پایگاه خبری خانه فوتبال:

سازمان هواشناسی مرجع کنترل آب و هوای کشور است.هواشناسی می تواند با هشدارهای خود به مردم مخصوصا کشاورزان کمک کند. هواشناسی هر روزه مشغول رصد فضای کشور است. هواشناسی بارش برف و باران ابتدا در نیمه غربی و بعد در نیمه شرقی کشور را پیش‌بینی کرد.هواشناسی از بازگشت سرما خبر داد.

هواشناسی امروز

صادق ضیائیان کارشناس هواشناسی ، با بیان این‌که امشب در برخی نقاط کرمان، ارتفاعات و شمال هرمزگان، ارتفاعات جنوب سیستان‌وبلوچستان، جنوب و شرق فارس رگبار، رعدوبرق و وزش باد شدید موقت خواهیم داشت، گفت: همچنین در نیمه غربی مازندران و ارتفاعات البرز مرکزی، استان‌های قزوین، البرز، تهران و سمنان رگبار، رعدوبرق و وزش باد شدید موقت پیش‌بینی می‌شود.

او اظهار کرد: امشب در برخی نقاط آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل و گیلان نیز افزایش ابر و رگبار پراکنده رخ خواهد داد.

کارشناس هواشناسی تاکید کرد: روز چهارشنبه در گیلان، مازندران و ارتفاعات البرز مرکزی و روز پنجشنبه هم در ارتفاعات البرز مرکزی بارش پراکنده رخ خواهد داد.

کارشناس هواشناسی یادآور شد: در روزهای جمعه و شنبه در بیشتر مناطق کشور جوی پایدار حاکم خواهد بود .

ضیائیان تصریح کرد: از امشب تا پایان هفته در شرق و جنوب شرق کشور وزش باد شدید رخ می دهد که در برخی مناطق همراه با گردوخاک خواهد بود.

او ادامه داد: برای شرق خراسان‌جنوبی و منطقه زابل هم طی این مدت در برخی ساعات طوفان و گرد و خاک پیش‌بینی می‌شود. در این مدت دمای هوا نیز در نیمه غربی کشور به طور نسبی افزایش خواهد یافت .

کارشناس هواشناسی بیان کرد: از چهارشنبه بعدازظهر تا جمعه، به‌سبب افزایش سرعت باد در کشور عراق، پدیده گرد و خاک در برخی ساعات برای استان‌های خوزستان و ایلام دور از انتظار نیست.

او درباره آب‌وهوای استان تهران هم گفت: فردا آسمان تهران صاف گاهی همراه با وزش باد خواهد بود. بیشترین دمای تهران به ۳۷ درجه و کمترین آن به ۲۶ درجه می رسد .

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: