کدخبر: 746

بنز میلیاردی و گران‌قیمت مهران مدیری لو رفت +تصاویر جنجالی

به تازگی تصویری از بنز میلیاردی مهران مدیری که در فضای مجازی منتشر شد حسابی مورد توجه قرار گرفت و جنجال به پا کرد. او از جمله ثروتمندترین هنرمندان سینماست.

به تازگی تصویری از بنز میلیاردی مهران مدیری که در فضای مجازی منتشر شد حسابی مورد توجه قرار گرفت و جنجال به پا کرد. مهران مدیری از جمله ثروتمندترین هنرمندان سینماست. تصویر بنز میلیاردی مهران مدیری به تازگی منتشر شده است. مهران مدیری از جمله بازیگرانی است که شایعه درباره ثروت و دارایی او حسابی زیاد است. مهران مدیری دارای دو فرزند به نام های شهرزاد مدیری و فرهاد مدیری است که پسر او برای ادامه تحصیل به خارج از ایران رفته است.

مهران مدیری

مهران مدیری

بیوگرافی مهران مدیری

درکودکی دوستان زیادی نداشت و احساس تنهایی می کرد دوست داشت تنها در اتاق بنشیند، کتاب هایش را ورق بزند، اسمهایشان را حفظ کند و عکس هایشان را نگاه کند. او سه برادر بزرگ‌تر دارد. از شانزده سالگی با تئاتر آشنا شد. از پنج سالگی با موسیقی آشنا شد و از ۱۲ سالگی تنها به موسیقی کلاسیک گوش می داد، او یکی از کامل ترین آرشیوهای موسیقی کلاسیک را دارد. تحصیلات آکادمیک او در رشته تئاتر به دلیل حضورش در جبهه های جنگ ناتمام ماند

مهران مدیری

ازدواج و همسرش

او چندین سال قبل ازدواج کرده است و حاصل این ازدواج دو فرزند یک پسر به نام فرهاد و یک دختر به نام شهرزاد می باشد

مهران مدیری

ممنوع تصویر شدن مهران مدیری 

حذف تصویر مهران مدیری در تیزری از فیلم تهران 1500 در تلویزیون خبر از ممنوع التصویر شدن این بازیگر و کارگردان سینما و تلویزیون را میداد. تهران 1500 به کارگردانی بهرام عظیمی اولین پویانمایی بلند ساخت ایران بود که در نوروز 92 در سینماهای کشور به نمایش درآمد. داستان فیلم درباره اکبر آقا پیرمردی 160 ساله با بازی مهران مدیری است که در سال 1500 هجری زندگی میکند. بهرام رادان، گوهر خیراندیش و هدیه تهرانی از دیگر بازیگران این فیلم هستند.

مهران مدیری

بازگشت مهران مدیری به تلویزیون

مهران مدیری در سال 1392 به عنوان بهترین بازیگر نقش اول مرد در سریال های برره و مرد هزار چهره انتخاب شد و به همین خاطر بعد از 6 سال دوری از تلویزیون در برنامه 3 ستاره احسان علیخانی حضور پیدا کرد. در این برنامه مهران مدیری درباره بازگشت خود به تلویزیون صحبت کرد و گفت به سه دلیل به تلویزیون برمیگردم:

من فرزند تلویزیون هستم و عمدهٔ زندگیم و همچنین مهمترین آثارم رو در تلویزیون انجام دادم و هیچوقت نمیشه از تلویزیون رفت و برنگشت.

مهران مدیری

شبکه نمایش خانگی قابل مقایسه با تلویزیون نیست برای اینکه من یک مخاطب 70 میلیونی رو عوض کردم با یک مخاطب 3 میلیونی که این منو آزار داده تو این سال ها.

برای این که احساس می کنم مردم به شدت نیاز دارن به حال خوب، خنده، و به لحظات شاد و این تنها کاریه که از دست من بر می آد و فکر می کنم وقتشه برگردم و این وظیفه رو انجام بدم. 

مهران مدیری

ارسال نظر: