پایگاه خبری خانه فوتبال:

متین ستوده متولد 22 اردیبهشت 1364 است. متین ستوده با علی زندی ازدواج کرده است.متین ستوده در رشته مدیریت بازرگانی تحصیل کرده است. متین ستوده در کلاس های بازیگری امین تارخ نیز شرکت کرده است. آخرین خبر مرتبط با متین ستوده را با ما بخوانید.

متین ستودهازدواج متین ستوده

متین ستوده، بازیگر 36 ساله سینما و تلویزیون با انتشار تصویری در صفحه اینستاگرامش خبر از ازدواج با علی زندی، بازیگر را داد.

متین ستوده

متین ستوده نوشت: فصل جدید زندگی من. نه بهتر بگویم حالا ما شده ایم .پس فصل جدید زندگی من و تو ،که تعبیر ما شدن دارد ،تعبیر تکامل کنار هم.

ستوده ادامه داد: و چه خوب که بهار است شروع ما شدن. چرا که من زاده ی بهارم و تولد عشقمان هم در همین فصل زیبای شکوفه ها. عاشقی در بهار بوی بهشت میدهد.

بیوگرافی متین ستوده 

متین ستوده متولد 22 اردیبهشت 1364 در تهران ، بازیگر سینما و تلویزیون است.دانشجوی انصرافی رشته مدیریت بازرگانی می باشد که اولین بار با حمایت پدر جلوی دوربین رفت و با سریال لیسانسه ها در 31 سالگی به شهرت رسید.ایشان قدبلندترین بازیگر زن ایرانی می باشد که اغلب نگران نداشتن پارتنر هم قد می باشد.

پدرش سید حسین ستوده از کارمندان بازنشسته صدا و سیما و مادرش هم معلم بازنشسته می باشد، یک برادر بزرگتر بنام مانی و یک خواهر بزرگتر بنام مریم دارد.اصالتا اهل خرم آباده و از قوم لر می باشد و می گوید برعکس اسمش ، خیلی شیطون ، شلوغ و حاضر جواب است

زندگی خصوصی متین ستوده 

متین ستودهمتین ستوده فرزند سیدحسین ستوده، هنرپیشه سینما و تلویزیون متولد 22 اردیبهشت 1364 اسـت. متین ستوده لیسانس مدیریت بازرگانی دارد. سیدحسین پدر متین کـه متولد 1327 در محله پشت بازار خرم‌ آباد و کارمند صدا و سیما اسـت مادر متین نیز معلم دبستان بود کـه پس از 35 سال خدمت بازنشست شد.متین ستوده در زمان خردسالی دو بار تجربه بازیگری رابه خاطر حضور پدرش در صدا و سیما بـه دست آورد؛ یکبار بـه سن 10 سالگی در نقش نوه مرحوم حمیده خیرآبادی در سریال «این خانه دور اسـت» و بار دیگر در نقش نوه مرحوم هادی اسلامی در سریال «بازنشستگی» البته پس از این دو نقش، پدرش با بازی کردن او بدلیل عقب افتادن از درس تا مدتی مخالفت کرد. متین ستوده دوران جوانی در کلاس‌های بازیگری امین تارخ نیز شرکت و فعالیت حرفه‌ای خودرا با حضور در همین کلاس‌های بازیگر شروع کرده اسـت.

کلاس بازیگری متین ستوده

متین ستودهبعد از پایان نصفه و نیمه تحصیلات دانشگاهی وارد کارگاه بازیگری امین تارخ شد اما دیگر رانت پدر بود چون او و هم نسلانش دیگر بازنشسته شده بودند.خودش می گوید بعد از شروع دوباره ، از هیچ حمایت و واسطه‌ ای بدلی عوض شدن تمام عوامل و رفقای پدرم بهره نبردم و تنها سرمایه‌ هایم خدا و تلاش خودم بود

سال 1388 که 24 ساله شد با «سریال عملیات 125» به تلویزیون بازگشت و با فیلم «خانه دیگری» در سال 94 وارد پرده سینما شد.با سریال «یادآوری» در سال 1392 که از آن بعنوان نقطه عطف زندگی هنری اش یاد می کند شناخته شد

اولین بازی متین ستوده

اولین بار سال 1371 در 7 سالگی از طریق پدرش در سریال «بازنشستگی» جلوی دوربین رفت سپس سال 1374 هم در سریال «این خانه دور نیست» حضور داشت.بعد از این دو تجربه ، پدرش بخاطر عقب افتادن درس با ادامه فعالیت اش مخالفت کرد

خصوصیت اخلاقی متین ستوده 

متین ستودهاز بازیگری یاد گرفتم هر جا و مرتبه و جایگاهی که هستم، مغرور نشوم.غرور، سهم مهلک این حرفه است به راحتی به عرش می بردت اما یکدفعه به خودت می آیی و می بینی چنان به فرش کوبیده شدی که هیچی ازت باقی نمونده است

تا جایی که فرصت داشته باشم به لرستان سفر می کنم چرا که علاقه زیادی به زادگاه پدری ام، خرم آباد دارم، تاکنون آبشار نوژیان و مخملکوه را در این شهر دیدم !

مصاحبه با متین ستوده

متین ستوده میگوید مـن اصالتاً و از طرف پدری لر خرم‌آباد هستم و همین حالا نیز اقوام در خرم‌آباد سکونت دارند چنانکه عمویم دراین شهر صاحب یکی از انتشاراتی‌های مطرح اسـت. متین ستوده بـه علاقه‌مندی زیادش بـه دیار لرستان مخصوصاً خرم‌آباد اشاره کرد و گفت: تا جاییکه فرصت بـه مـن اجازه داده و زمان یاری کند بـه لرستان سفر می کنم.

چرا کـه علاقه زیادی بـه این استان مخصوصاً زادگاه پدری‌ام خرم‌آباد دارم. متین ستوده طبیعت لرستان را زیبا و غیرقابل توصیف عنوان کرد و ادامه داد:لرستان جاهای دیدنی زیادی دارد و مـن تاکنون از مکان‌های دیدنی خرم‌آباد هم چون آبشار نوژیان و مخمل کوه دیدن کرده‌ام.

خرم‌آباد مرا بـه خاطرات شیرین کودکی و نوجوانی بازمی‌گرداند،لذا همواره سعی میکنم تصویری کـه از خرم‌آباد در ذهنم دارم تغییر نکند. باوجود دوری از زادگاه پدری‌ام حدود ۸۰ درصد بـه لهجه لری خرم‌آبادی مسلط هستم.

این رابه همه ی میگم کـه مطمئن باش هیچ آدمی بـه اندازه پدر و مادرت از خوشحالی تـو خوشحال نمی شن و بـه همون اندازه هم پدر و مادرت بـه اندازه غمگین بودن تـو غصه نمی خورن، این را از متین ستوده همیشه بـه یادگار یه گوشه از قبلت بنویس.

یه اردیبهشتی احساساتی و خالص کـه بی‌نهایت بـه خانواده ام وابسته ام، حیوانات را خیلی دوست دارم، گل و طبیعت را خیلی دوست دارم، خیلی بیش از حد حساسم اما بیشتر سعی می کنم کـه با منطقم جلو برم. جوری کـه احساساتم بـه منطقم غلبه نکنه.

فیلم تلویزیونی متین ستوده 

متین ستوده1370–1374این خانه دور استمسعود رسام

1388عملیات 125محمدرضا آهنج

1389–1390سه دونگ، سه دونگشاهد احمدلو

1391زمانه حسن فتحی

1392یادآوری حجت قاسم زاده اصل

1392پروانه جلیل سامان

1393میکائیل سیروس مقدم

1393فاخته محمودمعظمی

1394غیرعلنی مهرداد خوشبخت

1395لیسانسه هاسروش صحت

1395در قصه ها زندگی می کنندداود بیدل

1396لیسانسه ها 2سروش صحت

1396گلنازمحمود معظمی

1397سر دلبران محمد حسین لطیفی

-چمدان خسرو ملکان

فیلم سینمایی متین ستوده 

زرد (مصطفی تقی زاده1395)

نرگس مست (جلال الدین دری1395)

خانه دیگری (بهنوش صادقی1394)

ترمینال غرب (قربانعلی طاهر فر1396)

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: