پایگاه خبری خانه فوتبال:

تصاویر خاص عاشقانه مهدی پاکدل و رعنا آزادی‌ور

مهدی پاکدل متولد سال ۱۳۵۹ در اصفهان است. مهدی پاکدل بعد از جدایی از بهنوش طباطبایی با رعنا آزادی‌ور ازدواج کرده است. ازدواج مهدی پاکدل با آزادی‌ور بازخوردهای جالبی در فضای مجازی داشت.  مهدی پاکدل دانشجوی انصرافی رشته گرافیک دانشگاه آزاد، واحد تهران مرکز است. مهدی پاکدل برادر کوچکتر حسین پاکدل نویسنده، مجری و کارگردان ایرانی است. مهدی پاکدل علاوه بر سینما و تلویزیون، در عرصه موسیقی نیز یک آلبوم بنام «در انعکاس کوچه‌های خیس» منتشر کرده است.
پاکدل در فیلم‌های سینمایی تنگه ابوقریب، ماجرای نیمروز، محمد رسوالله، دایره زنگی، شبانه و... و در سریال های بامن بمان، اولین شب آرامش، ضامن، گمشده، ستایش، کیمیا، بی گناهان، ما چند نفر و... بازی کرده است. او اخیرا در سریال پربیننده "همگناه" در شبکه خانگی نقش آفرینی داشته است. 

بیوگرافی مختصر رعنا آزادی ور همسر مهدی پاکدل 

رعنا آزادی‌ور هم متولد ۱۷ فروردین ۱۳۶۲ در تهران است.
او با بازی در فیلم مارمولک (کمال تبریزی، ۱۳۸۲) فعالیت در سینما را آغاز کرد و با یک سال دوری از سینما با بازی در سه فیلم در سال ۱۳۸۴ موقعیت خود را در سینما تثبیت کرد. رعنا آزادی‌ور با بازی در فیلم پارک‌وی (فریدون جیرانی، ۱۳۸۵) برای بار نخست بازی در نقش اول را همراه با نیما شاهرخ شاهی تجربه کرد.
او در فیلم درباره الی نقش همسر یکی از زوج‌های جوان فیلم را بازی می‌کند که در داستان سه روزه سفر این زوج‌ها به شمال در گیر است و با بازی در این نقش در سیر داستان هم پای سایر شخصیت‌های داستان با اتفاقات روبرو می‌شود. همچنین او در فیلم خانهٔ دختر هم نقش شخصیت اصلی فیلم (سمیرا) را به عهده دارد.

مهدی پاکدل

داستنی هایی جالب درباره مهدی پاکدل

- مهدی پاکدل از شلوغی خوشش نمی آید.

- عاشق هیجان است و از خرافات متنفر است.

- همه رنگها را دوست دارد.

-هنرپیشه مورد علاقه مهدی پاکدل جانی دپ است و سریال هزاردستان را دوست دارد. - مهدی پاکدل در استودیو نماهنگ اول از سال 1378 تا  1381 تدوینگر بوده و در کانون تبلیغاتی تینانوا از سال 1381 تا 1383 گرافیست بوده است. - مهدی پاکدل کارگردان فیلم کوتاه رقص مردان روی شیب در سال 1382/ منتخب در جشنواره فیلم های کوتاه سونی و اکران در کشورهای اسپانیا، آمریکا و فرانسه
- مهدی پاکدل برگزیده به عنوان یکی از سه گرافیست جوان در فستیوال تصویر سال/ 1385 ازدواج مهدی پاکدل و طلاق از بهنوش طباطبایی مهدی پاکدل در تاریخ ۱۳ اسفند ۱۳۸۹ با بهنوش طباطبایی ازدواج کرد. مهدی پاکدل و همسرش، هر دو از اصفهان وارد عرصه هنر شده اند. پاکدل دانشجوی انصرافی رشته گرافیک دانشگاه آزاد، واحد تهران مرکز است و بهنوش طباطبایی لیسانس مهندسی کامپیوتر دارد. جالب است که مهدی پاکدل و همسرش تا پیش از ازدواج شان چندان کار مشترکی با هم نداشته اند ولی بعد از آن، تجربه های تئاتری و سینمایی زیادی با هم دارند. مهدی پاکدل می گوید آشنایی آنها سر ساخت فیلم «مصائب دوشیزه» اتفاق افتاده و او عاشق خنده های بهنوش طباطبایی شده است. جزئیات طلاق بهنوش طباطبایی از مهدی پاکدل بهنوش طباطبایی و مهدی پاکدل پس از ۵ سال زندگی مشترک از یکدیگر جدا شدند. خبر جدا شدن این زوج در آن دوره ابتدا از صفحاتشان در شبکه‌های اجتماعی شروع شد. ماجرا از این قرار بود که صفحه شخصی آقای پاکدل در اینستاگرام هک شده و همه عکس‌های دونفره اش پاک شده بود البته ایشان بعد از مدتی مالکیت صفحه اش را پس گرفته بود، ولی همچنان خبری از عکس‌های خانوادگی‌اش نبود.از طرفی خانم طباطبایی هم در اقدامی ضربتی، خودش همه عکس‌های دو نفره اش با همسرش را از صفحه‌اش پاک کرد. مدتی هم بعد خانم بازیگر که در افتتاحیه فیلم سیانور شرکت کرده بود بدون حلقه ازدواج رویت شد. چند وقت بعد هم روزنامه ایران با چاپ گزارشی از نحوه جدایی این زوج، مهر تاییدی به شایعه جدایی شان زد. دراین گزارش آمده بود که در دادخواست طلاق آن‌ها هیچ دلیلی برای جدایی نوشته نشده و در روز دادگاه هم وکلای شان به نمایندگی از آن‌ها حاضر شده اند.این طور که در روزنامه ایران آمده بود بهنوش طباطبایی علاوه بر مهریه سنگین، سند شش دانگ یک آپارتمان در شمال شهر را پشت قباله سند ازدواجش انداخته و حتی حق تحصیل، کار و حق حضانت فرزند را هم از همسرش گرفته بود. صد البته که کار از محکم کاری عیب نمی‌کند. اما خانم طباطبایی از همه مطالباتش از جمله مهریه سنگینش چشم پوشی کرده و به آپارتمانی در شمال شهر رضایت داده بود.بهنوش طباطبایی بعد از جدایی اش نسبت به گذشته کم کار شد، ولی همچنان قوی و پرانرژی در سینما و تئاتر باقی ماند و حتی توانست بازی‌های بسیار خوبی هم به نمایش بگذارد. او یک سال پس از جدایی در یک فیلم به نام «زیر سقف دودی» و تئاتر «آینه‌ های روبرو» ظاهر شد و در مصاحبه‌ای هم گفت: یعد از طلاقش تصمیم گرفته کمی بیشتر برای خودش وقت بگذارد، ولی سعی می‌کند از این به بعد حضور فعال تری در عرصه هنر داشته باشد. فیلم لابی یکی از آخرین کار‌های این بازیگر است. مهدی پاکدل و رعنا آزادی ور ازدواج کردند ازدواج مهدی پاکدل و رعنا آزادی ور که در ماه‌های گذشته به صورت شایعاتی پراکنده مطرح شده بود، رسمی شد. بدین ترتیب یک زوج به زوج‌های سینمایی ایران اضافه و این دو بازیگر مطرح زندگی مشترک خود را آغاز کردند. این خبر را عاطفه رضوی، همسر حسین پاکدل (برای مهدی پاکدل) در صفحه اینستاگرام خود اعلام کرد. او نوشت است: "دوستتان دارم، خصوصاً در کنار هم. مبارکمان باشد".

  فعایت های هنری مهدی پاکدل

فعالیت های مهدی پاکدل  در تئاتر: * جنبش انفیه در کلکته (سیروس شاملو، ۱۳۷۶) * ریچارد سوم (داوود رشیدی، ۱۳۷۸) * سیاها (حامد محمد طاهری، ۱۳۷۸) * بعد از مگریت (مریم مجد، ۱۳۷۹) * دیر راهبان (فرهاد مهندس پور، ۱۳۸۰) * پای دیوار بزرگ شهر (حسن معجونی، ۱۳۸۱) * قهوه تلخ (شبنم طلوعی، ۱۳۸۲) * روی زمین (افروز فروزند، ۱۳۸۲) * بی شیر و شکر (مهرداد ضیایی و حمید امجد، ۱۳۸۳) * همسایه آقا (حسین کیانی، ۱۳۸۵) * می خوام بخوابم (رضا گوران، ۱۳۸۶) * یرما (رضا گوران، ۱۳۸۶) * ماچیسمو (محمد یعقوبی، ۱۳۸۷) * خشکسالی و دروغ (محمد یعقوبی، ۱۳۸۸) * اهل قبور (حسین کیانی، ۱۳۸۸) * داستان یک پلکان (رضا گوران، ۱۳۸۸) * نوشتن در تاریکی (محمد یعقوبی، ۱۳۸۹) * حضرت والا (حسین پاکدل، ۱۳۸۹) * برهان (محمد یعقوبی، ۱۳۹۱) * امر ملوکانه(حسین پاکدل، ۱۳۹۴)   تصاویر مهدی پاکدل فیلم‌های سینمایی مهدی پاکدل * آبی (حمید لبخنده، ۱۳۷۸) * ماجراهای اینترنتی (حسین قناعت ، ۱۳۸۲) * ماهی‌ها عاشق می‌شوند (علی رفیعی ، ۱۳۸۳) * شبانه (امید بنکدار و کیوان علیمحمدی ، ۱۳۸۴) * مصائب دوشیزه (مسعود اطیابی ، ۱۳۸۵) * مخمصه (محمدعلی سجادی ، ۱۳۸۵) * دایره زنگی (پریسا بخت‌آور ، ۱۳۸۶)
* بدون اجازه (مرتضی احمدی‌هرندی ، ۱۳۸۹) * نفوذی * آزاد راه (۱۳۸۹) * محمد رسول‌الله (فیلم) (۱۳۹۳) فیلم‌های تلویزیونی مهدی پاکدل * یک روز معمولی (حسن فتحی، ۱۳۸۲) * گزارش یک اعدام (ابراهیم شیبانی، ۱۳۸۶) * استخوان (فرهاد علیزاده آهی، ۱۳۸۶) * ضامن (منوچهر هادی، ۱۳۸۶) * دوباره بهار (راما قویدل، ۱۳۸۷) * عزیزی که ناپدید شد (منوچهر هادی، ۱۳۸۸) * هویت (مسعود فروتن، ۱۳۸۹) مجموعه‌های تلویزیونی مهدی پاکدل * با من بمان (حمید لبخنده، ۱۳۸۱) * مروارید سرخ (شاپور قریب و مسعود رسام، ۱۳۸۳) * خاموشی دریا (حسین عاطفی، ۱۳۸۴) * اولین شب آرامش (احمد امینی، ۱۳۸۴) * ما چند نفر (فیاض موسوی، ۱۳۸۵) * بی‌گناهان (احمد امینی، ۱۳۸۶) * شب می‌گذرد (راما قویدل، ۱۳۸۷) * گمشده (راما قویدل، ۱۳۸۸) * ستایش (سعید سلطانی، ۱۳۸۹)  *کیمیا (جواد افشار، ۱۳۹۴)

تصاویر خاص عاشقانه مهدی پاکدل و رعنا آزادی‌ور

مهدی پاکدل

مهدی پاکدل

مهدی پاکدل

مهدی پاکدل

مهدی پاکدل

مهدی پاکدل

مهدی پاکدل

مهدی پاکدل

مهدی پاکدل

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: