به گزارش پایگاه خبری نشان :

سرهنگ کارآگاه علی گودرزی معاون مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی پایتخت گفت: در ساعت ۲۰ شب سی و یکم شهریور ماه امسال از بیمارستان شهدای تجریش تماس و فوت مشکوک یک مرد ۸۰ ساله‌ای را به کلانتری ۱۰۳ گاندی اعلام کردند.

وی عنوان کرد: بلافاصله مأموران کلانتری برای بررسی موضوع به بیمارستان اعلامی مراجعه و ضمن تأیید خبر اولیه، موضوع را سریعاً به کارآگاهان اداره دهم و قاضی کشیک ویژه قتل اطلاع دادند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: با حضور کارآگاهان و بازپرس جنایی در تحقیقات اولیه هویت مقتول به نام "خسرو" شناسایی شد و به نظر رسید که علت فوت درگیری و برخورد جسم سختی با سر وی باشد.

eMD86bBMkuHQ

سرهنگ گودرزی افزود: در ادامه تحقیقات خانمی به هویت سارا ۶۵ ساله خود را خواهر مقتول معرفی کرد و به دستور بازپرس تحقیقات جنایی آغاز شد.

این مقام انتظامی ابراز داشت: در تحقیقات صورت گرفته از سارا، در خصوص علت حضور برادرش در بیمارستان چه بوده در اظهاراتش به کارآگاهان گفت: برادرم (مقتول) پسری دارد به نام شاهین ۵۳ ساله که مقیم کشور سوئد است و ۱۰ روزی هست به ایران آمده، برادرم به علت بیماری در منزلی به اتفاق همسرش که او نیز فرد مسن و کار افتاده‌ای است، زندگی می‌کنند.

وی در ادامه گفت: کارآگاهان به دنبال اظهارات خواهر مقتول به سراغ همسر وی رفتند و در تحقیقات به عمل آمده اظهار داشت: روز حادثه ۲۹ شهریور بود که شاهین به منزل آمده و با پدرش شروع کرد به صحبت در مورد ارث و میراث که چرا حق مرا نمی‌دهی، چرا و چرا‌های دیگر تا اینکه جر و بحث بین آن دو بالا گرفت که ناگهان شاهین به سمت همسرم حمله ور شده و او را مورد ضرب و شتم قرار داد و از آنجایی که من نمی‌توانستم کاری کنم، بلافاصله رفتم و سرایدار را برای کمک صدا زدم تا برگردم دیدم که همسرم بی هوش بر روی زمین افتاده و از شاهین هم خبری نیست که با اورژانس تماس گرفتم و وی را برای انجام اقدامات درمانی به بیمارستان منتقل کردند، اما بعد از ۲ روز فوت کرد.

سرهنگ گودرزی بیان داست: با به دست آمدن این اطلاعات و مشخص شدن عامل جنایت، دستور دستگیری شاهین از سوی بازپرس پرونده صادر شد.

وی تصریح کرد: کارآگاهان با انجام اقدامات پلیسی موفق به شناسایی مخفیگاه شاهین در محدوده جنت آباد شدند که در دوم مهرماه متهم پرونده در یک عملیات پلیسی دستگیر و به اداره دهم منتقل شدند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان