به گزارش پایگاه خبری نشان :

تقسیم بندی قفسه های فروشگاهی

قفسه فروشگاهی بر اساس مکان مورد استفاده و نوع فروشگاه تقسیم بندی شده اند که عبارتند از:

  • قفسه فروشگاهی دیواری: این نوع قفسه از یک طرف به دیوار متصل می شوند و طرف دیگر آن باز است. این نوع قفسه ها تعداد طبقات آنها بر اساس نوع کالا و سلیقه ی فروشنده تنظیم می شوند. جنس قفسه ها از فلز هستند. قفسه فروشگاهی دیواری یک طرفه، ظرفیت کمتری نسبت به مدل های دیگر دارد. برای حل این مشکل از گاردهای محافظ قفسه استفاده می شود. این گاردها جهت جلوگیری از ریزش کالاها به کار برده می شوند.
  • قفسه یک طرف ایستا: این نوع قفسه ها مانند قفسه فروشگاهی دیواری هستند با این تفاوت که کفه های آنها به پایه های فلزی محکمی متصل هستند و به راحتی جابجا می شوند.
  • قفسه فروشگاهی وسط مغازه: این نوع قفسه ها برخلاف دو نوع دیگر در وسط مغازه بکار گرفته می شوند. این قفسه فروشگاهی دو طرف آن باز است که بر روی پایه های فلزی قرار می گیرند. در این نوع قفسه ها می توان کالاها را در دو طرف چید که خود موجب استفاده حداکثر از فضای موجود می شود.
  • قفسه های فروشگاهی سنگین: در حقیقت نوع قفسه های سنگین مانند قفسه های ذکر شده، وسط چین و دیواری هستند. جنس آنها از ورق فلزی محکمی ساخته شده است. قفسه های فروشگاهی لوازم یدکی نمونه ای از این قفسه است.
  • قفسه های نیم گرد انتهایی: قفسه های نیم گرد انتهایی اکثراٌ در محل اتصال بین قفسه های دیواری در گوشه ها استفاده می شود. با این نوع قفسه ها می توان فضای بیشتری را برای چیدمان استفاده کرد.
  • قفسه های گرد: این نوع قفسه ها به وسیله ی میله ای محکم که در وسط کفه ها وجود دارد، متصل شده اند. مکان مورد استفاده این قفسه، فضاهای نسبتا کوچک و یا در وسط فروشگاه ها است. قفسه های گرد از چهار طرف آن می توان وسایل و کالا را چید.

راهنمای خرید  قفسه فروشگاهی و هایپری

3

حتما بارها به فروشگاه های کوچک و بزرگ سرزده اید و نوع چیدمان وسایل در فروشگاه ها را دیده اید. این کار باعث شده است که کالای موردنظرتان را به راحتی پیدا کرده باشید. چیدمان کالاها بر روی قفسه های که از قبل تهیه شده است، انجام می گیرد. قفسه فروشگاهی یکی از وسایل اصلی سوپر مارکت ها، فروشگاه ها و هایپر مارکت ها و... هست. به عبارتی می توان گفت که  قفسه فروشگاهی نوعی آدرس دهی محسوب می شود. این وسیله باعث ایجاد نظم در فروشگاه و جلب رضایت مشتریان و افزایش فروش می شود. باید در نظر داشته باشیم که نحوه ی چیدمان قفسه ها بر اساس اصول خاصی صورت بگیرد. قفسه هایپری هم محصولات بسیار با کیفیتی هستند با ظاهر کمی زیباتر از قفسه های فروشگاهی.

شرکت تولیدی صنایع قفسه فلزی عدل

شرکت تولیدی عدل با سابقه ای 50 ساله در تولید انواع قفسه فروشگاهی، سیستم های قفسه راک سبک یکی از معتبرترین برندهای ایران است که به دلیل کیفیت بسیار مناسب، طرفداران فراوانی در داخل و خارج کشور دارد. محصولات شرکت عدل به کشورهای دیگری از جمله عراق صادر می شود.

جهت تهیه و خرید محصولات عدل به صورت آنلاین به وب سایت ما به آدرس www.sanayeadl.com مراجعه کنید.

33

قیمت قفسه فروشگاهی

در خریدن قفسه ها باید نهایت دقت را به خرج داد. برای تهیه ی قفسه های فروشگاهی باید به نمایندگی های معتبر مراجعه کرد که قفسه های با کیفیتی به شما بدهند. قفسه ها باید جنس، کیفیت و قیمت خوبی داشته باشند. ناگفته نماند که قیمت قفسه ها به عوامل گوناگونی مانند  نوع قفسه، تعداد کفه ها و سبک یا سنگینی قفسه بستگی دارند.برای اطلاع از  قفسه فروشگاهی روی لینک کلیک کنید.