کد خبر: 627309
تاریخ انتشار :

عکس بازیگر | نفیسه روشن | عکس نفیسه روشن

ازدواج مجدد نفیسه روشن با همسر سابقش | عکس های دیده نشده

نفیسه روشن متولد ۱۳ اردیبهشت ۱۳۶۱ در تهران است . نفیسه روشن هنرپیشه سینما، تلویزیون و تئاتر ایران است

ازدواج مجدد نفیسه روشن با همسر سابقش | عکس های دیده نشده
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

نفیسه روشن همیشه حاشیه ساز است . نفیسه روشن البته با صفحه اینستاگرام در فضای مجازی مشهور تر از سایر هم رتبه های خود در سینما شده است . صفحه اینستاگرام نفیسه روشن 2,653,236 فالور دارد . در صفحه اینستاگرام نفیسه روشن فقط 57 نفر دنبال می شود.رکورد لایک در صفحه ایسنتاگرام نفیسه روشن 106,712 است.درباره نفیسه روشن این را هم بدانید که نفیسه روشن از همان بچگی به بازیگری علاقمند بود و آرزویش این بود که روزی بازیگر شود، و زمانی که خواست وارد دنیای بازیگری شود نه تنها مخالفتی با او نکردند بلکه او را بسیار تشویق کردند.

نفیسه روشن که زمزمه طلاقش در همه رسانه ها شنیده میشد با انتشار استوری هایی از همسر سابقش اینطور به مخاطبان نشان داد که ازدواج مجددی با همسر سابقش داشته است

نفیسه روشن

نفیسه روشن

نفیسه روشن

نفیسه روشن

نفیسه روشن

نفیسه روشن که مدتی قضیه طلاقش در ترند شده بود این روزها با ازدواج جدیدش و خوشحالی اش خودنمایی می کند.نفیسه روشن بعد از طلاق مصاحبه کرد که عده ای عوضی آن ها را ازهم جدا کردند

نفیسه روشن

نفیسه روشن

نفیسه روشن

نفیسه روشن

نفیسه روشن

نفیسه روشن

نفیسه روشن

نفیسه روشن

نفیسه روشن متولد ۱۳ اردیبهشت ۱۳۶۱ در تهران است . نفیسه روشن هنرپیشه سینما، تلویزیون و تئاتر ایران است. نفیسه روشن در محله باغ صبا تهران به دنیا آمده . نفیسه روشن موفق به اخذ مدرک کارشناسی فقه و حقوق اسلامی از دانشگاه آزاد اسلامی شده است. نفیسه روشن استوری جدیدی را همراه دوستش منتشر کرد.

نفیسه روشن بازیگر مطرح جنجالی در صفحه شخصی اینستاگرامش تصویری جالب با میکاپی زیاد را در کنار میکاپ آرتیستش منتشر و برای او ابراز دلتنگی کرد.

نفیسه روشن

عکس های دیده نشده از نفیسه روشن با استایل جدید + دلیل حواشی نفیسه روشن چیست ؟

نفیسه روشن بازیگری که غعالیت اصلی اش در تلویزیون بوده و کمتر در سینما و تاتر دیده شده است.بازیگری که با اغما در کنار امین تارخ به معروفیت رسید.خیلی ها دلیل حواشی بیش از حد نفیسه روشن را اینستاگرام شخصی اش می دانند.نفیسه روشن بعد از طلاق جنجالی که داشت استوری های زیادی منتشر کرد که باعث ایجاد حواشی برای او شد.

نفیسه روشن

نفیسه روشن

نفیسه روشن

باند بازی و مافیا در سینما

هنر باند بازی شده. یه دایره شده که همه از همان دایره انتخاب میشوند در یکسال من 2 قرارداد بستم که در پیش تولید پروژه من حذف شدم

یکی به خاطر اینکه فلان بازیگر دوست نداشت من در آن فیلم بازی کنم و دومی هم نقش من فروخته شد. خانم بازیگری چند صد میلیون میلیون تومان داد و نقش اول من را بازی کرد. به همین راحتی …

نفیسه روشن

نفیسه روشن

کنایه های تند نفیسه روشن به شوهر تازه دامادش ! + عکس

نفیسه روشن متولد ۱۳ اردیبهشت ۱۳۶۱ در تهران است . نفیسه روشن هنرپیشه سینما، تلویزیون و تئاتر ایران است. نفیسه روشن در محله باغ صبا تهران به دنیا آمده وی موفق به اخذ مدرک کارشناسی فقه و حقوق اسلامی از دانشگاه آزاد اسلامی شده است. پدر نفیسه روشن مهندس پرواز در نیروی هوایی ارتش بود و برادرش هم اکنون مهندس پرواز می باشد. نفیسه روشن تصویر زیر را در استوری اینستاگرام خود منتشر کرده است که حاوی نیش و کنایه های تند میباشد.

نفیسه روشن

نفیسه روشن

نفیسه روشن از همسرش رونمایی کرد | استوری جنجالی نفیسه روشن

نفیسه روشن که این روزها یکی از افراد پرحاشیه اینستاگرام است با انتشار عکس هایی در استوری خوشحالی خودش را درباره ازدواج مجددش به فالورها نشان می دهد.

نفیسه روشن

نفیسه روشن

نفیسه روشن

نفیسه روشن

تصاویری از نفیسه روشن در کنار ساحل مشاهده می کنید.نفیسه روشن که چند روز پیش با انتشارعکس خونین در استوری توجه بسیاری را به خود جلب کرد حالا با عکس های شادی که از خود به اشتراک می گذارد به تمامی شایعات درباره اختلاف با همسر جدیدش پایان داد.خیلی ها می گویند او در ماه عسل به سر می برد.

نفیسه روشن

نفیسه روشن

نفیسه روشن : به من فحش ندهید!

 نفیسه روشن تازه عروس سینما و تلویزیون می گوید که از فحاشی مردم به خانواده اش در فضای مجازی خسته شده ام کاش بذارید مردم شاد و آزاد باشند. او در ادامه می گوید من عروسی آنچنانی نگرفتم و بسیار ساده بود.

البته خانم روشن در این مصاحبه می گوید که مراسم ازدواجش (ازدواج اول) خیلی ساده بوده است در صورتی که ویدیوهای منتشر شده از این مراسم عروسی چیز دیگری را نشان می دهد ! البته شاید سادگی از نظر خانم روشن با ما مردم عادی فرق داشته باشد.

نفیسه روشن

نفیسه روشن

بنفیسه روشن متولد 13 اردیبهشت 1361 در تهران ، بازیگر سینما و تلویزیون است د ر آن د وران عضو گروه تئاتر بود م و د ر مد رسه و کلاس های کانون پرورش فکری تئاتر بازی می کرد م که از آنجا این علاقه کودکی ام بیشتر و بیشتر شد سال 1382 در 19 سالگی با سریال روزهای به یادماندی جلوی دوربین رفتم اما اولین بازی جدی من در سال 1385 بازی در یکی از ایپزود های سریال کلانتر بود در محله باغ صبا تهران به دنیا آمده است ، پدرش مهندس پرواز در نیروی هوایی ارتش و مادرش خانه دار می باشد و تنها برادرش نیز هم اکنون مهندس پرواز است.

نفیسه روشن این عکس را در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد

نفیسه روشن

خوشحالی نفیسه روشن از ازدواج دومش + استایل پاییزی

نفیسه روشن که خبر ازدواج دومش رسانه ایی شد این روزها خوشحال تر از همیشه است و چهره خندانش را با مخاطبان اینستاگرامش به اشتراک می گذارد.خیلی ها دلیل حال خوب اورا ازدواج مجددش می دانند.هنوز اسم حاجی یا همان شوهر دوم نفیسه روشن معلوم نشده و گویا خانم روشن دوست دارد همه چیز را فعلا مخفی نگه دارد.

نفیسه روشن

نفیسه روشن

نفیسه روشن.

نفیسه روشننفیسه روشن

نفیسه روشن

نفیسه روشن معمولا عکس های زیادی از خود به اشتراک می گذارد و در واقع یکی از بازیگرانی است که وقت بسیاری را در اینستاگرام می گذراند

 

نفیسه روشننفیسه روشن

نفیسه روشن

نفیسه روشن از شوهر دومش رونمایی کرد!

نفیسه روشن که چند ماه پیش خبر طلاقش منتشر شده بود این روزها استوری هایی مبنی بر ازدواج دوباره اش منتشر می کند و شوهر دومش را حاجی صدا می زند! خیلی ها معتقدند که او اردواج مجددی با شوهر اولش داشته است!

نفیسه روشن

نفیسه روشن

نفیسه روشن

نفیسه روشن

تعریف و تمجید نفیسه روشن از همسر دومش

نفیسه روشن با انتشار چند پیام اینستاگرامی از ازدواج مجددش خبر داد و نوشت: یا علی گفتیم و عشق آغاز شد.

 نفیسه روشن بازیگر سینما و تلویزیون که به تازگی از کربلای معلا بازگشته بار دیگر به جرگه متأهلین پیوست. نفیسه روشن در آخرین پستی که به تازگی منتشر کرد و نوشت:

چه خوبههههههه

بی پروااااااا

عاشق شدن!!!

اونم عاشق یک ادم حسابی شدن

صبور، مهربون، ارومممممم

کسی که اتیش عصبانیت منو‌ خاموش میکنه

#خوشتیپ #من #آدم #حسابی

بدون دروغ و کلک عاشق شین…

عاشقی تاوان داره…

نفیسه روشن

نفیسه روشن

نفیسه روشن

untitled

نفیسه روشن

استوری جنجالی نفیسه روشن درباره دوباره عاشق شدنش

نفیسه روشن بازیگر پرحاشیه این روزهای اینستاگرام در استوری خود عنوان کرد که دوباره عاشق شده!

نفیسه روشن

حمله نفیسه روشن از کربلا به مردم ایران با ماجرای انتقادات مردم از سفر اربعین نفیسه روشن در ایام کرونا و اتهام به تزویر و ریا با پاسخ وی را می خوانید

حمله نفیسه روشن از کربلا به مردم

نفیسه روشن که در این چند سال اخیر از مدل لباسش تا ازدواج و طلاق اش همواره سوژه و جنجال آفرین بود بتازگی سفر زیارتی خود را هم سوژه کرده است

نفیسه روشن

خواب دیدم که باید بروم

نفیسه روشن در روزهای منتهی به اربعین در گفتگویی ویدیویی اعلام کرد برای رفتن به اربعین خواب دیده و سه شاهد هم دارد

او می گوید من شب خواب آقا «امام حسین» را دیدم ، خواب دیدم که مامانم رفته کربلا و من اصلا تصور نمی کردم که تعبیرش حضور من در سرزمین آقا امام حسین باشد

نفیسه روشن

خانم بازیگر حالا در چند استوری در اینستاگرام و در پاسخ به انتقاد مردم به حضورش در راهپیمایی اربعین پاسخ های تندی می دهد

او در جواب بخشی از مردم که او را محکوم به تزویر و ریا می کنند و عده ای نیز سفر وی در ایام کرونایی را مورد نقد قرار دادند می نویسد:

نگاه مردم به زندگی دیگران 

بعضی ها به جای اینکه فکر زندگی خودشون باشند ، همین شکلی نگاهشون تو زندگی بقیه است …

 

زندگی شماها بما چه هست که کجا میری ، چیکار میکنی ، اعتقادات چیه ، مجردی یا متاهل ، بدبختی یا خوشبخت ، آرومی یا ناآروم!! توهین کردیم شما محترم بمون

رفتم کربلا خوب کردم 

در آخرین استوری هم منتقدیان خود را به دشمنان امام حسین منتسب می کند و می نویسد؛ من عشق دنیارو فهمیدم یا عبدالله الحسین ، هنوز هم دشمنانت زنده اند 

ماجرا به طعنه ها ختم نمی شود و اینبار نفیسه روشن می نویسد:

نفیسه روشن

رفتم کربلا زیارت امام حسین ، خوب کردم به هیچ کسی ربط نداره ، دلم خواست ، زندگی من ، اعتقادات من به کسی ربطی نداره !

نفیسه روشن

 

نفیسه روشن

نفیسه روشن در دهکده حیوانات

ترس از حیوانات (اهلی یا غیر اهلی) برای افرادی که در محیط های شهری زندگی کرده اند و ارتباط آن ها با طبیعت و زیستگاه های حیوانات در طول هفته بسیار کم است،‌ همیشه وجود داشته و مختص به همه جوامع است.شاید شما هم در طول روز، بانوان و آقایانی را مشاهده می کنید که از دیدن گربه یا سوسک یا مارمولک، دچار وحشت شده و شما از وحشت عجیب آنان، متعجب می شوید.

نفیسه روشن

ترس، فاکتوری طبیعی در زندگی انسان است و اگر این ترس، از حالت اعتدال خارج شود و مانع از تقویت برخی از مهارت های ارتباط اجتماعی ما در زندگی شود، یک نوع بیماری خواهد بود که باید برای درمان آن اقدام کرد.بعضی ها، حتی از دست زدن به حیوانات اهلی مانند اسب و گاو و بزغاله نیز وحشت دارند و از آن، به عنوان یکی از غیر ممکن ترین کارهای زندگی خود نام می برند.

نفیسه روشن در دهکده حیوانات سلفی نفیسه روشن با ببر بنگال مورد علاقه اش

اما خوب،‌ در مقابل افرادی هم هستند که بر ترس غلبه کرده و با آموزش های مختلف، توانسته اند با حیوانات، حس خوبی برقرار کرده و از تعامل با آنها به عنوان قسمتی لذت بخش در زندگی روزمره یاد کنند.برای افرادی که عاشق حیوانات هستند، حیوان وحشی و اهلی تفاوتی ندارد.آنها، به مخلوقات خدا عشق می ورزند و برای حفاظت و نگهداری شان، تلاش می کنند.

نفیسه روشن

نفیسه روشن

در ایران، بر خلاف تصور عموم که زنان را نسبت به حیوانات، ترسو تر از مردان می دانند، زنانی داریم که حتی در همراهی با حیوانات نه تنها پیشگام بوده، بلکه در این زمینه، نام آور و تاریخ ساز شدند.مانند مژگان روستایی که نخستین پرورش دهنده کروکودیل در ایران و خاورمیانه است.

نفیسه روشن در دهکده حیوانات مژگان روستایی، بانوی کارآفرین که ۱۵۰ سر کروکودیل در قشم پرورش می دهد

نفیسه روشن

علاوه بر ایشان، فرد دیگری که واقعا عاشق حیوانات است و برایش خروس با ببر و مار سمی، تفاوت زیادی ندارد، نفیسه روشن، هنرپیشه معروف تهرانی بوده که به واسطه تصاویر گوناگونی که از دهکده حیواناتش و زندگی مسالمت آمیز با آنان در شبکه های اجتماعی منتشر کرد، یکی از پر مخاطب ترین سلبریتی های ایرانی در شبکه های اجتماعی به شمار می رود.

ما شما را با یکی از شجاع ترین هنرپیشه های زن سینما و تلویزیون ایران آشنا می کند.کسی که سلفی با ببر و بازی با جغد و به گردن انداختن مار سمی، عادی ترین کارهاییست که در طول ماه انجام می دهد.

نفیسه روشن

نفیسه روشن

خوش گذرانی نفیسه روشن

نفیسه روشن بازیگر سینما و تلوزیون ایران با انتشار عکس زیر در اینستاگرامش چنین نوشت:

جالبه…..خیلی از کشورهااا رفتممم….ولی یکی از جذاب ترین…باحال ترین….قشنگ ترین….رستوران های دنیا رو توی شهر قم دیدم.

نفیسه روشن

تصاویر دیده نشده نفیسه روشن در روسیه

نفیسه روشن با تیپ خاص و اسپرت در سفر به روسیه ظاهر شده بود و با به اشتراک گزاشتن این عکس ها خبر سفرش را به این کشور برای علاقه مندان و طرفدارانش داد.

نفیسه روشن

نفیسه روشن

نفیسه روشن

 

نفیسه روشن قبل از عمل زیبایی

عکسی از نفیسه روشن در فضای مجازی منتشر شده است که حواشی زیادی در پی داشته است . در ادامه این عکس های نفیسه روشن را می بینید . نفیسه روشن چهره جنجالی این روزهای اینستاگرام تصویری جدید از خود و گوشواره های لاکچری اش منتشر کرد که احتمالا در پی ایجاد حاشیه های جدید است.

نفیسه روشن

نفیسه روشن

نفیسه روشن: فضای مجازی را با ترس چک می‌کنم

  نفیسه روشن گفت: من صبح به صبح که بیدار می‌شوم با ترس وارد فضای مجازی می‌شوم. ما هر هفته داریم بابت یک عزیز تسلیت می‌گوییم.

نفیسه روشن

 نفیسه روشن که از سال ۸۲ در سریال‌های مناسبتی حضور داشته است، درباره تاثیرگذاری سریال‌های مناسبتی اظهار کرد: ما چه بخواهیم و چه نخواهیم ملتی هستیم که ریشه دینی داریم و این اتفاق خوبی است که مردم سریال‌های ماه مبارک رمضان و ماه محرم را خیلی دوست دارند و من دیده‌ام این سریال‌ها چه تاثیراتی رویشان دارد و در فضاهای عمومی از آنها بازخورد گرفته‌ام و گاهی آنقدر همذات‌پنداری می‌کنند که ممکن است فحش بدهند!

نفیسه روشن

این بازیگر درباره ایفای نقش در سریال‌های مناسبتی گفت: وقتی فیلمنامه می‌فرستند وقتی می‌بینم کاری برای ماه رمضان یا ماه محرم است طور دیگری در من تاثیر می‌گذارد و فضای دلی ایجاد می‌شود. مثل مادری که منتظر تولد بچه‌اش است، هیجانی که می‌گویی اثری قرار است تولید شود که تو می‌توانی در آن تاثیرگذار باشی. سریال‌های شبانه و رئال این حال و هوا را ندارد. اینکه مردم سر سفره افطار تو را ببینند و همذات‌پنداری می‌کنند قابل مقایسه با هیچکدام از فیلم‌های سینمایی، سریال‌های روتین یا کار رسانه‌ای نیست.

روشن درباره شاخصه‌های ماندگار شدن یک اثر مناسبتی تصریح کرد: قصه و فیلمنامه مهم‌ترین عنصر است. از سریال «اغما» که من کار کردم ۱۴ سال می‌گذرد و مردم هنوز درباره الیاس و دکتر پژوهان صحبت می‌کنند. یا هنوز موسیقی تیتراژ «زمانی برای عاشقی» را در ماشین ها می شنوم.

نفیسه روشن

نفیسه روشن به درگذشت زنده‌یاد علی سلیمانی با گریه اینطور واکنش نشان داد: من صبح به صبح که بیدار می‌شوم با ترس وارد فضای مجازی می‌شوم. ما هر هفته داریم بابت یک عزیز تسلیت می‌گوییم. من روز گذشته هم پست گذاشتم که خدایا من صبرم تمام شده. هفته پیش آقای اقدسی، این هفته علی عزیز، هفته قبل نازنین دیگری ... روزگار دردناکی برایم شده است.

نفیسه روشن

نفیسه روشن

نفیسه روشن و همسرش

نفیسه روشن جزو طلاق گرفتگان سینمای ایران است. او توضیحات جالبی در این مورد دارد . اما همسر سابق نفیسه روشن کیست ؟ نفیسه روشن در ابتدای سال 1391 با فردی نام بهنام که شغلش خلبانی است ازدواج کرده بود. آنها البته فرزندی نیاوردند. اودر باره شوهر سابقش گفته بود :  زندگی با یک خلبان خیلی سخت است. مثالش همین برنامه و قرار امروز ما است یا مثال دیگرش برنامه ریزی برای سفر است. یک هفته می می شود که برنامه سفرمان را می ریزیم، چمدان هم می بندیم و در فاصله یک تماس تلفنی همه چیز بر هم می ریزد. مخصوصا در فصل های پر سفر که هیچ خبری از مرخصی نیست.

نفیسه روشن

فصل هایی مانند تابستان یا عید نوروز. گاهی اوقات من، هم مرد خانه ام و هم زن خانه.  اوایل ازدواج پول آب و برق خانه را نمی دادم و منتظر می نشستم که خودش بیاید بدهد اما بعد از یک مدت متوجه شدم که پرداخت نکردن قبض ها می تواند منجر به قطع شدن آب و برق شود.خیلی سخت است. 

نفیسه روشن

یکی از پررنگ ترین سختی هایش نبودنش در لحظه هایی است که من انتظار دارم کنار من باشد. مثلا همین عید امسال نبود. من وقت زیادی را گذاشتم و با وسواس زیاد هفت سین انتخاب کردم و چیدم اما لحظه سال تحویل کنار من نبود. خیلی از مراسم و زمان هایی که من دوست دارم کنارم باشد|، نیست. از سوی دیگر اگر از بهنام بپرسند زندگی با یک بازیگر چطور است، جواب می دهد خیلی سخت! خیلی وقت ها او هست و من نیستم و ماجرای یکی بود، یکی نبود داستان زندگی من و بهنام است.

نفیسه روشن

نفیسه روشن مافیا

نفیسه روشن از بازیگرانی است که در مافیا حضور دارد . نفیسه روشن مافیا را البتهخ جنجالی کرده است . جنجال نفیسه روشن و مافیا به رسانه ها هم کشیده شد .بازیگر زن ایرانی که در مجموعه بازی مافیا حضور دارد وقتی یکی از قسمت های مافیا را می بینید که صحبت ها او حذف شده به شدت عصبانی می شود و مجموعه ای از استوری ها را ارسال می کند.او ابتدا می گوید :نمی دونم تدوینگر مافیا کی بوده، حتما خصومت شخصی با من داشته، هیچکدوم از مصاحبه های منو توی سه دوره فینال نذاشته، عجب به روابط پشت صحنه سینما !!!!بعد ادامه می دهد :تدوینگر مافیا !! اون همه مصاحبه پشت صحنه من کو ؟؟!! اگه میذاشتی چی ازت کم می شد ؟؟ من اگه جای آقای ابوطالب بودم به خاطر حیثیتم از دفترم پرتت میکردم بیرون ، بابا بسه کصافط کاری های پشت صحنه سینما !!!و وقتی که ظاهرا تدوینگر مافیا به او پیام می دهد اینگونه با ادبیاتی به دور از شان یک هنرمند پاسخ او را می دهد .

نفیسه روشن

همسر دوم نفیسه روشن 

نفیسه روشن مدتی است از همسر سابق خود که خلبان بود جدا شده است و حالا چند روزی است که خبر از ازدواج دوم نفیسه روشن به گوش می رسد.شروع فعالیت تلویزیونی او را می توان بازی در سریال ” روزهای بیادماندنی ” به کارگردانی همایون شهنواز در تابستان 1382 دانست .

نفیسه روشن

اشتغال به تحصیل در مقطع لیسانس علت اصلی کم کاری وی در این سالها بود ، اما پس از پایان تحصیلات دانشگاهی خود ، دامنه فعالیتش را گسترش داد. در پائیز سال 1382 در سریال “بچه های خیابان ” به کارگردانی همایون اسعدیان ایفای نقش کرد که این تجربه را یکی از بیادماندنی ترین کارهایش می داند .

نفیسه روشن

پس از آن در پائیز 1383 ، پیشنهاد کیانوش عیاری برای حضور در سریال ” روزگار غریب ” را پذیرفت و به گروه عیاری پیوست تا برگ زرین دیگری بر افتخارات خود بیافزاید.

پرسش و پاسخ

  • نفیسه روشن صفحه اینستاگرام دارد
    بله نفیسه روشن صفحه اینستاگرام دارد
  • نفیسه روشن متاهل است؟
    نفیسه روشن طلاق گرفته است

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها