به گزارش پایگاه خبری نشان :

آلت: لابی هتل 4 ستاره اوین تهران

تهران شهر با عظمتی است که سالیان سال است عنوان پایتخت را یدک می‌کشد. این شهر بزرگ دارای مناطق گردشگری و جاذبه‌های دیدنی فراوانی است و به‌ عنوان پنجمین مقصد گردشگری ایران شناخته می‌شود. به همین سبب هم مسافران بسیاری به شهر تهران سفر می‌کنند و اقامتگاه‌های مرتفعی در این شهر قد علم کرده‌اند. در واقع هتل های تهران مجموعه‌ای بی‌نظیر بوده که بهترین امکانات اقامتی، تفریحی و پذیرایی را دارند. اگر محبوب‌ترین هتل های تهران را بشناسید دیگر دغدغه‌ای برای انتخاب اقامتگاه نخواهید داشت؛ البته بیشتر گردشگران به دنبال هتل هایی هستند که به جاذبه‌های شهر تهران مانند پل طبیعت، برج میلاد، کاخ گلستان، کاخ نیاوران، سینمای تهران، موزه مقدم، برج آزادی، موزه ملی تهران، پارک ملت، پارک جمشیدیه، بوستان نهج البلاغه و مناطق ییلاقی مانند دربند، درکه و پیست اسکی شمشک اشراف داشته باشد. اگر شما هم در این دسته قرار دارید ادامه این مقاله را از دست ندهید؛ چراکه می‌خواهیم به هتل های محبوب تهران اشاره کنیم.

هتل لاله تهران

5

آلت: نمای بیرون هتل 5 ستاره تهران

در میان لیست محبوب‌ترین هتل های تهران حتماً چشمتان به هتل لاله خواهد خورد. این هتل زیبا جزو شناخته‌شده‌ترین هتل های ۵ ستاره تهران بوده که در کنار پارک بزرگ لاله قرار گرفته و آب و هوای بسیار مطبوعی دارد. از طرفی هتل لاله به مراکز تجاری دسترسی خوبی داشته و چشم‌اندازی به سلسله جبال البرز و دماوند دارد. باید بدانید این هتل در سال ۱۳۴۹ ساخته شده و یکی از با قدمت‌ترین هتل های ایران است. ناگفته نماند هتل لاله در سال ۱۳۷۶ با هدف بهبود خدماتش، بازسازی شده است و امروزه جزو هتل های لوکس تهران شناخته می‌شود.

هتل ۵ ستاره لاله دسترسی بسیار خوبی به کاخ گلستان، برج میلاد، موزه رضا عباسی، برج آزادی تهران، بازار تهران و مجموعه سعدآباد دارد. از طرفی این هتل دارای امکانات فوق‌العاده خوبی است. واحدهای اقامتی هتل لاله در مجموع ۳۸۰ باب اتاق و سوئیت بوده که در ۱۳ طبقه پراکنده شده‌اند. از جمله این واحدهای اقامتی می‌توان به اتاق توئین، اتاق کانکت، سوئیت‌های معمولی، رویال و امپریال اشاره نمود. البته باید اشاره داشته باشیم که امکانات رفاهی هتل لاله نیز بسیار عالی بوده که نظیر آن استخر روباز، اینترنت بی‌سیم، صندوق امانات، تاکسی سرویس، امکانات پزشکی، سونا خشک و بخار، ماساژ، سالن بدنسازی و آرایشگاه است.

هتل هما تهران

6

آلت: نمای بیرون هتل 5 ستاره هما تهران

یکی از هتل های لوکس تهران هتل هما است. این هتل که در سال ۱۳۵۱ تاسیس شده، جزو محبوب‌ترین هتل های تهران شناخته می‌شود؛ زیرا دسترسی بسیار ساده‌ای به خیابان معروف ولیعصر داشته و به مراکز خرید، پارک‌های معروف ملت و ساعی و موزه‌هایی مانند تماشاگه زمان و موزه پول اشراف دارد. هتل هما امکانات خوبی داشته که نظیر آن پارکینگ با ظرفیت ۱۷۳خودرو، آسانسور، صندوق امانات، نمازخانه، تاکسی سرویس، خودپرداز، فروشگاه، فضای سبز، رستوران، کافی شاپ، اینترنت در اتاق، اینترنت در لابی، ماهواره، کافی نت، زمین تنیس، سالن ورزشی، سونا، جکوزی و استخر است.

هتل پرشین پلازا

7

آلت: نمای بیرون هتل 5 ستاره پرشین پلازا

هتل پرشین پلازا تهران جزو هتل های ۵ ستاره این شهر بوده که در کل ۹۶ واحد اقامتی دارد. از امکانات فوق‌العاده خوبی که سبب محبوبیت این هتل شده اینترنت، پارکینگ، رستوران، خدمات خانه داری، پذیرش ۲۴ ساعته، تاکسی سرویس، صرافی و لاندری است. در واحدهای اقامتی هتل پرشین پلازا نیز می‌توانید انواع تجهیزاتی مانند: تلویزیون ال ای دی، صندوق امانات، سرویس بهداشتی اختصاصی، مبلمان شیک و یخچال را ببینید. از طرفی باید اشاره داشته باشیم که هتل پرشین پلازا موقعیت مکانی خوبی داشته و به ترمینال مسافربری غرب، میدان ولیعصر، برج میلاد، کاخ گلستان و ترمینال مسافربری جنوب اشراف دارد.

پارسیان اوین تهران

در میان هتل های ۴ ستاره تهران، هتل اوین جزو بهترین هتل ها شناخته می‌شود. این هتل در منطقه‌ای خوش آب و هوا و به دور از شلوغی و هیاهو قرار گرفته است. منطقه‌ای که نامش به گوش شما هم خورده و بسیار معروف است! این محله به نام ولنجک شناخته می‌شود. موقعیت مکانی و جغرافیایی هتل اوین باعث می‌شود بیشتر تجار، بازرگانان داخلی و خارجی و گردشگرانی که دوست دارند اقامتی راحت و لوکس داشته باشند به این هتل مراجعه کنند.

هتل ۴ طبقه‌ای که دارای ۱۵۰ واحد اقامتی بسیار زیباست که دید خوبی به خیابان‌های اطراف دارد. از اتاق‌های معروف هتل اوین می‌توان به سوئیت‌های رویال و سوئیت‌های معمولی اشاره نمود. در این واحدهای اقامتی تختخواب‌های راحت، مبلمان لاکچری، میز آرایش، آینه، یخچال، تلویزیون و سایر الزامات اقامت موجود است. هتل اوین اولین بار در سال ۱۳۴۸ شروع به کار نموده و باری دیگر در سال ۱۳۶۰ بازسازی شده است.

هتل پارسیان اوین امکانات خوبی هم دارد که نظیر آن‌ها خدمات ۲۴ ساعته اتاق، صنایع دستی، رستوران ‌آبشار، رستوران چینی، رستوران ‌پردیس، سالن کوه نور، پارکینگ، فروشگاه، سالن کارون، اتاق ویژه معلولین، آرایشگاه مردانه، فضای سبز، قنادی و آژانس مسافرتی است. همچنین باید اشاره داشته باشیم که این هتل دارای استخر، سالن عکاسی و فیلمبرداری است.

هتل های تهران را چگونه با کمترین قیمت رزرو کنیم؟

اکثر اوقات برای افرادی که می خواهند سفری ارزان و مناسب داشته باشند هزینه ی اقامت در هتل به دغدغه تبدیل شده است. گاهی اوقات تصور هزینه های بالای اقامت در هتل، آن ها را به طور کلی از سفر منصرف می کند اما یکی از راه هایی که به کمک آن می توان تا جایی که امکان پذیر است رزرو هتل در تهران را با قیمتی مناسب و به صرفه انجام داد، بهره مندی از تخفیفات ایران هتل آنلاین و پیشنهادات ویژه در زمان های مختلف است.

تهران، کلان شهری بزرگ و تلفیقی ازبافت سنتی و مدرنیته است و جاذبه های تفریحی و سیاحتی آن، می تواند مقصد مورد علاقه ی گردشگران بسیاری و همچنین آغازگر سفری دلچسب باشد. حضور افراد مختلف با انتخاب های متفاوت، باعث ایجاد انواع مراکز اقامتی و هتل در تهران شده است، به همین خاطر هنگام سفر به تهران قبل از رزرو هتل در تهران، گزینه های متعددی برای اقامت از جمله مهمان‌پذیر ها تا هتل‌های ۱ تا ۵ ستاره، پیش رویتان قرار دارد. از آنجا که یکی از مهمترین موضوعات در سفر، برای بسیاری از ما، هزینه‌های مربوط به اقامت است، شناخت اقامتگاه‌ها و هتل های ارزان در تهران که در عین حال امکانات خوبی در اختیارتان می‌گذارند و همچنین قیمت مناسبی نیز دارند، به میزان زیادی هزینه‌های سفرتان را کاهش خواهد داد. یکی دیگر از پارامتر های مهم در رزرو هتل های تهران، دسترسی مناسب به خطوط حمل‌ و نقل عمومی است که برای بسیاری از افراد حائز اهمیت است. بدین ترتیب هم از میزان هزینه‌ها کاسته می‌شود و هم شلوغی و ترافیک تهران نیز معضل محسوب نمی شود. پس برای رزرو هتل در تهران به ایران هتل آنلاین اعتماد کنید.

جمع‌بندی

تهران شهر بزرگی است که از گشت و گذار در آن سیر نمی‌شوید؛ فقط باید در انتخاب هتل آگاهانه عمل کنید تا سفری خاطره‌انگیز و بی‌دغدغه داشته باشید. حالا که با ۵ تا از هتل های محبوب تهران آَشنا شوید بهتر است دست بجنبانید و یکی از این هتل ها را برای اقامت انتخاب کنید. هتل هایی که معرفی کردیم از لحاظ امکانات و خدمات بسیار عالی بوده و رضایت اکثر مسافرانشان را به دست آورده‌اند. برای رزرو هتل در تهران لازم نیست تا پایتخت بروید! تنها کافی‌ست با کمک اینترنت وارد وب سایت ایران هتل آنلاین شوید. این وب سایت سالیان سال است که در این زمینه فعالیت دارد. در نتیجه با خیال آسوده هتل های تهران را از وب سایت ایران هتل آنلاین رزرو کنید. در همین میان باید دقت کنید که برای رزرو هتل های تهران با قیمت ارزان تر، باید حتما عضو وبسایت ایران هتل آنلاین (iranhotelonline.com) شوید.

متا: هتل های محبوب تهران نظیر هتل هما، هتل اوین، هتل لاله، هتل بزرگ و هتل پرشین پلازا است که امکانات و خدمات مطلوبی دارند و موجب رضایت شما خواهند شد.

برچسب: مسافران، گردشگری، هتل، ایران هتل آنلاین