به گزارش پایگاه خبری نشان :

بنا بر گزارش نشان آنلاین عده ای از وکلای پایه یک دادگستری جوان اقدام به راه اندازی استارت آپ حقوقی تحت عنوان سامانه مشاوره حقوقی تلفنی و آنلاین با نام تجاری وکیل تیک نموده اند که باعث شده دسترسی به وکیل برای تمام ایرانیان آسان شود.

این استارت آپ حقوقی که باهدف دسترسی آسان به وکیل ایجاد شده است با هزینه های مقرون به صرفه اقدم به ارائه خدمات حقوقی آنلاین می نماید.

علت تعیین هزینه های مناسب در این استارت آپ حقوقی آن است که تمام ایرانیان بتوانن با هر سطح درآمدی به مشاوره حقوقی با وکلای پایه یک دادگستری دسترسی داشته باشند.

گستره جغرافیایی خدمات حقوقی آنلاین وکیل تیک تمام کشور را پوشش میدهند بنابراین شما از هر کجای ایران همین که به اینترنت دسترسی داشته باشید میتوانید از خدمات حقوقی مشاوره تلفنی و آنلاین با وکیل استفاده نمایید.

وکلای عضو سامانه حقوقی هوشمند از سراسر کشور می باشند و تمام اعضا دارای پروانه معتبر و مورد تایید کانون وکلای دادگستری یا مرکز وکلای قوه قضائیه هستند که وجه تمایز این استارت آپ حقوقی محسوب می شود.

متاسفانه در فضایی مجازی وکیل نماهایی وجود دارند که به صرف داشتن اطلاعات حقوقی ناقص یا فراغ التحصیل حقوق بودن اقدام به ارائه خدمات حقوقی میناید ولی در سامانه مشاوره حقوقی وکیل تیک تمام اعضا وکیل دادگستری می باشند.

این مهم باعث شده شما بتوانید با اطمینان خاطر از اینکه کسی که به شما مشاوره حقوقی میدهد وکیل دادگستری است میتوانید از خدمات حقوقی آنلاین بهرمند شود.

این استارت آپ حقوقی سعی کرده در به صورت 24 ساعته و شبانه روز اقدام به ارائه خدمات حقوقی نماید.

بنابراین عموم مردم صرف نظر از اینکه در کجای ایران هستند یا در چه ساعت شبانه روز نیاز به خدمات حقوقی دارند میتوانند با مراجعه به وکیل تیک و با چند کلیک ساده درخواست مشاوره حقوقی خود را ثبت کنند.

با ثبت درخواست مشاوره حقوقی تلفنی و آنلاین درخواست شما در سریع ترین زمان ممکن و حداکثر ظرف 10 دقیقه به وکلای دادگستری ارجاع میشود و وکیل با شما تماس گرفته و اقدام به ارائه خدمات حقوقی آنلاین مینماید.

همانطور که در متن خبر آمد متاسفانه در سامانه های مشابه فارغ التحصیلان حقوق که صرف اطلاعات حقوقی آکادمیک دارند و از ظرایف امور وکالت مطلع نمی باشند ولی با این حال اقدام به مشاوره حقوقی مینمایند که بعضا این راهنمایی بر خلاف رویه جاری محاکم میباشد.

ولی وکیل تیک به عنوان معتبرترین سامانه مشاوره حقوقی تلفنی و آنلاین می باشد که اعضای آن تماماً دارای پروانه معتبر دادگستری می باشند.

اعضای وکیل تیک که اقدام به ارائه خدمات حقوقی آنلاین می نمایند پس از استعلام پروانه توسط مدیران از مزاجع ذیصلاح از جمله کانون وکلای دادگستری و همچنین مرکز وکلای قوه قضائیه عضو این مجموعه شده و امکان ارائه خدمت را دارند.

وفق قوانین مدونه جاریه کشور فقط وکلای پایه یک دادگستری یا کارآموزان وکالت که دارای پروانه معتبر وکالت هستند حق ارائه خدمات مشاوره حقوقی دارند.

و هر شخص دیگری اعم از فارغ التحصیلان حقوق در صورت تظاهر به وکالت و ارائه خدمات مشاوره حقوقی تحت عناوین مداخله در امر وکالت قابل تعقیب کیفری هستند.

بنا بر آنچه در متن گزارش خبری حاضر آمد شما در وکی تیک با وکلای دادگستری رو به رو خواهد شد که قانوناً حق ارائه خدمات حقوقی آنلاین و حضوری مشاوره حقوقی را دارند و با آسودگی خاطر از این امر مهم میتوانید با هزینه مقرون به صرفه مشاوره حقوقی لازم را دریافت کنید.

وکیل تیک جهت دسترسی آسان موفق به طراحی اپلیکیشن نیز شده است و نرم افزار این استارت آپ حقوقی با یک جستجو ساده واژه وکیل تیک از اپ استورهای معتبر ایرانی قابل نصب بر روی گوشی هوشمند شما می باشد.

فلذا با مراجعه به اپ استور بازار و جستجو وکیل تیک به راحتی میتوانید اپلیکیشن وکیل تیک را نصب و استفاده نمایید.

این نرم افزار در پلتفرم اپ استور مایکت نیز در دسترس شماست و با مراجعه به مایکت نیز میتوانید این نرم افزار را دانلود و نصب نمایید.

اگر گوشی هوشمند شما آیفون و دارای سیستم عامل ios می باشد جای نگرانی نیست چراکه با مراجعه به سایت وکیل تیک نیز میتوانید نسخه وب اپ این نرم افزار حقوقی را دانلود و بر روی گوشی آیفون خود نصب کنید.

با مراجعه به سایت وکیل تیک و یا نرم افزار این استارت آپ شما به خدمات حقوقی وکلای برتر ایران دسترسی آسان و مقرون به صرفه دارید.

وکلای عضو وکیل تیک تقریبا با پراکنندگی در سراسر کشور عزیزمان ایران، آماده ارائه خدمات حقوقی آنلاین مشاوره می باشند.

مهمترین ویژگی این استارت آپ حقوقی این است که شما میتوانید خدمات حقوقی آنلاین با کیفیت دریافت نماید و علت این مهم نیز نظارت مجموعه هیات علمی وکیل تیک بر کیفیت مشاوره های حقوقی انجام شده است.

پس از اتمام مشاوره لینک نظرسنجی برای شما ارسال می شود و شما با کلیک بر روی لینک وارد صفحه نظرسنجی میشود و اگر شکایتی از عملکرد وکیل داشته باشید و یا وکیل مربوطه وقت کافی برای مشاوره به شما را اختصاص نداده باشد در همان فرم نظرسنجی میتوانید این نکات را درج نمایید.

موضوع سریعا توسط پشتیبان های 24 ساعته وکیل تیک بررسی و مورد تایید هیات علمی قرار گرفته و با هماهنگی شما درخواست مشاوره حقوقی سابق به وکیل جدید دیگری ارجاع و میتوانید رایگان مجدداً مشاوره حقوقی خود را دریافت نمایید.

وکیل تیک با این هدف ایجاد شده است که عموم مردم بتوانند با آسودگی خاطر و اطمینان از اینکه مشاوره حقوقی با کیفیت از وکلای دادگستری که دارای پروانه معتبر میباشند دریافت نمایند.

خدمات متنوعی در این استارت آپ حقوقی پیش بینی شده است که تمام نیازهای حقوقی متقاضی را پوشش میدهد که در این گزارش خبری به معرفی خدمات این سامانه هوشمند معرفی میگردد.

مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل

یکی از خدمات این سامانه مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل است که با هزینه مقرون بصرفه ارائه می شود و به محض ثبت درخواست حداکثر ظرف ده دقیقه وکیل متخصص موضوع مشاوره با شما تماس گرفته و میتوانید به مدت سی دقیقه مشاوره حقوقی تلفنی داشته باشید.

مشاوره حقوقی متنی

اگر تمایل یا امکان مکالمه ندارید میتوانید از مشاوره حقوقی متنی استفاده نماید در این صورت پس از ثبت درخواست، صفحه گفتگو اختصاصی برای شما باز میشود و با امکان ارسال صدا و مدارک و پیامک میتوانید سوالات حقوقی خود را از وکلای پایه یک دادگستری در بپرسید و مشاوره حقوقی دریافت نمایید.

ارائه راهکار

اگر در فرایند مشکل حقوقی خود نمیدانید از چه راهی استفاده نمایید و یا در پرونده جاری یا مختومه خود خواهان راهکار جدیدی برای احقاق خود هستید میتوانید از ارائه راهکار توسط وکلای متخصص پایه یک دادگستری استفاده کنید.

تحریر اوراق قضایی

شما میتوانید با چند کلیک ساده تحریر و نگارش اوراق قضایی خود شامل دادخواست، شکوائیه، لایحه و اظهارنامه خود را به عهده وکلای متخصص وکیل تیک بگذارید و در صفحه گفتگو اختصاصی مدارک و مستندات خود را ارسال کنید تا وکلای وکیل تیم با مطالعه این مستندات اوراق قضایی شما را تحریر کنند.

تحریر قرارداد

اگر قصد انعقاد قرارداد دارید بهترین راه این است که قرارداد توسط وکیل تحریر و نگارش شود شما با مراجعه به وکیل تیک میتوانید درخواست تحریر قرارداد را ثبت نمایید وکلای متخصص امور قراردادهای وکیل تیک قرارداد درخواستی  اختصاصی شما را تحریر و ارسال می نمایند.