ویدئوی رمانتیک همسر ساره بیات + عکس مراسم عروسی ساره بیات

کد خبر: 1062631

علیرضا افکاری تنظیم کننده و آهنگساز معروف ایرانی با انتشار پیامی در فضای مجازی از ازدواجش با ساره بیات بازیگر زن مشهور سینمای ایران خبر داد.

ویدئوی رمانتیک همسر ساره بیات + عکس مراسم عروسی ساره بیات

ساره بیات (زاده مهر ۱۳۵۸ مشهد) بازیگر سینما و تلویزیون اهل ایران است. ساره بیات فارغ‌التحصیل صنایع فرش و سفیر صنایع دستی است. ساره بیات دارای مدرک بازیگری از مؤسسه کارنامه است. ساره بیات  بازیگری تئاتر، تلویزیون و سینما را از سال ۱۳۷۹ آغاز کرد. ساره بیات علاوه بر بازیگری، طراحی لباس و نقاشی نیز انجام می‌دهد.

ساره بیات

علیرضا افکاری تنظیم کننده و آهنگساز معروف ایرانی با انتشار پیامی در فضای مجازی از ازدواجش با ساره بیات بازیگر زن مشهور سینمای ایران خبر داد.

پست عاشقانه علیرضا افکاری برای ساره بیات

ساره بیات

علیرضا افکاری همسر ساره بیات کیست؟ + بیوگرافی و عکس

علیرضا افکاری موزیسین و نوازنده ایرانی متولد ۲۲ شهریور ۱۳۵۶ در اصفهان است. ساره بیات بازیگر معروف که در سریال دل ایفای نقش کرده است با موزیسین معروف علیرضا افکاری ازدواج کرد. علیرضا افکاری موزیسین معروف با انتشار یک پست اینستاگرامی ازدواجش با ساره بیات را رسما اعلام کرد و با سیلی از تبریک رو به رو شد.

 

علیرضا افکاری آهنگساز و تنظیم کننده آهنگ اهل ایران در سبک پاپ و سنتی است که با خوانندگان مشهور و معروف زیادی همکاری داشته است.

وی امپراتور نت‌ها و مرد سه نقطه آلبوم ها لقب گرفته است.

ساره بیات

سال‌های فعالیت

از سال ۱۳۸۰ بطور حرفه ای وارد آهنگسازی شده و با خوانندگانی چون احسان خواجه امیری، ابی، داریوش، گوگوش، علی زند وکیلی، روزبه بمانی، مهدی یراحی، سینا سرلک، حجت اشرف زاده، علیرضا قربانی و …. سابقه همکاری داشته است

همسر اول علیرضا افکاری کیست

ایشان سالها پیش با زهرا عاملی ازدواج کرده و یک دختر نوجوان به نام نیکا دارد.

ساره بیات

آثار

او با خوانندگان سرشناسی مثل: احسان خواجه امیری، بیژن مرتضوی، معین، مهدی یراحی، خشایار اعتمادی، علیرضا عصار، علی زند وکیلی، سینا سرلک و… همکاری داشته و موفقیت‌های بسیاری ماحصل این همکاری‌ها بوده‌است.

موفقیت‌های هنری

علیرضا افکاری تا به حال سه بار موفق به دریافت تندیس طلایی بهترین آهنگساز از جشنواره موسیقی ما در سالهای ۱۳۹۱، ۱۳۹۳ و ١٣٩۶شده‌است اما در مراسم دریافت تندیس بهترین آهنگساز سال ۱۳۹۱ به دلیل مشکلات ممنوع‌الفعالیتی نتوانست حضور یابد و تنها در سومین مراسم سالانه موسیقی ما اجازه حضور یافت.

ساره بیات

دستگیری علیرضا افکاری

در دی ماه ۱۳۹۱ علیرضا افکاری به همراه چند نفر از اهالی موسیقی، به اتهام همکاری با خوانندگان لس آنجلسی بازداشت شدند.

در سال ۱۳۸۹ افکاری در آلبوم «دنیای این روزای من» با داریوش اقبالی خواننده مطرح لس آنجلسی همکاری داشت که آلبوم مورد استقبال مخاطبین قرار گرفت. در این آلبوم قطعه «سلول بی‌مرز» رنگ و بوی سیاسی-اجتماعی داشت. همچنین در سال ۹۱ آلبوم «اعجاز» از گوگوش منتشر شد که آهنگساز سه قطعه از آن افکاری بود. در دی ماه سال ۹۱ پلیس امنیت اجتماعی نیروی انتظامی از دستگیری پنج ترانه‌سرا و آهنگساز (در اخبار غیررسمی از روزبه بمانی، افشین مقدم و فرزاد فتاحی نام می‌برند) به اتهام همکاری با خواننده‌های «لس آنجلسی» خبر داد. مقامات رسمی در این مورد جزئیات بیشتری ارائه نکردند ولی به جز علیرضا افکاری احتمالاً روزبه بمانی، افشین مقدم و فرزاد فتاحی نیز جزو بازداشت شدگان بودند. این بازداشت‌ها با واکنش مهدی یراحی، مونا برزویی و واکنش تند یغما گلرویی (که به علت این دستگیری‌ها قصد عدم ادامه راه ترانه‌سرایی داشت) مواجه شد.

موسیقی فیلم

موسیقی متن فیلم ربوده شده به کارگردانی بیژن میرباقری ساخته علیرضا افکاری می‌باشد. همچنین قطعاتی با آهنگسازی علیرضا افکاری با صدا و ترانه روزبه بمانی در این فیلم ساخته شده‌است.

او با خوانندگان سرشناسی مثل: داریوش، گوگوش، ابی، احسان خواجه امیری، هلن، بیژن مرتضوی، معین، مهدی یراحی، خشایار اعتمادی، علیرضا عصار، علی زند وکیلی، سینا سرلک و… همکاری داشته و موفقیت‌های بسیاری ماحصل این همکاری‌ها بوده‌است.

افتخارات

افکاری تاکنون به خاطر ساخت آهنگ های خاص و زیبا به دریافت جایزه از جشنواره موسیقی نائل شده است.

او مراسم جشنواره موسیقی ما موفق به دریافت ۴ تندیس طلایی بهترین آهنگساز شد در سال‌های ۱۳۹۱، ۱۳۹۳ و ۱۳۹۶ و ۱۳۹۷ شده است.

علیرضا افکاری مرد سه نقطهٔ آلبوم‌ها

در بسیاری از آهنگ‌ها و آلبوم‌هایی که امروزه با همکاری علیرضا افکاری منتشر می‌شوند بر روی کاور آهنگ یا جلد آلبوم از وی نامی نمی‌برند یا بجای نام آهنگساز، سه نقطه می‌گذارند (که علت آن به ممنوع‌الفعالیت بودن وی برمیگردد) از این رو به وی لقب مرد سه نقطهٔ آلبوم‌ها را داده‌اند.

ساره بیات

ماجرای ممنوع الکاری

روزبه بمانی هم‌زمان با انتشار آلبوم کجا برم در کانال تلگرامی‌اش نوشت: «… آلبومی که برای انتشارش بسیارانی زحمت کشیدن که نامشون در آلبوم هست و از صمیم قلب ازشون سپاس‌گزارم که بهتریناشون رو در این آلبوم ارائه دادن. باید تشکر صمیمانه‌ای کنم از علیرضا افکاری برای زحمات بی‌دریغی که در این مجموعه کشید و نشد نامی ازش برده شه…»

آلبوم‌های علیرضا افکاری

دنیای این روزای من اثر داریوش اقبالی (۱۳۸۹)

عاشقانه‌ها اثر احسان خواجه امیری (۱۳۹۱) – ۷ آهنگ

اعجاز اثر گوگوش (۱۳۹۱) – سه آهنگ

فصل من اثر هلن (۱۳۹۳) – ۶ آهنگ۲۲[۴][۵]

پاییز، تنهایی اثر احسان خواجه امیری (۱۳۹۳) – ۸ آهنگ

جان جوانی اثر ابی (۱۳۹۳)

ساره بیات

۳۰ سالگی اثر احسان خواجه امیری (۱۳۹۵) – ٨ آهنگ

آلبوم فراموشم نکن از چنگیز حبیبیان

آلبوم پریزاد از مجید اخشابی

آلبوم ضامن آهو از حمیدرضا گلشن

آلبوم غزل بارون از حمیدرضا گلشن

آلبوم کسی که با تو می مونه از حمیدرضا گلشن

آلبوم شب ترانه از مقتدا غرباوی

آلبوم تو محکومی به برگشتن از خشایار اعتمادی

مثل مجسمه مهدی یراحی

آلبوم حس خوب اثر محمدرضا عیوضی (۱۳۹۶)-۶ آهنگ

آلبوم ریشه ها( بی کلام)

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها