به گزارش پایگاه خبری نشان :

مرکز شهر تاریخی آنتالیا، کالیچی ، برعکس هر چیزی است که اکثر مردم هنگام در نظر گرفتن تعطیلات در سواحل مدیترانه جنوبی ترکیه به آن فکر می کنند، ارائه می دهد. اگرچه استان آنتالیا دارای طبیعتی سرسبز، سواحل آبی کریستالی و بقایای تاریخی به خوبی حفظ شده است، اما بیشتر مکان‌ها در فاصله ۱ تا ۲ ساعتی از مرکز شهر برای مسافران تور آنتالیا است.و مملو از گردشگرانی هست که از تور استانبول یک سفر ترکیبی استانبول-آنتالیا را با گلبرگ سیر ترتیبب داده اند هستند. این می تواند فصل زمستان را با غم عجیبی آغشته کند - اما نه در کالیچی ، جایی که 365 روز صحنه اجتماعی قوی و زندگی شبانه وجود دارد.

اکثر مسافران در مقطعی به این فکر کرده‌اند که "چقدر خوب است که اینجا زندگی کنم" - اما بیان این احساس در کالیچی، آنتالیا یک شگفتی غیرمنتظره بود. مرکز تاریخی بزرگترین شهر مقصد تابستانی ترکیه محله‌ای فرسوده و طرح‌واره بود. سال‌ها مرمت عظیم با توجه به تاریخ باستانی منطقه، بدون شک می‌توان گفت که کالیچی به یکی از زیباترین و منحصربه‌فردترین مکان‌های آنتالیا تبدیل شده است. همراه با Sığacık ، در ازمیر، دوست‌داشتنی‌ترین سکونتگاه تاریخی در کشور با لایه‌هایی از تاریخ از دوران هلنیستی، رومی، بیزانسی سلجوقیان و عثمانی است.

 

مرکز آنتالیا

کالیچی در حال حاضر یکی از مراکز محبوب در آنتالیا است. مردم محلی و گردشگران به طور یکسان به اینجا می آیند تا بنشینند. خانه‌های قدیمی، رستوران‌های دوست‌داشتنی، مغازه‌های سوغات‌فروشی عجیب و غریب و بارهای پرجنب‌وجوش با میزهایی که در خیابان‌های سنگ‌فرش‌شده می‌ریزند، وجود دارد. و این خیابان‌ها طوری به نظر می‌رسند که گویی مستقیماً از یک فیلم دورهمی آمده‌اند - شما می‌خواهید از هر گوشه‌ای عکس بگیرید!

آیا باید اقامت خود را در کالیچی رزرو کنم؟

این یک مکان کوچک است، و شما می توانید همه چیز را در 2-3 ساعت ببینید که ممکن است شما را متعجب کند که آیا باید اقامت خود را در آنجا رزرو کنید. موقعیت مکانی آن به قدری مرکزی است که می توانید به راحتی در اینجا بمانید و به مکان های دیگر در مرکز شهر آنتالیا بروید. بنابراین اگر در زمستان در آنتالیا هستید، زیاد فکر نکنید زیرا هیچ کجای دیگر سرزنده تر نیست. از طرف دیگر، می توانید در هتل آکرا در لارا، مرکز دیگر آنتالیا، اقامت کنید و برای بازدید به کالیچی بیایید.خیلی از سایت ها با سئو ایده آل برای خرید بسته های اینترنتی در دنیای دیجیتال مارکتینگ اینجا خدمت می کنند و می توانید از مرورگر گوگل گوشی خود تورهای مختلف را رزرو کنید

  • هتل وایت گاردن

مکانی عالی برای اقامت با معماری به سبک Kaleici، تراس روی پشت بام با چشم‌اندازی از کوه‌های توروس و دریای مدیترانه است.

  • هتل لاوین سوئیت

این یک عمارت یونانی در زمان امپراتوری عثمانی بود که اکنون به یک هتل بوتیک تبدیل شده است.

1. از دروازه تاریخی هادریان وارد کالیچی شوید

دروازه هادریان یکی از بهترین سازه های حفظ شده در آنتالیا است. این دروازه در سال 130 پس از میلاد به نام امپراتور روم هادریانوس ساخته شد و به دلیل عدم استفاده از آن برای مدت طولانی، تا به امروز بدون آسیب باقی مانده است. قطعاً باید از زیر این سازه زیبا و باستانی که دارای دو طبقه و ستون های مرمری سفید است عبور کنید.

5

2. در خیابان های تاریخی قدم بزنید

پس از عبور از دروازه هادریان، رسماً در کالیچی خواهید بود. همانطور که اشاره کردیم، این محله مرکز تاریخی آنتالیا است و به‌خاطر خیابان‌هایش با خانه‌های رنگارنگ معروف است که تقریباً همه آن‌ها با زحمت بازسازی شده‌اند. برخی از خانه‌ها به‌عنوان هتل و خوابگاه فعالیت می‌کنند و برخی نیز بوتیک‌فروشی‌هایی هستند که سوغاتی و اقلام دست‌ساز می‌فروشند. اگر از ما بپرسید، قطعاً باید بخشی از زمان خود را به گشت و گذار در خیابان های کالیچی ، آنتالیا اختصاص دهید.

3. سوار قایق شوید تا شهر را از دریا ببینید

سفر به اطراف ترکیه می تواند سخت باشد، اما این چیزی است که به طرز شگفت انگیزی آسان است: پریدن در یک تور قایق از مارینا کالیچی. بسته به آنچه که در آن هستید، می‌توانید در یک تور ساعتی شرکت کنید یا یک قایق خصوصی اجاره کنید، اگر در حد بودجه شما باشد. تورهای ارزان‌تر معمولاً ساعت 10 صبح حرکت می‌کنند و به مکان‌هایی مانند ساحل کنییالتی، فالزلر و کالتیاکاک می‌روند. قایق در چند نقطه توقف می کند تا به شما امکان شنا و غذا بدهد (غذا ارائه می شود). در حوالی ساعت 4 بعد از ظهر به آرامی به بندر باز خواهید گشت.

اگر از کاله سی سوار شده اید، استان آنتالیا چیزهای زیادی برای ارائه دارد. همچنین تورهایی وجود دارد که به شهرهای زیبای دیگری مانند کمر، سیده و آلانیا می روند. می‌توانید در راهنمای ما درباره کارهایی که باید در آنتالیا انجام دهید، درباره این موارد بیشتر بدانید .

4.ساحل Mermerli در کالیچی ، آنتالیا

بازم خیلی راحت! در کنار اسکله تفریحی، پشت یک صخره، ساحلی قرار دارد که قبلاً تنها مختص زنان بوده است زیرا زیبا و خلوت است.

6

5از چای و دسر در Justacandy لذت ببرید

Justacandy یک شیرینی فروشی است که متعلق به یک زن جوان مهاجر است و آنقدر احساس دوستانه و دنج دارد که احساس کردیم باید در این لیست ذکر شود. این فقط نشان می دهد که مهمان نوازی ترک در ترکیه منحصر به افراد محلی نیست . در اینجا، می‌توانید دسرهای لطیفی پیدا کنید، یا فقط زمانی که احساس خستگی می‌کنید، قهوه یا چای بنوشید.

6نگاهی به برج دیده بان بیندازید (اگر نزدیک هستید)

برج ساعت آنتالیا در سال 1901 توسط وزیر اعظم سایت پاشا در زمان سلطان عبدالحمید دوم عثمانی ساخته شد. می توانید صفحه ساعت را در چهار طرف برج 14 متری ببینید و در بالای آن یک زنگ وجود دارد. ناقوس قدیمی ترین قسمت برج است، زیرا قطعات ساعت در طول سال ها جایگزین شده اند.

برای تورهای استانول ارزان و لحظه آخری و تورهای ارزان آنتالیا یا اطلاع از قیمت تورهای مسافرتی با آژانس گلبرگ سیر در ارتباط باشید