به گزارش پایگاه خبری نشان :

یک متخصص حرفه ای میتواند شما را در رسیدن به نتیجه دلخواه و مناسب راهنمایی کند. ممکن است فکر کنید به جراحی نیاز دارید اما دکتر حرفه ای شما را راهنمایی میکند که کاری که برایتان بهتر است را با کمترین درد و مناسب ترین هزینه انجام دهید.

پوست  یکی از حساس ترین اندام های بدن است به همین دلیل لایق مراقبتی تخصصی و با کیفیت می باشد. اگر به دنبال دریافت بهترین نتایج  در کمترین زمان هستید بهتر است متخصصی را انتخاب کنید که بتواند به شما در انتخاب راه درست کمک کند.  به دو مورد از معیارهای انتخاب متخصص پوست اشاره می کنیم

مشاوره

بسیاری از متخصصین پوست و مو در وب سایت ها و یا کانال هایی که دارند،تجارب و علم خود را به صورت آنلاین و رایگان در دسترس عموم میگذارند. همچنین بخش های از سایت خود را به بیماران و مردم اختصاص میدهند تا بتواندد سوالات خود را بپرسند و از تجربیات دیگر بیماران آگاه شوند. در کل مشاوره از مهم ترین پارامتر هلای شناخت متخصص پوست خوب می باشد. جلسه مشاوره که اولین جلسه با پزشک می باشد، بسیار مهم است. زیرا فرصت خوبی است که بیمار همه سوالات مهم خود را در زمینه خدماتی که میخواهد انجام دهد بپرسد. حتما سوالات دقیق و جزئی درباره هزینه، مراحل  جراحی، دوره بهبود، عوارض، مزایا و ... بپرسید. از پزشک خجالت نکشید و با او راحت باشید و درباره مشکلات خود همه توضیحات لازم را ارائه دهید.

7 خدمات محبوب  یک متخصص پوست

متخصصین پوست خدمات درمانی و همچنین زیبایی زیادی را ارائه می دهند اما  در اینجا هفت تا از خدمات زیبایی که طرفدار زیادی دارد و درصد بسیاری از مراجعه کنندگان را در برمی گرد معرفی می کنیم.

لیزر موهای زائد

لیزر موهای زائد یک نوع از بین بردن موهای زائد طولانی مدت است که به فولیکول مو آسیب می رساند یا آن را از بین می برد. با این حال، موها ممکن است دوباره رشد کنند، به خصوص اگر فولیکول آسیب دیده باشد و در طول لیزر موهای زائد از بین نرود. به همین دلیل، امروزه بسیاری از پزشکان از لیزر موهای زائد به عنوان حذف موهای زائد طولانی مدت استفاده می کنند تا حذف دائمی موهای زائد.

لیزر موهای زائد از نور برای هدف قرار دادن رنگدانه در موها استفاده می کند. نور از ساقه مو عبور می کند و به فولیکول مو می رسد. گرمای نور لیزر فولیکول مو را از بین می برد و موی دیگر نمی تواند از آن رشد کند. مو یک چرخه رشد منحصر به فرد را دنبال می کند که شامل استراحت، ریزش و دوره های رشد است. موهایی که اخیراً برداشته شده و در مرحله استراحت هستند برای تکنسین یا لیزر قابل رویت نیستند، بنابراین فرد قبل از برداشتن آنها باید صبر کند تا دوباره رشد کند. برای اکثر افراد، لیزر موهای زائد به چندین درمان در طول 2 تا 3 ماه نیاز دارد.

 

درمان جای جوش و اسکار با لیزر co2

 

لیزر co2، درمانی هدفمند برای تغییرات خوش خیم پوست، حذف موهای زائد، اصلاح اسکار و حذف خالکوبی می باشد. نور لیزر بسیار متمرکز است و طول موج مشخصی دارد. بسته به طول موج مورد استفاده، چگالی توان، مدت زمان پالس و زمان اعمال، لیزرهای مختلف می توانند اثرات مختلفی بر روی بافت داشته باشند.  فتوترمولیز انتخابی تضمین می کند که فقط ساختارهای هدف به طور خاص بدون آسیب رساندن به بافت اطراف درمان می شوند.

6

برداشتن خال

 

در بهترین حالت، خال ها لکه های تیره آزاردهنده ای روی پوست شما هستند که آرزو می کنید از بین بروند تا پوستی صاف و بدون لک داشته باشید. در بدترین سناریو، خال‌ها می‌توانند سرطانی باشند و در صورت عدم برداشتن، خطرات جدی برای سلامتی به دنبال داشته باشند. چند نکته وجود دارد که باید قبل از انجام عمل برداشتن خال در نظر بگیرید. دکتر امیر سلیمانی تجربه کمک به بیماران خود را برای دستیابی به تصویر ایده آل خود از طریق برداشتن خال و همچنین شناسایی و بیوپسی خال های مشکوک برای حفظ سلامتی و آرامش خود داشتند.

 

میکرونیدلینگ

 

میکرونیدلینگ یک درمان زیبایی حرفه ای است که توسط متخصص پوست یا زیبایی انجام می شود. درمان زیبایی که ستاره های هالیوود به آن سوگند یاد می کنند، پس از اولین درمان - بدون جراحی زیبایی و چاقوی جراحی، پوست صورت سفت تر، محکم تر، جوان تر و با طراوت تر به نظر می رسد! بنابراین میکرونیدلینگ در اولین علائم قابل مشاهده پیری توصیه می شود. در طول درمان ، یک ماژول سوزن استریل روی سطح پوست گذاشته می شود تا برای مواد فعال ضد پیری نفوذپذیرتر شود و مواد فعال انتخاب شده روی پوستی که بیشترین فایده ممکن را دارند، بمالند.

 

سابسیژن

سابسیژن روشی است که اسکارهایی را که به بافت‌های عمیق‌تر چسبیده و بسته شده‌اند آزاد می‌کند. هنگامی که یک اسکار تشکیل می شود، کلاژن جدید تولید می شود. کلاژن اسکار به اندازه کلاژن معمولی انعطاف پذیر یا منظم نیست. بدتر از آن، این کلاژن جدید می‌تواند از جای زخم تا بافت‌های عمیق‌تر مانند تار کشیده شود و جای زخم را به سمت پایین بکشد. این باعث می شود جای زخم بیشتر فرورفته به نظر برسد و باعث ایجاد سایه ها، شکاف ها و چاله ها شود. شکستن این اتصالات به بلند کردن جای زخم کمک می کند.نتیجه درمان جای جوش با سابسیژن در بسیاری از بیماران موفقیت آمیز بوده است

66

کاشت مو

 

در کاشت مو، ریشه های موی بیمار به گونه ای توزیع می شود که نواحی طاس روی سر را بپوشاند یا فشرده کند. جراح ریشه های مو را از قسمت پر موی سر، معمولاً پشت سر، برای این منظور برمی دارد. آنها را می توان با یک نوار پوست در پشت سر یا به صورت گروه های کوچک نقطه ای شکل از ریشه مو مصرف کرد. پس از آن، گروه‌های کوچک ریشه مو با دقت جدا شده و مجدداً در نواحی تعیین‌شده قرار داده می‌شوند، جایی که ریشه‌های مو رشد می‌کنند و موهای جدید را برای همیشه تشکیل می‌دهند.

 

برای اطلاع از خدمات دیگر به وب سایت دکتر امیر سلیمانی متخصص پوست و مو مراجعه کنید.