به گزارش پایگاه خبری نشان :

 

برندگان لاتاری عزیز قبل از اینکه در مورد حقایق و امور برندگان لاتاری از مجموعه برتر مهاجر مطرح کنیم، ابتدا تبریک ویژه به شما دوست عزیز می‌گوییم و خیلی خوشحالیم که از میان بیش 750.000 نفر شانس برنده شدن در لاتاری گرین کارت آمریکا را داشتید. در این نوشته ابتدا اطلاعات کلی در مورد امور برندگان لاتاری خواهید دانست و سپس در مورد حقیقتی که توسط برتر مهاجر فاش شده صحبت می‌کنیم و در آخر در مورد مراحل و اقدامات بعد از برنده شدن برای شما عزیزان خواهیم گفت. اگر دوست دارید که شانس مهاجرت به آمریکا را از دست ندهید تا پایان این نوشته با دقت همراه ما باشید.

افراد زیادی در دنیا رؤیای زندگی در آمریکا را در سر می‌پرورانند. اما تعداد کمی از افراد موفق به رسیدن به آرزوهای خود می‌شوند؛ چون در رسیدن به هدف و رؤیای خود مصمم نیستند و بدون هیچ گونه تلاش برای رسیدن به رؤیایشان فقط رؤیا پردازی می‌کنند.

مواردی مثل اقتصاد پرقدرت، نرخ بیکاری مطلوب، دانشگاه‌های بین‌المللی با بالاترین رتبه باعث شد تا آمریکا به یکی از مناطق بکر برای زندگی، کار و تحصیلات تبدیل شود.

خدمات برتر مهاجر برای برندگان لاتاری

برتر مهاجر یک سری پیشنهاد برای شما دارد !  میخواهید خودتان مراحل بعد از برنده شدن در لاتاری را طی کنید یا به مجموعه برتر مهاجر بسپارید ؟  به هر حال در خدمت شما هستیم

پکیج های آموزشی برندگان لاتاری

برترمهاجر برای برندگان لاتاری پکیج جامعی تهیه کرده که شما میتونین کل مراحل و نکات مثل فرم ها و نکات مصاحبه و ... را از طریق پکیج ما آموزش ببنید برای خرید پکیج راهنمای برندگان لاتاری کلیک کنید

در ضمن اگر میخواهید امور خود را به برترمهاجر بسپارید میتوانید با تهیه اشتراک برندگان لاتاری برترمهاجر با خیال راحت تمامی مراحل و پیگیری ها را به برترمهاجر بسپارید ، 

برندگان لاتاری

شاید تا الان متوجه شده باشید که چه فرصت ویژه‌ای با برنده شدن در لاتاری نصیب شما شده و این موضوع را بدانید که این فرصت نصیب افراد کمی می‌شود، پس شما خیلی‌خیلی خوش‌شانس هستید. اما باید به این نکته توجه کنید که شما تازه نیم از راه را رفتید. نیمه اول راه تماماً به شانس شما بستگی داشت ولی نیمه دوم راه 100% به خود شما بستگی دارد که چقدر در این موضوع جدیت داشته باشید.

بعد از خبر برنده شدن بهتر است ابتدا خونسردی خود را حفظ کنید تا کنترل امور خود را درست داشته باشید. 

مجموعه برتر مهاجر که به صورت تخصصی از ابتدای ثبت نام لاتاری تا انتهای ورود شما به خاک آمریکا خدمات ارائه می‌کند که این موضوع می‌تواند استرس شما را برای انجام امور برندگان لاتاری کاهش دهد و راهنمای شما در مسیر امور برندگان لاتاری باشد تا هیچ گونه مشکلی برای شما در این راه پیش نیاید.

در این راه ایستگاه‌های متعددی هستند که شما با توقف در آن‌ها باید اقدامات مورد نیاز را انجام دهید تا به مقصد نهایی برسید. مهم‌ترین اقداماتی که در این ایستگاه باید انجام دهید، پر کردن فرم DS 260 و زدن واکسن‌ها مربوطه است. البته در مورد این مراحل و اقدامات در بخش آخر این نوشته بیشتر می‌خوانید.

دو نیمه تا رسیدن به آمریکا

در نیمه اول راه که مربوط به ثبت نام و مشاهده نتایج لاتاری می‌باشد، کار بسیار راحت است و تنها عامل موفقیت در این نیمه مربوط به شانس شماست.

در نیمه دوم راه که از اعلام نتایج لاتاری شروع می‌شود، کار کمی سخت شده که این مورد کاملاً طبیعی است؛ اگر سختی برای مهاجرت به آمریکا وجود نداشت و هر کسی می‌توانست به آمریکا مهاجرت کند و آمریکا دیگر منطقه رؤیایی افراد دنیا نمی‌شد. پس با دقت حواستان را جمع کنید تا بتوانید این راه با سربلندی به پایان برسانید.

سالانه اشخاص زیادی در این مراحل و اقدامات بعد لاتاری دچار سردرگمی می‌شوند و راه اصلی را گم کرده ودر نهایت بعد از انجام هزینه‌های زیاد نمی‌توانند ویزای خود را دریافت کنند؛ بهترین راه برای جلوگیری از این سردرگمی وجود یک راهنمای کار بلد است که شما را تا انتها این مسیر همراهی کند و شما را به سلامت به مقصد برساند.

اگر می‌خواهید از یک راهنمای خبره در مورد امور برندگان لاتاری استفاده کنید، حتماً با مشاوران مجموعه برتر مهاجر در ارتباط باشید.

تعداد ویزا ها برای برندگان لاتاری

در هر دوره لاتاری وزارت امور خارجه آمریکا 55.000 ویزا صادر می‌کند که سهمیه هر کشور 7 درصد این تعداد می‌شود. در واقع برای کشور ایران حدود 3.800 ویزا صادر می‌شود که این تعداد برای 6.000 نفر برنده است. امیدواریم تا اینجا متوجه شده باشید که جا برای هیچ خطایی در این راه نیست و هر گونه اشتباه باعث می‌شود شما موفق به دریافت ویزا نشوید.

حقیقتی در مورد کمبود ویزا برای برندگان لاتاری

دلیلی که از بین 6.000 نفر برنده لاتاری تنها حدود 3.800 نفر می‌توانند ویزا دریافت کنند این است که تمامی افراد شرایط ورود به خاک آمریکا را ندارند. این سیاست وزارت امور خارجه آمریکا باعث شده که گلچینی از افراد که شایسته زندگی در خاک آمریکا هستند را جدا و برای آن‌ها ویزا صادر شود.

در مجموعه برتر مهاجر برای امور برندگان لاتاری ابتدا شرایط افراد بررسی شده تا مشخص شود که می‌توانند برای دریافت ویزا اقدام کنند یا خیر. این مرحله به شما کمک شایانی در جلوگیری ضرر مالی می‌کند.

قانون های مهم برندگان لاتاری

  • امتیاز لاتاری قابل انتقال نیست !
  • برخلاف چیزی که در فیلم و سریال نشان داده میشود انجام ازدواج صوری و ارائه مدارک جعلی و دروغگویی تخلف و جرم بزرگی حساب میشود که منجرب به رد شدن و حتی در مواردی محروم شدن از ویزا میشود !
  • امتیاز لاتاری شما تا پایان سال مالی معتبر است به این معنی که برندگان لاتاری 2022 تا پایان سال مالی 2022 ( مهر 1401 )  مهلت دریافت ویزا دارند و در صورت عدم پیگیری و یا مشکلات دیگر که منجبر به ویزا نشدن شود امتیاز لاتاری شما سوخته میشود! 

اقدامات و مراحل امور برندگان لاتاری 

به طور کلی تا رسیدن به خاک آمریکا باید 8 مرحله را پشت سر بگذارید که در این بخش از مقاله به صورت مختصر برای شما توضیح خواهیم داد. برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانید به لینک زیر مراجعه کنید:

راهنمای جامع برندگان لاتاری گرین کارت آمریکا

مرحله اول: بررسی نتیجه لاتاری و اخذ کیس نامبر

در این مرحله باید خودتان نتیجه لاتاری‌تان را بررسی کنید و در صورتی که برنده شده باشید کیس نامبر خود را دریافت کنید. توجه کنید که در این مرحله هیچ ایمیلی از سوی وزارت امور خارجه آمریکا دریافت نمی‌کنید.

مرحله دوم: تکمیل فرم DS-260 

در این مرحله باید به شدت حساسیت و صداقت کامل را داشته باشید. تکمیل فرم DS 260 از مراحل حیاتی است که می‌تواند سرنوشت ویزای شما تعیین کند.

مرحله سوم: تهیه و ترجمه اسناد و مدارک

یک سری اسناد مدارک هستند که شما باید آن‌ها را مستند سازی و ترجمه کرده و در نهایت برای kcc مدارک را ارسال کنید. در این مرحله ترجمه مدارک از اهمیت ویژه‌ای برخوردار هستند.

مرحله چهارم: زدن واکسن‌های مربوطه برای مهاجرت به آمریکا

برای ورود به خاک آمریکا نیاز دارید که یک سری از واکسن‌ها را تزریق کنید تا از هر گونه بیماری‌ها در امان باشید. روند تزریق واکسن طی چند مرحله انجام می شود که چند ماهی طول خواهد کشید.

مرحله پنجم: انتظار برای پاسخ KCC و بررسی ویزا بولتن

در این مرحله برای شما وقت سفارت صادر می‌شود که شما برای مشاهده وضعیت کلی ویزاها می‌توانید ویزا بولتن را که معمولاً 15 هر ماه میلادی اطلاعیه منتشر می‌شود، چک کنید.

مرحله ششم: انجام معاینات پزشکی (مدیکال)

این مرحله مربوط به قبل از انجام مصاحبه است که معاینات مربوطه باید توسط پزشک مورد اعتماد سفارت صورت بگیرد و مدارک لازمه ارائه شود.

مرحله هفتم: انجام مصاحبه در سفارت

این مرحله نیز بسیار سرنوشت ساز است. در این مرحله باید صداقت کامل داشته و خونسردی خود را حفظ کنید. این نکته را بدانید تنها عامل موفقیت شما در این مرحله جلب نظر آفیسر سفارت است.

مرحله هشتم: اخذ گرین کارت آمریکا

این مرحله از آن دسته از مراحلی است که خستگی مراحل قبل را از تن بیرون می‌کند. گرین کارت آمریکا بعد از این که وارد خاک آمریکا شدید برای شما صادر می‌شود.

کلام آخر برای امور برندگان لاتاری

در مراحل امور برندگان لاتاری اگر راهنما نداشته باشید یا ندانید که چه اقداماتی باید انجام دهید، فرصت گرفتن ویزا آمریکا را از دست داده، تمامی پول‌هایی که خرج کردید از بین رفته و ممکن است به دلیل بی اطلاعی از یک سری موارد، برداشت آفیسر در مصاحبه با شما این باشد که شما قصد گمراه کردنش را داشته باشید که این موضوع باعث می‌شود تا سال‌ها طولانی نتوانید ویزای آمریکا دریافت کنید.