خبر مهم درباره یارانه نقدی دولت / یارانه این افراد کسر می شود! + زمان واریز یارانه خرداد

کد خبر: 1055268

سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها اعلام‌کرد: یکصد وبیست و چهارمین مرحله یارانه نقدی مربوط به خردادماه ساعت ۲۴ روز پنجشنبه (۲۰ خرداد) به حساب سرپرستان خانوار واریز خواهد شد.

خبر مهم درباره یارانه نقدی دولت / یارانه این افراد کسر می شود! + زمان واریز یارانه خرداد

یارانه نقدی در ابتدا به تمام مردم ایران تعلق گرفت. یارانه نقدی در دولت محمود احمدی نژاد تصویب شد. یارانه نقدی قشر پولدار پس از مدتی قطع شد. مبلغ یارانه نقدی 45 هزار و 500 تومان است که این مبلغ طی این چند سال تغییری نداشته است. خبر جدید از  یارانه نقدی را اینجا دنبال کنید

یارانه نقدی این افراد کسر می شود

یارانه نقدی

بر اساس اطلاعیه سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها، یکصد و بیست و چهارمین مرحله یارانه نقدی مربوط به خردادماه جاری به‌ازای هر نفر ۴۵ هزار و ۵۰۰ تومان به همراه افزایش حداقل مستمری خانوارهای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی(ره) و سازمان بهزیستی کشور ساعت ۲۴ روز پنجشنبه ۲۰ خردادماه به حساب سرپرستان خانوار واریز و قابل برداشت خواهد شد.

همچنین طبق اطلاعیه این سازمان بر اساس مصوبه ستاد ملی کرونا و اطلاع‌رسانی‌های قبلی، این ماه دوازدهمین قسط از اقساط تسهیلات قرض‌الحسنه یک میلیون تومانی از یارانه سرپرستان خانواری که تسهیلات را دریافت کرده‌اند، کسر خواهد شد.

طبق آخرین آمار موجود بیش از ۶ میلیون و ۹۹۳ هزار و ۳۸۰ سرپرست خانوار در دو مرحله پرداخت تسهیلات به یارانه‌بگیران معیشتی، از تسهیلات یک میلیون تومانی بهره‌مند شده‌اند.

۱

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها