به گزارش پایگاه خبری نشان :

آیا تا به حال قرمز شدن یا خارش چشم شما را نسبت به استفاده از لنز طبی و لنز رنگی ناامید کرده است ؟ آیا از اینکه عینک طبی را انتخاب نکرده اید پشیمانید؟ یا از خرید لنز رنگی برای تغییر رنگ خود منصرف شده اید؟

قبل از اینکه لنزهای چشم خود را خارج کنید و یا از خرید لنز رنگی منصرف شوید ، این مطلب از مجله الکترونیکی دیالنز را مطالعه کنید .

آشنایی با انواع لنزهای چشمی

لنزهای چشمی یا لنزهای تماسی، عدسی های بسیار نازکی هستند که مستقیما روی قرنیه چشم قرار می گیرند. لنز چشم در دو مدل طبی برای رفع عیوب انکساری چشم و غیر طبی برای تغییر رنگ چشم و زیبایی تولید می شود. علاوه بر این جنس لنز و مدت زمان استفاده از آن نیز دو فاکتور مهم برای طبقه بندی لنزها هستند.

مدل های طبی به صورت لنز چشم رنگی و غیر رنگی برای رفع عیوبی چون نزدیک بینی، دوربینی و آستیگماتیسم به فروش می رسند و  برای کسانی که با عینک زدن مشکل دارند، گزینه مناسبی هستند. به عنوان مثال افرادی که فعالیت بدنی زیادی دارند، ورزشکار هستند و یا حتی فکر می کنند که عینک زیبایی چهره شان را کمتر می کند، می توانند از لنزهای طبی استفاده کنند.

کسانی هم که چشمشان سالم است و نمره ندارد، اما بنا به دلایل مختلفی چون شرکت در مراسمات، عروسی، قرارهای مهم و … دوست دارند که رنگ چشمشان را تغییر دهند، می توانند از لنز رنگی زیبایی و غیر طبی استفاده کنند.

5

برخی دلایل اصلی حساسیت چشم با لنز

قبل از اینکه لنزی را بخرید، با یک متخصص، مشورت کنید. اگر چشمان شما در حال حاضر مستعد خشکی، خارش، قرمزی و زخم هستند، احتمالا چشم های حساسی دارید. در چنین مواردی، مشورت با یک متخصص اهمیت مضاعفی پیدا می کند. زیرا گزینه های شما حتی بیشتر از آنچه سایر کاربران در اختیار دارند، محدود شده است.

   - قرار گرفتن در معرض مواد آلرژن

   - لنزهای نامناسب با اندازه های بزرگ تر یا کوچک تر از مردمک چشم

   - زخم قرنیه

   - خشکی چشم

   - حساسیت به محلول شوینده لنز

   - استفاده از لنز تماسی نامناسب و بد

   - شست و شوی نامناسب لنزها و نگهداری نامناسب

   - استفاده بیش از حد از لنز طبی و لنز رنگی

6

جهت دریافت مشاوره رایگان برای خرید لنز رنگی با مشاورین دیالنز در تماس باشید : “02177615699

شماره واتساپ :  « 09397811922 »

کدام لنز چشم برای شما مناسب است؟

اول، شما باید به مشکلتان رسیدگی کنید. لنزهای تماسی باید با تصحیح نزدیک بینی، دوربینی ، آستیگمات، یا ترکیبی از این مشکلات بینایی، دیدگاه خوبی داشته باشند. 

دوم، لنز باید با چشم شما هماهنگ باشد. برای انجام این کار، لنزها از ده ها هزار ترکیب قطر و انحنا به دست می آیند. البته، هر برند لنز اندازه خودش را دارد.پزشک مشخص می کند کدام لنز برای شما بهتر است.

سوم، شما ممکن است نیاز پزشکی دیگری داشته باشید که انتخاب لنز را تغییر دهد به عنوان مثال، اگر چشم هایتان خشک شوند، ممکن است که پزشک یک لنز خاص را برایتان انتخاب کند.

جنس لنز چشمی برای راحتی چشم های حساس:

اگر هر کدام از علائم چشمان حساس را دارید، ممکن است فکر کنید که نباید از لنزهای خود استفاده کنید. خوشبختانه، طیف وسیعی از فناوری و مواد پیشرفته برای کمک به افراد در استفاده از لنز و جلوگیری از علائم چشم حساس وجود دارد. این موارد می تواند شامل موارد زیر باشد:

-لنزهای چشمی سخت نفوذپذیر به گاز: این لنزها دوام و شفافیت بیشتری با نفوذپذیری خوب اکسیژن دارند. که به ورود اکسیژن بیشتر به چشم و جلوگیری از سوزش چشم کمک می کند. اما سازگار شدن با این لنزها در ابتدا دشوارتر است و برای استفاده طولانی مدت، راحت نیستند.

-لنزهای چشمی نرم: این لنزها از یک ماده بسیار انعطاف پذیر و نفوذپذیر با اکسیژن با محتوای آب بالا ساخته شده اند که باعث می شود راحت تر از لنزهای سخت باشند.

-لنزهای سیلیکون هیدروژل: این ها مواد جدیدتری برای تولید لنز هستند که نفوذپذیری بالایی با اکسیژن دارند و بیشترین راحتی را برای استفاده کننده دارند.

معرفی چند برند لنز رنگی برای افراد با چشمان حساس

لنزهای رنگی تقلبی زیادی در بازار وارد شده اند که می تواند فرد را دچار عفونت چشم کند .در صورتی که علاقه به استفاده از لنز رنگی دارید باید بهترین مارک لنز و مایع نگهدارنده لنز را بشناسید و به سراغ این برند های معروف بروید.

هنگام جستجو برای استفاده از لنزهای چشمی (مخصوصا اگر چشم های حساس دارید)، چندین فاکتور مهم از از جمله راحتی، زمان استفاده، هزینه و وضوح بینایی را باید در نظر گرفت.

فروشگاه دیالنز طی سال ها تجربه در فروش انواع لنزهای طبی ، رنگی  و محصولات جانبی لنز در بین چندین برند معتبر و با کیفیت لنزهای تماسی ، در اینجا به معرفی چند برند لنز چشم برای افراد با چشمان حساس می پردازد :

7

خرید لنز رنگی کلیرویژن مناسب برای افراد با چشمان حساس

لنز رنگی کلیرویژن از سری لنزهای ساخت کره جنوبی است . لنزهای کلیرویژن با رنگ بندی متنوعش توانسته محبوبیت زیادی را در بین استفاده کنندگان لنز به دست آورد .

لنز رنگی کلیرویژن لنزهایی  با قطر 14.2 میلیمتر و انحنای پایه 8.6 میلیمتر است .این لنز با استفاده از فناوری هایدروژل و با ماده ای به نام Polymacon ساخته شده است .

این لنز از لحاظ تنفس چشم ها مورد تایید است و همچنین با استفاده از یک سیستم هیدراتاسیون پیشرفته توانسته است در زمینه حفظ رطوبت چشم نیز بسیار موفق عمل کند .

ویژگی های لنز رنگی کلیرویژن

  • شفافیت دید بالا
  • تنوع رنگی زیبا و متنوع
  • مناسب برای استفاده روزانه به مدت یکسال
  • پوشش رنگ بالا و ایمن
  • اکسیژن رسانی بالا
  • عدم خشکی چشم
  • راحتی بالا در زمان استفاده
  • عدم احساس لنز به عنوان جسم خارجی در چشم
  • کیفیت بالا قیمت مناسب

خرید لنز رنگی بونو مناسب برای افراد با چشمان حساس

لنزهای رنگی فصلی بونو (Bono)، محصول کمپانی مدیوس در کشور کره جنوبی است که توسط پارک جه جئون تولید شده است.

این لنزها از کیفیت بسیار بالایی برخوردارند و با پشتکار و روحیه بالایی که کارکنان مدیوس دارند توانسته لنزهای رنگی بسیار جذاب و خیره کننده ای را به وجود آورند.

لنزهای زیبایی رنگی بونو، دارای طراحی منحصر به فرد، نازک و نرم و راحت هستند که می توانند راحتی را برای شما به ارمغان آورند.

لنزهای تماسی بونو دارای استفاده فصلی و سالانه هستند که شما می توانید به طور مفید و بهداشتی، از این لنزها به طور متوالی استفاده کنید.

لنزهای بونو دارای آبرسانی بالایی است و برای افرادی که دارای چشمانی حساس هستند، بسیار ایده آل می باشد.

لنزهای رنگی Bono، دارای تکنولوژی پلاسما بوده که سطح صافی را ایجاد می کند تا شما احساس راحتی در چشم داشته باشید.

خرید لنز رنگی رویال ویژن مناسب برای چشمان حساس

لنز های رویال ویژن ساخت کره جنوبی می باشد ، بدلیل استفاده از روش PLUSSIERUS در تولید آن که در واقع به معنی قرار گرفتن رنگدانه ها در درون لایه ژلاتینی محافظ هست دیگه نگران تماس رنگ موجود در لنز با چشماتون نباشید.

لنز رویال ویژن Royal Vision دارای رنگبندی متنوعی بوده که مناسب استفاده برای تمامی رنگ چشم‌ها است. این لنز دارای متریال بسیار خوبی بوده و پوشش‌دهی عالی دارد. لنز رویال ویژن قابلیت آبرسانی دارد و برای چشم‌های خشک و حساس مورد استفاده قرار می‌گیرد.