به گزارش پایگاه خبری نشان :

در روزهایی که قطعی مداوم برق به یکی از مشکلات بزرگ ما تبدیل شده است، تلفن‌های بیسیم که بدون برق کار کنند، از محبوبیت بسیار زیادی برخوردار شده‌اند. اما سوال این‌جاست که آیا همه تلفن‌های بیسیم، در نبود برق کار می‌کنند؟ پاسخ این سوال قطعا منفی است! برای پیدا کردن یک تلفن بیسیم که بدون نیاز به برق کار کند، باید به سراغ برخی از مدل‌های ساخت شرکت پاناسونیک بروید.

تلفن‌های بیسیم به واسطه قابلیت‌های منحصر به فردی که دارند، به انتخاب اول بسیاری از مشتریان تبدیل شده‌اند. قابلیت کار در نبود برق هم یکی از همین امکانات ویژه‌ای است که این تلفن‌ها، در اختیار کاربران قرار می‌دهند. اما باید به این نکته توجه داشته باشید که همه تلفن‌های بیسیم Panasonic از این قابلیت برخوردار نیستند! به همین دلیل، ما در این مقاله به بررسی تلفن‌هایی از شرکت پاناسونیک می‌پردازیم که حتی در نبود برق هم به خوبی کار می‌کنند. لطفا تا پایان با ما همراه باشید.

مشاهده ی قیمت تلفن پاناسونیک 6821

منظور از کار کردن بدون برق چیست؟

همان‌طور که می‌دانید، تلفن‌های بیسیم از یک دستگاه پایه و یک یا چند عدد گوشی بی سیم تشکیل شده‌اند. دستگاه پایه به صورت مستقیم به برق وصل می‌شود. این در حالیست که گوشی بیسیم از طریق باتری کار می‌کند. برای شارژ کردن این گوشی، باید آن را روی بیس یا همان پایه قرار دهید. برخی از این تلفن‌ها، این قابلیت را دارند که حتی در صورت قطع شدن برق نیز هم‌چنان کار کنند.

به این منظور، باید گوشی بیسیم را روی دستگاه پایه قرار دهید و با فشار دادن کلید اسپیکر، به مکالمه و برقراری تماس بپردازید. توجه داشته باشید که در این شرایط، گوشی بیسیم مانند آداپتور عمل کرده و برق مورد نیاز پایه را تامین می‌کند. مدت زمانی که در نبود برق می‌توانید از یک تلفن بیسیم استفاده کنید، به شارژ باقی‌مانده در باتری‌ها بستگی دارد.

برخی از مدل‌های بیسیم پاناسونیک، علاوه بر گوشی بیسیم از یک تلفن رومیزی هم برخوردار هستند. برای استفاده از این مدل‌ها در نبود برق، باید دو عدد باتری مخصوص را در محفظه پشتی تلفن رومیزی قرار دهید. در این شرایط، می‌توانید مانند قبل از گوشی بی سیم هم استفاده کنید.

همان‌طور که اشاره شد همه تلفن‌های بیسیم پاناسونیک از قابلیت کار در نبود برق برخوردار نیستند. بنابراین در زمان خرید و برای اطمینان بیشتر، حتما از فروشنده در این رابطه سوال نموده یا دفترچه راهنمای مدل انتخابی خود را با دقت مطالعه نمایید.

کدام تلفن‌های بیسیم بدون برق کار می‌کنند؟

شرکت پاناسونیک تلفن‌های بیسیم خود را در مدل‌‌های مختلفی به بازار عرضه می‌کند. هر کدام از این تلفن‌ها، از قابلیت‌های ویژه‌ای برخوردار هستند که کار کردن در نبود برق، یکی از همین امکانات و ویژگی‌ها محسوب می‌شود. در ادامه با ما همراه باشید تا برخی از مدل‌های تلفن بیسیم پاناسونیک که در نبود برق کار می‌کنند را معرفی کنیم.

تلفن بی سیم پاناسونیک KX-TG3711

تلفن بیسیم 3711 یکی از مدل‌های مقرون به صرفه پاناسونیک محسوب می‌شود که از قابلیت‌های فراوانی هم برخوردار است. کار کردن در نبود برق، یکی از وجه تمایز‌های مهم KX-TG3711 در مقایسه با محصولات هم رده، به شمار می‌رود. به این منظور، کافیست در زمان قطع شدن برق، گوشی بیسیم را روی دستگاه پایه قرار داده و با فشار دادن کلید اسپیکر، به برقراری تماس و مکالمه بپردازید.

22

تلفن بیسیم KX-TG3711 از شارژدهی بسیار مناسبی برخوردار است و می‌تواند تا 10 ساعت مکالمه را به خوبی پشتیبانی کند. البته در زمان قطعی برق، باتری‌ها مدت زمان کمتری از مکالمه را در اختیار شما قرار می‌دهند؛ زیرا باید به صورت هم‌زمان، برق دستگاه پایه را هم تامین کنند.

برخی از مهم‌ترین ویژگی‌ها و قابلیت‌های تلفن پاناسونیک 3711 عبارتند از:

  1. صفحه نمایش باکیفیت و 1.8 اینچی
  2. دفترچه مخاطبین اختصاصی
  3. پشتیبانی از نور پس زمینه در صفحه کلید و نمایش‌گر
  4. قابلیت Call Block یا مسدود کردن تماس‌های مزاحم
  5. دارای 30 آهنگ پیش فرض برای انتخاب صدای زنگ
  6. قابلیت اتصال به دیوار

تلفن KX-TG3711 از کیفیت بسیار مناسبی برخوردار است و در کنار قیمت پایین و قابلیت‌های متنوع، می‌تواند خیال شما را تا چند سال، از داشتن یک گوشی بیسیم حرفه‌ای، راحت کند. تلفن 3611 نیز از بسیاری جهات مشابه تلفن 3711 است. اگر می خواهید تفاوت این دو گوشی را متوجه شوید توصیه میکنم مقاله ی مربوط معرفی و مقایسه تلفن پاناسونیک 3611 و 3711 را مطالعه نمایید.

تلفن بی سیم پاناسونیک KX-TG6711

تلفن پاناسونیک 6711 یکی دیگر از مدل‌های میان رده پاناسونیک محسوب می‌شود. این تلفن در کنار قیمت مناسب، از امکانات متعددی برخوردار است که کارکرد در نبود برق، یکی از آن‌ها محسوب می‌شود. در زمان قطع شدن برق، گوشی بیسیم را روی دستگاه پایه قرار داده و از طریق اسپیکر، به مکالمه و برقراری تماس بپردازید. فراموش نکنید مدت زمانی که در این وضعیت قادر به استفاده از تلفن KX-TG6711 هستید، به شارژ باقی‌مانده در باتری‌ها بستگی دارد.

222

تلفن پاناسونیک 6711 از 15 ساعت مکالمه پشتیبانی می‌کند که این زمان، در میان محصولات هم رده، کاملا بی‌نظیر است. پشتیبانی از تکنولوژی ECO یکی دیگر از ویژگی‌های این تلفن است که سبب کاهش مصرف باتری در فاصله نزدیک گوشی بیسیم و دستگاه پایه می‌شود.

در ادامه به معرفی برخی دیگر از قابلیت‌ها و امکانات تلفن بیسیم KX-TG6711 خواهیم پرداخت:

  1. صفحه نمایش باکیفیت و 1.8 اینچی
  2. پشتیبانی از حالت استراحت و مسدود کردن تماس‌های مزاحم
  3. قابلیت ذخیره 100 شماره در دفترچه مخاطبین اختصاصی
  4. قابلیت اتصال به دیوار
  5. پشتیبانی از نور پس زمینه در صفحه کلید و نمایش‌گر

تلفن پاناسونیک KX-TG6711 یک انتخاب فوق‌العاده برای منازل یا دفاتر کاری کوچک محسوب می‌شود. علاوه بر این، 6711 برای افرادی که به دنبال یک تلفن ساده اما باکیفیت هستند، بهترین انتخاب ممکن است.

تلفن بی سیم پاناسونیک KX-TGF320

این تلفن پاناسونیک ساخت ژاپن، از یک تلفن رومیزی و یک گوشی بیسیم تشکیل شده است. در زمان قطع شدن برق، باید دو عدد باتری مخصوص را در محفظه پشتی تلفن رومیزی قرار داده و آن را روشن کنید. در این شرایط، می‌توانید از گوشی بیسیم هم مانند قبل استفاده کنید. تلفن بیسیم F320 از هر لحاظ، انتظارات شما از یک تلفن خانگی را برآورده می‌کند.

2222

گوشی بیسیم KX-TGF320 از 17 ساعت شارژدهی مکالمه پشتیبانی می‌کند و یک منشی تلفن 40 دقیقه‌ای را هم در اختیار کاربران قرار می‌دهد. علاوه بر این، پشتیبانی از تکنولوژی ECO باعث کاهش مصرف باتری‌ها در فاصله نزدیک گوشی بیسیم و دستگاه پایه می‌شود.

برخی دیگر از ویژگی‌ها و قابلیت‌های تلفن پاناسونیک KX-TGF320 عبارتند از:

  1. پشتیبانی از روم مانیتورینگ
  2. بهره‌گیری از تکنولوژی DECT 6.0
  3. قابلیت مسدود کردن تماس‌های ورودی و حالت DND
  4. امکان تنظیم صدا و تغییر صدای زنگ
  5. قابلیت اشتراک‌گذاری دفترچه تلفن بین گوشی بیسیم و تلفن رومیزی

تلفن بیسیم F320 از زبان و تقویم فارسی هم پشتیبانی می‌کند. این موضوع، تلفن KX-TGF320 را به انتخابی فوق‌العاده برای سالمندان عزیز تبدیل می‌کند.

برخی دیگر از تلفن‌های بیسیم پاناسونیک که در نبود برق کار می‌کنند، عبارتند از:

  1. تلفن بیسیم پاناسونیک KX-TG6671
  2. تلفن بیسیم پاناسونیک KX-TGF342
  3. تلفن بیسیم پاناسونیک KX-TG9541
  4. تلفن بیسیم پاناسونیک KX-TG9542
  5. تلفن بیسیم پاناسونیک KX-TG6811
  6. تلفن بیسیم پاناسونیک KX-TGF380
  7. تلفن بیسیم پاناسونیک KX-TG6821

کلام پایانی

قابلیت کار در نبود برق یکی از مهم‌ترین انتظارات مشتریان از تلفن‌های بیسیم محسوب می‌شود. ما در این مقاله به بررسی برخی از مدل‌های تلفن بیسیم پاناسونیک پرداختیم که حتی در زمان قطع شدن برق هم به خوبی کار می‌کنند.

در پایان توصیه می‌کنیم انواع مدل‌های تلفن بیسیم Panasonic را تنها از نمایندگی‌ها و مراکز مجاز این شرکت خریداری نمایید.