به گزارش پایگاه خبری نشان :

کاشت مو برای مردان

هیچ کس نمی تواند رابطه جدایی ناپذیر بین مو، زیبایی و اعتماد به نفس را انکار کند.  ممکن است موهای شما به دلایل مختلف با بزرگتر شدن شروع به ریزش کنند و زیبایی شما و به نوبه خود اعتماد به نفس شما را تحت تأثیر قرار دهد.  بنابراین ، اگر به دنبال یک راه حل مقرون به صرفه برای ریزش موهای خود هستید ، در اینجا راهی روشن برای بازگرداندن موهای شما وجود دارد و آن چیزی نیست جز کاشت مو.

کاشت مو چیست؟

کاشت مو یا جراحی ترمیم مو یک روش درمانی مؤثر برای آلوپسی (مشکل ریزش مو) است.  کاشت مو شامل دو بخش است:

  • برداشتنبافتهای مویی یا پیوند مو از یک قسمت از پوست سر (ناحیه اهدا کننده)
  • جابجاییآنها به قسمت دیگری (منطقه گیرنده)

ناحیه اهدا کننده به ناحیه پوست سر ، معمولاً به قسمت پشتی پوست سر اشاره دارد که دارای موهای بیشتری با پایداری بالاتری است.  ناحیه گیرنده به قسمت طاس پوست سر که نیاز به رشد مو دارد ، اشاره دارد.  ریزش مو عمدتاً ناشی از الگوی طاسی مردانه یا رسزش موی ارثی است. سایر عوامل مانند رژیم غذایی ، استرس ، هورمون و بیماری در ریزش مو نقش کمی دارند.

چرا ایران مقصد مناسبی برای کاشت مو است؟

جراحی کاشت مو و کاشت ابرو یک روش آرایشی رایج در ایران است.  ایران با داشتن جراحان باتجربه و کلینیک های مدرن در زمینه کاشت مو، تجربیات بسیار ایمن در مورد پیوند مو را به داوطلبان خارجی ارائه می دهد .

کمترین هزینه کاشت مو در ایران حدود ۳ میلیون تومان است و این مسئله به عنوان یکی دیگر از انگیزه های، جلب نظر مردم از سراسر جهان به ایران به عنوان مقصد خود.برای کاشت مو می باشد. مانند بسیاری از جراحی های دیگر ، هزینه پیوند مو در ایران نسبت به سایر کشورها منطقی تر است.

به علاوه ، نتایج جراحی ترمیم مو در ایران امنیت و رضایت بسیار بالایی را برای بیماران به همراه دارد. یک مطالعه در مورد میزان موفقیت پیوند مو در ایران نشان می دهد که این عمل جراحی با کمترین عوارض جانبی ممکن است و موفقیت بالایی را ارائه می دهد . این مطالعه نشان می دهد که میزان رضایت از موهای پیوند شده در 60٪ از بیماران بسیار عالی و در 40٪ خوب است. بنابراین ، این امر عادلانه خواهد بود اگر ادعا کنیم که ایران کشور بسیار موفقی در ارائه خدمات کیفیت پیوند مو است.

درمان ریزش مو

جراحان کاشت مو در ایران

ایران پذیرای جامعه ای از جراحان بسیار ماهر و دارای مجوز در این زمینه است. جراحان ایرانی پس از فارغ التحصیل شدن در دانشگاه های برتر ، بورس تحصیلی خود را در زمینه کاشت مو در اروپا و ایالات متحده به پایان رسانده اند.

بررسی ها نشان می دهد که در ایران سه نفر از پنج مرد قبل از سن 50 سالگی دچار ریزش موی ارثی می شوند. بر این اساس ، تعداد نامزدها و افرادی که تحت این عمل جراحی قرار گرفته اند رو به افزایش است. هرچه جراحان بیشتر عمل کنند نتایج جراحی آنها بهتر می شود. در نتیجه این امر مهارت بیشتری برای جراحان ایرانی در این زمینه به ارمغان آورده است. از این رو این جراحان قادر به پیش بینی همه عوارضی هستند که ممکن است قبل از عمل ایجاد شود. و این موفقیت درمان بیمار را تضمین می کند.

هزینه کاشت مو در ایران

هزینه کاشت مو در ایران یکی از کمترین هزینه های موجود در دنیا و در بین کشورهایی است که روش های با کیفیت و همچنین سایر خدمات گردشگری پزشکی ارائه می دهند. هزینه ها از ۸۰۰ دلار تا ۲۰۰۰ دلار در ایران می باشد که شامل کلیه هزینه های مربوط به ویزیت پزشک متخصص، بیهوشی، هزینه عمل جراحی و حتی در برخی کلینیک ها با هزینه اقامت است.  با این حال ، همین رویه در ایالات متحده و اروپا هزینه های بسیار بیشتری دارد ، از 4000 دلار تا 16000 دلار.

ایران از نظر قیمت با سایر کشورهای آسیایی مانند ترکیه ، هند و تایلند نیز کامل رقابت می کند. زیرا در جراحی ترمیم مو قیمت های بیشتری را ارائه می دهد. یک عمل جراحی مو در ترکیه حدود 2000 دلار هزینه دارد و همین روند در هند و تایلند حدود 3000 دلار هزینه دارد.

کاشت مو  در ایران چگونه است ؟

کاشت مو در ایران بسیار دقیق و با دستگاه های پیشرفته انجام می شود. همچنین جراحان تمام تلاش خود را برای کمک به شما در انجام این کار انجام داده و کاشت مو را به راحتی انجام می دهند.  جراحان کاشت مو آخرین روش ها و فن آوری ها در خدمت گرفته تا بهترین جراحی ممکن برای شما انجام شود.  جراحی در یک کلینیک مدرن تحت بی حسی موضعی انجام می شود.  این عمل حدود 8 ساعت طول می کشد ، در حالی که روند بهبودی حداکثر 3-4 روز طول می کشد.  اولین رویش موهای شما بعد از گذشت 4 ماه قابل مشاهده خواهد بود ، در حالی که نتایج کامل پس از 8 تا 12 ماه آشکار خواهد شد.

علاوه بر این ، ایران کشوری است که تمام تکنیک های درمان ریزش مو در جهان را ارائه می دهد.  وجود دارد چهار روش اصلی برای انجام این عمل جراحی. آنها شامل تکنیک جداسازی فولیکولار (FIT) ، استخراج واحد فولیکولار (FUE) ، پیوند واحد فولیکولار (FUT) همچنین به عنوان FUSS شناخته می شوند و ترکیبی از FIT و FUT را تشکیل می دهند.  حالت دوم در بیماران با طاسی گسترده استفاده می شود ، زیرا در این روش ، پیوندهای بیشتری در مقایسه با سایر روش ها روی پوست سر کاشته می شود. 

بهبود کاشت مو: چه انتظاری دارید؟

پس از اتمام عمل کاشت مو ، بلافاصله می توانید به خانه بروید. به طور کلی ، شما باید حدود 2 تا 3 روز در ایران بمانید تا رویه شما انجام شود و آماده خروج از کشور باشید.

در چند روز اول بعد از عمل ، ممکن است پوست سر شما دچار درد و لطافت شود. طبق دستور پزشک می توانید داروهای ضد درد مصرف کنید. همچنین ممکن است در ناحیه تحت درمان ، بی حسی و تورم را تجربه کنید که طی چند روز از بین می رود.

حدود 3 روز در محل پیوند بانداژ خواهید کرد. بعد از آن می توانید ضمن اینکه متوجه شدید عوارض جانبی از بین می روند ، آن را حذف کنید.

بعد از گذشت حدود 3 تا 5 روز ، شما آماده هستید تا کار خود را از سر بگیرید و می توانید طی 2 هفته دوباره به ورزش بپردازید.

مهمترین قدم برای کاشت مو یا ابرو

با خواندن این مقاله اطلاعات کاملی در مورد کاشت مو کاشت ابرو کسب کرده و موفق شدید که اولین قدم را طی کنید. در دومین قدم، باید با کارشناسان کلینیک خانه سفید تماس بگیرید تا برای جلسه‌ی مشاوره حضوری (برای تهرانی‌ها) یا غیرحضوری (برای دیگر هموطنان) با متخصصان کلینیک خانه سفید، وقتی مشخص و رزرو کنید. برای این کار می‌توانید از راه‌های ارتباطی زیر اقدام فرمایید:

  • وب سایت کلینیک خانه سفید به آدرس : www.whcl.ir
  • پیام رسان‌های تلگرام یا واتس اپ با شماره ۰۹۱۲۲۲۵۲۷۳۱
  • تماس تلفنی با شماره‌های ۰۲۱۵۴۵۰۳ یا ۰۲۱۸۸۶۵۴۳۷۰