به گزارش پایگاه خبری نشان :

افزایش رقابت بین کسب و کارها و مشاغل مختلف باعث شده تا اهمیت تبلیغات بیش از پیش احساس گردد. هزینه های تبلیغات نیز مانند سایر هزینه ها همراه با تورم افزایش می یابند و همین موضوع سبب شده تا بودجه ای که شرکت ها و یا فروشگاه ها سابقاً برای تبلیغات در نظر می گرفتند، امروزه کافی به نظر نرسد. در نتیجه وجود یک روش تبلیغاتی ارزان و مقرون به صرفه برای کسب و کارها می تواند برگ برنده ای در بازار رقابت به شمار بیاید.

یکی از روش های تبلیغاتی که در عین ارزان و مقرون به صرفه بودن دارای تأثیرگذاری بسیار مناسبی نیز می باشد، ارسال پیامک تبلیغاتی است. همین موضوع باعث شده تا این روزها مشاغل زیادی برای تبلیغات خود از سامانه پیامکی استفاده کنند. تبلیغات با استفاده از اس ام اس که تحت عنوان بازاریابی پیامکی شناخته می شود، ارسال انبوه پیامک در راستای اهداف بازاریابی با استفاده از پیامک متنی و یا پیام صوتی است. این پیام ها بیشتر به منظور برقراری ارتباط با مشتریان، ارسال پیشنهادات، ارسال اخبار جدید و یادآوری زمان های حساس به به مخاطبان کسب و کارها و تجارت ها است.

استفاده از سامانه پیامکی نیاز به دانش و مهارت فنی خاصی برای تبلیغات ندارد. اما این موضوع تنها در بحث کاربری محیط پنل صدق می کند. به طور کلی هر تبلیغاتی برای رسیدن به نتیجه ی مطلوب نیاز به شناخت مخاطب و تجربه دارد و ارسال پیامک تبلیغاتی نیز از این مورد مستثنی نیست. به همین دلیل در ادامه پس از مرور مزایا و امکانات سامانه پیامکی، بهترین روش های استفاده از پنل اس ام اس برای افزایش بازدهی تبلیغات را مورد بررسی قرار می دهیم.

سامانه پیامکی چیست؟

سامانه پیامک یک ابزار آنلاین تبلیغات است که در آن امکانات مختلف برای دریافت و ارسال پیامک تبلیغاتی مهیا گردیده تا کاربران بتوانند از طریق این امکانات با مخاطبان خود در ارتباط باشند. برای استقاده از این امکانات ابتدا باید در سامانه پیام کوتاه پیام رسان (www.paayam-resan.com) ثبت نام کنید. این ثبت نام به صورت رایگان بوده و نیازی به پرداخت هیچ هزینه ی اولیه ای ندارد.

81

مزایای استفاده از سامانه پیامکی

اولین و بهترین مزیتی که می توان در مقایسه پیامک تبلیغاتی با سایر روش های تبلیغاتی نام برد، هزینه ی پایین و مقرون به صرفه بودن این روش تبلیغاتی است. درواقع در میان تمامی روش های تبلیغاتی، شاید راهکاری وجود نداشته باشد که هر کسب و کاری، فارغ از وسعت فعالیت بتواند با بودجه های مختلف از آن استفاده کند. اما سامانه پیامکی این امکان را به کاربر می دهد تا بتواند با توجه به میزان نیاز خود، بازه ی تبلیغات خود را گسترش دهد.

علاوه بر این ارسال پیامک تبلیغاتی بازدهی ای حدود 98% دارد. یعنی حدود 98% پیامک های تبلیغاتی ارسال شده توسط مخاطبان خوانده می شوند. که این میزان بازدهی تقریباً در هیچ یک از سایر روش های تبلیغاتی مشاهده نمی شود.

82

امکانات پنل اس ام اس

برای این که بتوان در تبلیغات به بازدهی 98 درصدی رسید، باید در درجه ی اول با امکانات سامانه و بهترین روش استفاده از آن ها آشنایی داشت. درواقع برای افزایش بازدهی پیامک تبلیغاتی به شناخت صحیح از امکانات سامانه و کاربرد آنها نیاز است.

  • ارسال اس ام اس تکی و گروهی : ارسال متن مورد نظر از طریق پیامک به شماره های دلخواه در قالب گروه های مختلف و یا به صورت شخصی
  • ارسال پیامک زمان بندی شده: این قابلیت برای این در نظر گرفته شده تا کاربران بتوانند برای پیامک های خود زمان خاصی را مشخص کنند تا ارسال ها در این زمان مقرر به صورت خودکار و بدون نیاز به حضور کاربر صورت گیرند.
  • درج نام مخاطب(ارسال متناظر): در صورتی که مخاطبان خود را با نام در دفترچه ی تلفن سامانه ذخیره کنید، می توانید نام آن ها را در متن پیامک ارسال درج نمایید. همچنین می توان با استفاده از یک فایل اکسل که از نام و شماره ی مخاطبان تهیه شده نیز اقدام به ارسال متناظر نمود.
  • ارسال پیامک منطقه ای: قابلیتی برای ارسال پیامک به تفکیک شهر و استان، پیش شماره و کد پستی
  • ارسال پاسخ خودکار(منشی پیامکی): گاهاً نیاز است که در پاسخ به متن های خاص مورد نظر کاربر، پیامک های از پیش تعیین شده ای ارسال گردد، کاربران سامانه پیامکی پیام رسان می توانند با استفاده از منشی پیامکی به راحتی وظیفه ی ارسال پاسخ را تنها با اعمال تنظیمات مورد نظر خود به عهده ی پنل واگذار کنند.
  • ارسال و دریافت اس ام اس از طریق url: پیام رسان سرویس های متنوعی را برای برنامه نویسان در نظر گرفته است ، با استفاده از این امکانات برنامه نویس می تواند ازنرم افزار تحت وب و تحت ویندوز خود پیامک ارسال کند.

    سرویس url یکی از بی دردسر ترین روش ارسال است که با استفاده از چند خط کد ساده می توانید از نرم افزار خود پیامک ارسال کنید.

  • وب سرویس دریافت و ارسال پیامک تبلیغاتی : این سرویس برای برنامه نویسانی که نیاز به ارسال و دریافت پیامک با سرعت بالا دارند بسیار پر کاربرد است. وبسرویس های پیام رسان از پروتکل soap استفاده می کند که یقینا تمامی نیاز های شما را برطرف می کند !

این ها تنها بخشی از امکانات موجود در پنل اس ام اس پیام رسان بود. برای آشنایی با دیگر امکانات سامانه و عضویت فوری در پنل اس ام اس رایگان پیام رسان می توانید عدد 111 را به شماره ی 50002060 پیامک کنید تا کارشناسان پیام رسان جهت ارائه مشاوره بازاریابی پیامکی با شما تماس حاصل نمایند. همچنین می توانید با مراجعه به وبسایت www.payam-resan.com و ورود به عنوان کاربر مهمان، کلیه امکانات سامانه را مورد بررسی قرار دهید.