به گزارش پایگاه خبری نشان :

سرهنگ رضا محمدرضایی فرمانده انتظامی جیرفت در تشریح جزئیات دستگیری زوج قاچاقچی گفت: پلیس مبارزه با موادمخدر شهرستان با گسترش چتر اطلاعاتی خود در خارج از شهرستان دریافتند یک زوج با مشخصات معلوم به همراه ۲ فرزند خردسال خود پس از بارگیری محموله مواد مخدر در یک دستگاه خودرو پژو ۲۰۶ از شهرستان‌های همجوار قصد دارند در پوشش مسافرت خانوادگی این محموله را به مرکز کشور منتقل نمایند.

او افزود: ماموران مبارزه با مواد مخدر سرانجام موفق به شناسایی خودروی مورد نظر در یکی از محور‌های مواصلاتی شهرستان شدند و با هماهنگی مقام قضایی در عملیاتی به موقع آن را متوقف کردند.

اوعنوان کرد: پس از انتقال خودرو به مقر پلیس و در بازرسی از آن ۸۳ بطری کوچک و بزرگ حاوی ۷۲ کیلو و ۶۰۰ گرم تریاک که به شیوه ماهرانه‌ای جاسازی شده بود کشف شد و این زوج نیز با تشکیل پرونده به دستگاه قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان جیرفت تصریح کرد: قاچاقچیان مواد مخدر بدانند پلیس و سایر دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی هرگز اجازه نخواهند داد تا توزیع کنندگان مواد مخدر با اهداف پلید خود امنیت اجتماعی شهروندان را خدشه دار کنند و قطعا پلیس از مشارکت عمومی در حوزه مبارزه با جرائم موادمخدر استقبال خواهد کرد./باشگاه خبرنگاران