق ترین فعالیت های هنری مهدی کوشکی است. این بازیگر و کارگردان کشورمان تجربه بازی در چند سریال نمایش خانگی را در کارنامه هنری اش دارد که در آنها دیده شد. در ادامه این مطلب از بخش فرهنگ و هنر نمناک به برخی از نقش های ماندگار مهدی کوشکی اشاره میکنیم. مهدی کوشکی در این سریال ایفاگر نقش مهران عاشق رستا و خواستگار سابق او است که در شب عروسی رستا پیدایش شد و با گم شدن رستا و بهم خوردن ماجرای ازدواجش داستان های پر فراز و نشیبی در این سریال رقم خورد. این بازیگر کشورمان در سریال دل بازی قابل قبولی را در کنار هنرمندانی چون حامد بهداد، ساره بیات، یکتا ناصر، افسانه بایگان، بیژن امکانیان، سعید راد، نسرین مقانلو و دیگر بازیگران این سریال ارائه داد.

مهدی کوشکی یکی از بازیگرانی بود که در این سریال به ایفای نقش پرداخت و در نقش کوروش همسر دوم گیتی مقابل دوربین رفت و با بازیگرانی چون مصطفی زمانی، سارا بهرامی، هدی زین العابدین، بانیپال شومون، پانته آ پناهی ها، ستاره پسیانی، الهام کردا و… همبازی بود. مهدی کوشکی با نقش ملک در فیلم لانتوری مقابل دوربین رفت. ملک عضو گروه لانتوری بود که پاشا با بازی نوید محمدزاده رئیس آن و باران با بازی باران کوثری و بهرام با بازی بهرام افشاری دیگر اعضای آن بودند و این فیلم درباره اسیدپاشی است. مام میمون عنوان مستندی به نویسندگی مهدی کوشکی و کارگردانی محمد دارایی است که با بازی ریحانه پارسا و مهدی کوشکی مقابل دوربین رفت و تجربه ای متفاوت برای ریحانه پارسا و مهدی کوشکی محسوب میشود که روایتی از درد را به تصویر میکشد.