به گزارش پایگاه خبری نشان :

به گزارش روابط عمومی دادگستری کرمان، حسین سلامی اظهار داشت: در حال حاضر تعدادی از بانوان به دلیل عارضه های پوستی از قبیل افتادگی پلک و لب به دادسرای جیرفت مراجعه و طرح شکایت کرده اند.

وی عنوان کرد: متهمان که دو خانم دارای مدرک تحصیلی دیپلم هستند با اجاره یک واحد آپارتمان و استخدام یک منشی به مراجعان نوبت دهی می کردند و روزهای چهارشنبه هر هفته از کرمان برای انجام اقدامات پزشکی به صورت غیرقانونی به جیرفت سفر می کردند و تقریبا متهمان روزانه بالغ بر هشت میلیون تومان درآمد داشتند.

سلامی گفت: پس از بازدید کارشناسان دانشگاه علوم پزشکی و پلیس اطلاعات شهرستان از این مطب، مقادیرتجهیزات و دستگاه مخصوص اقدامات پزشکی کشف و توقیف شد و متهمان با دستور قضائی دستگیر و بازداشت شدند.

دادستان جیرفت اعلام کرد: طبق نظر دانشگاه علوم پزشکی، تزریق ژل و انواع آمپول های زیبایی و همچنین استفاده از این تجهیزات کشف شده در این مطب  فقط باید توسط پزشک متخصص پوست و مو یا پزشک عمومی انجام شود.

وی در خصوص شیوه کار متهمان و نحوه جذب مراجعه کننده گفت: تحقیقات تکمیلی در این رابطه در شعبه اول بازپرسی دادسرای جیرفت ادامه دارد و افرادی از جمله یک پزشک به این دادستانی  احضار شده اند.

منبع: مهر