به گزارش پایگاه خبری نشان :

در چند سال اخیر برای اجاره ویلا و یا اقامتگاه غیر هتلی در شهر های مختلف مشکلات متعددی وجود داشت و نیازمند صرف زمان زیادی بود. گاها در فصل های پر بازدید هر شهر و یا ایام تعطیل باید زمان زیادی را صرف اجاره ویلا، منزل و یاسوئیت می کردیم و در آخر مکان مناسبی پیدا نمی کردیم و یا نسبت به ارزش ویلا باید هزینه بیشتری متقبل می شدیم. اما چند سالی است که با راه اندازی سایت اجاره ویلا این مشکل برای مسافران بر طرف شده .

اجاره ویلا در مسافرت

مزایای اجاره اقامتگاه با سایت اجاره ویلا

قطعا اجاره ویلا با سایت های مرتبط مزایای بیشتری نسبت به سایر روش ها دارد که چند مورد از آن ها را برایتان شرح می دهیم.

 اگر قبل از سفر ویلایتان را رزرو کنید یک قدم جلو هستید. در واقع از زمانتان در سفر استفاده بهینه کرده اید.

قبل از اجاره تمام جزئیات ویلا با عکس های منتشر شده در سایت اجاره ویلا قابل مشاهده است.

در هر لوکیشنی که بخواهید می توانید ویلای مورد نظر تان را انتخاب کنید.

متناسب با ارزش ویلا هزینه پرداخت می کنید. بعضی از سود جویان در موارد اضطراری چند برابر هزینه ی واقعی، اجاره دریافت می کنند.

به طور مستقیم می توانید با صاحب ملک ارتباط برقرار کنید.

اجاره ویلا در سفر

 نحوه ی کار با سایت اجاره ویلا

وارد سایت اجاره ویلا شوید. شهر مورد نظر را انتخاب کنید.

سپس با کمک فیلتر، سوئیت، کلبه، ویلا، تعداد اتاق خواب، نوع ویلای استخردار یا بدون استخر،  رو به جنگل و یا ... را مشخص می کنید.

سایت دارای یک نمودار برای انتخاب بازه ی قیمت نیز است با گذاشتن زبانه روی قیمت مورد نظر بازه ی قیمت را مشخص کنید. به همین راحتی در کمتر از 5 دقیقه می توانید اقامتگاه مرد نظرتان را پیدا کنید.

بعد از انتخاب ویلای مورد نظر کارشناسان ما برای ثبت نهایی با شما تماس می گیرند.

اجاره ویلا در شمال

اجاره اقامتگاه با سایت رنتی جا

سایت رنتی جا یکی از سایت های شناخته شده در حوزه ی اجاره اقامتگاه در شهر های مختلف می باشد که امکانات مختلفی را برای مسافران و میزبانان فراهم کرده است.

این امکانات شامل: پشتیبانی، تضمین قیمت مناسب، پرداخت هزینه به صورت حضوری، درج عکس واقعی و  ارتباط با مالک به صورت مستقیم می باشد.

سایت رنتی جا داری انواع اقامتگاه شامل: سوئیت، ویلا، ویلای ساحلی، ویلای جنگلی، کلبه، ویلای دوبلکس و تریبلکس، استخردار، خانه روستایی و ... در داخل و خارج ایران است.

هدف رنتی جا سهولت اجاره ویلا با قیمت مناسب است.

 

معمولا مسافران درچه شهر هایی ویلا اجاره می کنند

شمال ایران قطب گردشگری ایران است که هر ساله میزبان هزاران مسافر است که حدود 80 درصد مسافران را شامل می شود به همین منظور تعداد زیادی ویلای ساحلی، جنگلی و کلبه برای مسافران مهیا شده است که  برترین آن ها توسط رنتی جا به شما ابلاغ می شود. برای اجاره ویلا در شمال با قیمت مناسب در کمترین بازه زمانی از سایت رنتی جا کمک بگیرید. هدف رنتی جا جذب رضایت شما است.