به گزارش پایگاه خبری نشان :

به نقل از نیوزویک، فرار یا ناپدید شدن آنابل‌، می‌توانست رویدادهای عجیب سال ۲۰۲۰ را تکمیل کند‌، اما این عروسک که باورهای ماوراء‌الطبیعی پیرامون او وجود دارد‌، ناپدید نشده است. در حقیقت‌ آنابل مدتی است دیگر ساکن موزه وارِن نیست. این موزه به دلیل نقض تعهداتش بسته شد و اشیای عتیقه‌اش اکنون توسط تونی اسپرا، داماد اد و لورن وارن نگهداری می‌شود. تونی اسپرا اعلام کرد این عروسک گم نشده و جایش امن است. وقتی روز جمعه‌ یک نفر با شیطنت اطلاعات صفحه ویکی‌پدیای آنابل را تغییر داد و نوشت عروسک گم شده‌، در فضای مجازی جنجال به پا شد.

اگر تا به حال آنابل را ندیده‌اید و اسمی از آن نشنیده‌اید، در اقلیت هستید. او در جهان به عروسکی مشهور است که در دنیای واقعی توسط نیروهای شیطانی تسخیر شده است. دو زن جوان صاحبان اصلی آنابل بودند و پس از آنکه این عروسک رفتارهای عجیبی از خود نشان داد و حتی برایشان یادداشت می‌گذاشت، با اد و لورن وارن دنیای واقعی تماس گرفتند. این عروسک مدتی وانمود کرد که تحت اختیار روح یک دختربچه است که مدت‌ها پیش مرده است‌، اما رفته رفته معلوم شد که روح واقعی شیطانی است که به دروغ خود را کودک معرفی کرده است. آن‌ها گزارش دادند که حتی عروسک یک بار سعی کرده لو، یکی از دخترها را خفه کند. به واسطه اد و لورن وارن، شکارچیان نه چندان خوشنام ارواح است که ما چیزی از تاریخچه این عروسک می‌دانیم. وارن‌ها این عروسک را به موزه مرموز خود در مونری کانکتیکت منتقل کردند. آن‌ها گزارش کردند که هنگام انتقال عروسک به موزه، او باعث خراب شدن ترمز ماشین آن‌ها شد و نزدیک بود جان خود را از دست بدهند. 

هر چند فرار آنابل بالقوه می‌تواند مسئله‌ای جدی باشد، فضای توئیتر پر شده است از شوخی‌هایی با مضمون ناپدید شدن این عروسک و فرار او از موزه. جالبترین‌هایشان شاید اشاره به این موضوع باشد که سال ۲۰۲۰ بسیار دیوانه‌وار است و حتی می‌توانیم در آن شاهد فرار یک عروسک شیطانی از موزه باشیم و تعجب نکنیم. کمپانی برادران وارنر قبلا به شوخی ویدیویی منتشر کرده بود با این مضمون که آنابل روزهای قرنطینه در دوره شیوع کرونا را چگونه گذرانده است./همشهری آنلاین

حجم ویدیو: 6.62M | مدت زمان ویدیو: 00:01:30