به گزارش پایگاه خبری نشان :

 

آیا شما نیز به دنبال راهنمای طراحی بیلبورد مورد نظر، برای محصولات خود هستید؟ آیا می دانید که اهمیت استفاده از طراحی کردن بیلبورد در چیست؟ از شما دعوت می گردد که مقاله درج شده در بسی گرافیک را تا انتها مورد بررسی قرار دهید و از این طریق به مفید ترین و جذاب ترین اطلاعات در خصوص این رسانه های تبلیغاتی دست پیدا کنید.

امروزه شرکت های تبلیغاتی بسیار متعددی را می توانید در جهان مشاهده کنید که هر یک از آنها به دنبال ارائه بهترین خدمات در زمینه تبلیغات و طراحی ابزارهای مختلف تبلیغاتی می باشد که بی شک شرکت بسی گرافیک یکی از بهترین و بی نظیرترین این شرکت ها بوده و شما می توانید برای مشاهده نمونه کارهای ما به وب سایت رسمی ما مراجعه کنید. از مهمترین و اصلی ترین خدمات مربوط به شرکت مذکور می توان به مواردی از جمله زیر اشاره کرد:

-         طراحی بیلبورد

-         طراحی کاتالوگ

-         طراحی سه بعدی

یکی از موثرترین و بهترین رسانه های اجتماعی را بیلبوردها شکل داده اند که از بزرگ ترین و حجمی ترین ابزارهای تبلیغاتی بوده و هزینه های مربوط به طراحی کردن بیلبورد این ابزارها، بسیار بالا می باشد. شما می توانید بیلبوردهای بسیار بزرگی را در طول جاده ها و اتوبان های مختلف داخل شهرهای بزرگ و میان شهرها، مورد مشاهده قرار دهید که هر یک از این بیلبوردها محصولات و خدماتی را برای شما معرفی و تبلیغ می کنند. شما باید بیلبورد مد نظرتان را در پرترددترین و شلوغ ترین اتوبان ها و جاده ها نصب کنید تا رانندگان بسیار زیادی بتوانند از بیلبورد شما دیدن نمایند. حال در ادامه مقاله سعی بر آن داریم تا در مورد مزیت ها و معایب طراحی کردن بیلبورد، توضیحات بیشتری را به حضورتان ارائه دهیم. با ما همراه باشید.

22

Figure 1طراحی بیلبورد

اهمیت استفاده از طراحی بیلبورد 

طراحی بیلبورد و طراحی کاتالوگ همانطور که اشاره شد، از مهمترین و اصلی ترین خدمات موجود در بسی گرافیک می باشد که شما نیز می توانید با توجه به بودجه ی در اختیار خود و نوع محصولی که می خواهید تبلیغ کنید، یکی از بهترین و مناسب ترین این ابزارهای تبلیغاتی را انتخاب کرده و طراحی آن را مورد سفارش قرار دهید. اهمیت استفاده از طراحی بیلبورد از زمان های دور نیز مورد توجه بوده است و شما می توانید در یونان باستان شاهد استفاده از سنگ های بزرگ تراشیده شده ای باشید که هر یک از این سنگ ها به دنبال اطلاع رسانی و تبلیغات دینی و اجتماعی بوده است. برخی از پژوهشگران بازاریابی و تبلیغاتی بر این باورند که بیلبوردها از بهترین و مناسب ترین راه ها و روش های انتقال پیام و معرفی محصولات می باشد که هر برندی بایستی برای محصولات و خدمات تولیدی خود از این ابزار تبلیغاتی استفاده نماید. البته توصیه می شود که برای طراحی و تهیه بهترین و بی نظیرترین بیلبورد مورد نظر خود، از شرکت های معتبر و با تجربه ای در این زمینه استفاده کنید تا بهترین بیلبورد را مورد استفاده قرار دهید. برای این امر شرکت بسی گرافیک یکی از مناسب ترین گزینه های ممکن می باشد که شما می توانید با خیال راحت، سفارش مربوط به طراحی کردن بیلبورد مد نظرتان را به دست همکاران و نیروی متخصص ما بسپارید.

222

Figure 2طراحی بیلبورد چیست؟

مزیت ها و معایب استفاده از طراحی بیلبورد 

جالب است بدانید که طراحی بیلبورد دارای یک سری از مهمترین و اصلی ترین مزیت ها و معایب می باشد که شما نیز بهتر است در مورد این مزیت ها و معایب اطلاعات مورد نیاز خود را به دست آورده و از این طریق سفارشتان را به ثبت برسانید. از مهمترین مزیت های استفاده از طراحی بیلبورد می توان به تاثیرگذاری بسیار بالا، جلب توجه مردم به شکل موثر، مناسب برای استفاده در خیابان ها و اتوبان های مختلف شهر و غیره اشاره کرد. همچنین از معایب استفاده از طراحی کردن بیلبورد نیز می توان به موارد زیر اشاره نمود:

-         داشتن هزینه های بالای طراحی

-         داشتن هزینه های بالای نصب

-         استفاده از بیلبورد به مدت بسیار محدود

-         اجاره ای بودن محل نصب و استفاده از بیلبوردها

حال شما نیز می توانید با توجه به اطلاعات ارائه شده، تماس و ارتباط مورد نیاز خود را با همکاران ما داشته باشید و از این طریق بهترین و موثرترین این رسانه های تبلیغاتی را تهیه و آن را با خیال راحت مورد استفاده قرار دهید.