به گزارش پایگاه خبری نشان :

 

گرانی و ارزانی قیمت آجر نما به چه عواملی بستگی دارد؟ آیا آجر نما متریال مناسبی برای نمای داخلی و خارجی است؟

امروزه استفاده از انواع آجرنما در صنعت ساخت و ساز و معماری، بسیار متداول شده است؛ زیرا قیمت آجرنما بسیار مقرون به صرفه تر از سایر مصالحی چون سنگ، کامپوزیت، کاغذ دیواری و... می باشد. علاوه بر آن تنوع مدل و رنگی که در آجر نما وجود دارد را نمی توان در سایر مصالح مشاهده کرد.

 

بنابراین اگر برای خرید آجر نما قیمت آن دغدغه شما می باشد، وب سایت آجر آنلاین (Ajoronline.com) قیمت آجر نما را بر اساس درب کارخانه به سراسر نقاط کشور عرضه می کند.

 

6 عامل موثر بر قیمت آجر نما در سال 1401

عوامل مختلف بسیاری وجود دارد که بر قیمت آجر نمای داخلی و خارجی ساختمان تاثیر گذار می باشد. از این رو نمی توان قیمت ثابت و مشخصی را برای آنها تعیین کرد. به طور کلی این عوامل تاثیر گذار موارد زیر هستند:

  • رنگ آجر نما
  • ابعاد و مدل
  • نوع آجر نما
  • مواد اولیه ساخت آجر
  • افزایش و نوسانات قیمت گاز
  • کارخانه و برند آجر نما

آجر آنلاین با احتساب تمامی این موارد، لیستی از قیمت انواع آجر نما ساختمان را همواره به صورت آنلاین و بروز در سایت خود قرار می دهد. جهت مشاهده لیست قیمت روز آجر نما وارد سایت www.Ajoronline.com شوید.

قیمت انواع آجر نما

آجر نما قیمت مناسب مهم ترین فاکتور برای افرادی است که قصد خرید آجر نما، در متراژ زیاد دارند. آجر آنلاین با معرفی انواع آجر نمای مرغوب که دارای قیمت مناسب و تنوع بالا در رنگ و مدل هستند، شما را در این زمینه راهنمایی می کند. چند نمونه از انواع آجر نما قیمت مناسب عبارتند از:

  • آجر نما نسوز
  • آجر دکوراتیو (آنتیک، تزئینی، هلندی)
  • آجر لعابدار
  • آجر رستیک
  • آجر نما قزاقی

قیمت آجر نما نسوز، دکوراتیو، قزاقی و... برای نمای ساختمان به صرفه است.

 

شما همراهان گرامی آجر آنلاین، در هر کجای ایران که باشید، جهت خرید و استعلام قیمت آجر نمای ساختمان از درب کارخانه و بدون واسطه کافیست با مدیر فروش ما تماس برقرار کرده و سفارش خود را ثبت کنید. ساعت پاسخگویی به تماس های شما از ۸ صبح تا ۸ شب می باشد.

قیمت آجر نما نسوز

آجر نسوز نما از تنوع طرح و رنگ گسترده ای برخوردار است. در میان انواع مختلف این آجر، قیمت آجرنما نسوز انگلیسی، شاموتی و طوسی رنگ، کم تر از سایر مدل های آن می باشد. با ورود به سایت آجر آنلاین در صفحه مربوطه می توانید قیمت هر عدد آجر نسوز را مشاهده نمایید.

قیمت آجر دکوراتیو

آجر دکوراتیو که به آجر تزئینی معروف است، کاربرد مهمی در نمای داخلی و ایجاد دکوراسیون در سبک های مدرن، کلاسیک و... دارد که رنگ سفید آن از پر تقاضاترین انواع این محصول است. قیمت آجر سفید دکوراتیو به صورت لحظه ای را در Ajoronline مشاهده نمایید.

قیمت آجر نما رستیک

آجر رستیک نوعی آجر مجزا نمی باشد؛ بلکه یکی از طرح های پر طرفدار و جذاب آجرها است که میتوانید آن را روی هر نوع آجری پیاده سازی کنید. برای اطلاع از قیمت آجر نما رستیک کافیست پس از انتخاب نوع آجر مد نظر با کارشناسان فروش مجموعه آجر آنلاین تماس بگیرید.

قیمت آجرنما قزاقی

آجر قزاقی سنتی به عنوان قدیمی ترین نوع آجر نه تنها برای دیوار چینی بلکه برای نمای ساختمان نیز کاربرد بسیاری دارد و با چیدمان درست و منظم آن می توانید نمای فوق العاده ای را ایجاد کنید. لیست قیمت آجر نما قزاقی را می توانید تنها پس از ورود به سایت آجر آنلاین در صفحه مربوطه مشاهده نمایید.

یکی از انواع آجر نما قیمت مناسب برای ساخت و اجرای نما، آجر قزاقی است.

 

قیمت آجرنما لعابدار

آجر لعابدار آجری می باشد که روی آن را لعاب می زنند و سپس دوباره در کوره می پزند. با خرید آجر نما لعابدار می توانید فضای سنتی و اصیلی را در ساختمان، رستوران، دکوراسیون و... ایجاد کنید. قیمت آجر نما لعابدار را می توانید تنها با یک تماس با شماره تلفن 09021684411 در لحظه دریافت کنید.

لیست قیمت آجر نمای ساختمان در آجر آنلاین

فروشگاه اینترنتی آجر آنلاین به عنوان مرجع تخصصی فروش آجر نما با ارائه خدمات: قیمت در لحظه، کیفیت متنوع، تحویل سریع و پشتیبانی همه جانبه از لحظه ثبت سفارش تا زمان تحویل، شما را در خریدی با کیفیت همراهی می کند. برای ثبت خرید و مشاهده قیمت آجر نما و پروژه های انجام شده کافیست وارد آدرس https://ajoronline.com/ شوید.