عکس دیده نشده از زن اول امین حیایی در تولدش + عکس و بیوگرافی زن اول و دوم حیایی

کد خبر: 1070985

عکس جدیدی از تولد همسر اول امین حیایی در اینستاگرام منتشر شد.

عکس دیده نشده از زن اول امین حیایی در تولدش + عکس و بیوگرافی زن اول و دوم حیایی

امین حیایی در ۱۹ خرداد ۱۳۴۹ در تهران در محلهٔ قیطریه به دنیا آمد. پدر امین حیایی تقی حیایی کارمند شغل آزاد بود. امین حیایی در دوران تحصیل به فعالیت در تئاتر پرداخت و پس از گرفتن دیپلم، ضمن خدمت سربازی در مرکز هنرهای نمایشی عقیدتی-سیاسی نیروی هوایی فعالیتش را آغاز کرد. امین حیایی در سال ۱۳۷۰ بازیگر یک تئاتر کودکان به کارگردانی ثریا قاسمی بود. امین حیایی در پانزدهمین جشنوارهٔ فیلم فجر نامزد دریافت جایزهٔ بازیگر نقش دوم برای فیلم «براده‌های خورشید» شد.

امین حیایی

مرگ تلخ خواهر امین حیایی

امین حیایی در بیمارستان شهدای تجریش متولد شد، پدرش شغل آزاد داشت و مادرش معلم بود. یک برادر کوچکتر از خود به نام امید دارد و تنها خواهر او نیز در سال 1370 فوت کرده است.


عکس عجیب مهراوه شریفی نیا قبل از خودکشی رابی


 امین حیایی سوپر استار سینمای ایران 48 ساله است. و دو ازدواج ناموفق را مثل اکثر بازیگران ایرانی تجربه  کرده است. امین حیایی از همسر اول خود مونا بانکی پور  دارای یک فرزند میباشد . همسر دوم امین حیایی نیلوفر خوش خلق است. که ززندگی مشترک با همسر دوم هم زیاد دوامی نداشت و بعد از چند سال راه خود را از هم جدا کردند. وی اکنون بدون اینکه برای بار سوم تشکیل خانواده دهد . در عالم مجردی مشغول به کارهای سینمایی خود است. و در حال حاضر در فیلم "ساخت ایران2" مشغول بازی است.

همسر اول امین حیایی : «مونا بانکی پور»

امین حیایی

 مونا بانکی پور مسر اول امین حیایی فرزند فرزانه داوری بازیگر سینمای قبل از انقلاب بود. داوری بعد از پیروزی انقلاب اسلامی نیز در یکی دو فیلم مانند “پرواز در قفس” حبیب کاوش بازی کرد اما پس از آن بازیگری را کنار گذاشت. مونا بانکی پور فرزند فرزانه داوری بازیگر حرفه ای نبود اما تجربیات معدودی در بازیگری داشت و از جمله در سریال “خواب و بیدار” ساخته مهدی فخیم زاده نقش همسر دانیال حکیمی را ایفا کرده بود. داوری بعد از پیروزی انقلاب اسلامی نیز در یکی دو فیلم مانند “پرواز در قفس” حبیب کاوش بازی کرد اما پس از آن بازیگری را کنار گذاشت.

امین حیایی

«دارا حیایی» فرزند «امین حیایی» و«مونا بانکی پور»

امین حیایی میگوید که اوایل جدایی سر حضانت دارا دچار مشکل شدیم ولی هر چه جلوتر رفتیم او فهمید من دارا را دوست دارم و با من راه آمد اما این را هم بگویم که ایشان واقعا زحمت کشید برای دارا و من هم حضانت را به همسر سابقم دادم

دارا حیایی مانند پدر و مادر و مادر بزرگش وارد عرصه بازیگری شده و علاقه به بازیگری باعث شده است تا این حرفه را دنبال کند.

وی قبلا به ورزش و کامپیوتر علاقه داشت اما به تازگی وارد حرفه بازیگری شده و با فیلم شعله ور وارد جشنواره فیلم فجر شده است.

امین حیایی

پسر امین حیایی گفت: من از تمام تجربیات پدر استفاده می‌کنم و سعی کرده ام به عنوان یک بازیگر تمام رفتار و حرکات خود را اصلاح کنم. برای من تبدیل به اسم و سلبریتی شدن اهمیتی ندارد.

دارا حیایی بازیگر فیلم شعله ور درخصوص حضور خود در سینما در کنار پدرش امین حیایی گفت: شک نکنید نام امین حیایی نام بزرگی است، ولی این را بدانید می‌خواهم از تجربیات پدرم استفاده کنم و نه از اسمش هیچ وقت نمی‌خواهم پشت نام پدرم کار کنم.

امین حیایی

وی درباره آینده کاری خود در عرصه بازیگری افزود: نمی‌دانم بعد از بازی در فیلم حمید نعمت الله چه اتفاقاتی برای من می‌افتد، اما هر اتفاقی هم باشد با تمام وجود برای آن تلاش خواهم کرد. من برای تمام اتفاقاتی که می‌افتد آمادگی کامل دارم و می‌خواهم همه جوره در این راه بجنگم.

تولد همسر اول امین حیایی 

امین حیایی

امین حیایی

همسر دوم امین حیایی : «نیلوفر خوش خلق»

نیلوفر خوش خلق می گوید که خیلی‌ها تصور می‌کنند که پیوند من و امین به خاطر سینما بود، اما معرفت و منش و اخلاق امین مرا جذب کرد. امین انسان بسیار باگذشتی است و طی این سال‌ها، بارها این ویژگی‌اش را به من ثابت کرد. ما سال‌ها روزگار خوشی را کنار هم می‌گذرانیم و امیدواریم که این روند ادامه داشته باشد، چرا که اصولا من و امین چه در زندگی شخصی و چه در زندگی کاری به آینده خوشبین هستیم و دلمان می‌خواهد زندگی با آرامش را تجربه کنیم.زندگی که یاد خدا محور اصلی آن باشد، من و امین همیشه به یاد خدا هستیم و می‌دانیم اگر موفقیتی تاکنون نصیب ما شده به‌خاطر لطف خداوند و پس از آن مردم بوده است. بازی او در فیلم « چند روز بعد » تحسین برانگیز است.

امین حیایی

امین حیاییامین حیایی

۱

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها