به گزارش پایگاه خبری نشان :

تمامی مشاغل در همه جای دنیا برای معرفی کسب و کار خود از انواع تابلوهای تبلیغاتی استفاده می کنند. این تابلو ها بهترین راه برای رونق و افزایش درآمد به حساب می‌آیند که به روش های مختلفی ساخته می شوند. یکی از متنوع ترین مدل های تابلوهای تبلیغاتی، تابلو چلنیوم است.

تابلو چلنیوم

تابلو چلنیوم یکی از برترین و جدیدترین تابلوهای تبلیغاتی است که در طرح های مختلفی مانند: تابلو چلنیوم طلایی، کریستالی، دوبل و ... ساخته می شود که هر کدام زیبایی مخصوص به خود را دارد. حروف های برجسته در تابلو چلنیوم از ورق های پلکسی و لبه های آن از رول های چلنیوم ساخته می‌شوند. این تابلو به دلیل ویژگی های منحصر به فردش در صنعت تابلوسازی، مورد استقبال فراوانی قرار گرفته است.

بهترین مزایای تابلو چلنیوم

تابلو چلنیوم به دلیل ویژگی‌هایی که دارد، هم به عنوان یک وسیله تبلیغاتی محیطی و هم به عنوان یک وسیله ارتباطی محبوب به شمار می رود که در رساندن پیام به مخاطب خود موفق عمل کرده است.

این مدل، به تابلو حروف برجسته معروف است و ویژگی های متفاوتی نسبت به سایر تابلوهای تبلیغاتی دارد که در این قسمت به بررسی این ویژگی ها می پردازیم.

طراحی نامحدود

تابلوسازان ماهر با ویژگی های عالی گرافیکی می توانند تصاویر بی نظیری در طرح ها و رنگ های متنوع تولید کنند. هر چقدر طراحی، غیر تکراری و جدید باشد، تابلوی ساخته شده جذاب تر خواهد بود و شما می توانید به عنوان تابلوهای مغازه‌ای، فروشگاهی و شرکتی از آنها بهره مند شوید.

نمای سه بعدی

تابلوهای چلنیوم به دلیل به کارگیری حروف برجسته، قابلیت نمایش سه بعدی را دارند که جذابیت زیادی برای بیننده ایجاد می کند و عامل مهمی در بازاریابی محسوب می شود.

انعطاف پذیری بالا

تابلو‌چلنیوم چون از ترکیب آلومینیوم و دیگر فلزات نرم ساخته می شود، دارای انعطاف پذیری بسیار بالایی است و به راحتی می توان عملیات قوس و شیار را بر روی آن پیاده سازی کرد و به همین دلیل برای ساخت حروف برجسته و شکل پذیری آنها مناسب است.

2

نورپردازی درخشنده و دلپذیر

تابلو چلنیوم امکان نورپردازی ویژه و به صرفه را به وسیله لامپ های ال ای دی، اس ام دی، بلوکی، نئونی و نوراندریک یا نور مخفی دارد و به همین علت جذب مخاطبان را بیشتر کرده است. یکنواختی و درخشش در شب، یکی از مهم ترین ویژگی‌های این تابلو تبلیغاتی است.

کیفیت عالی

ساخت تابلو های چلنیوم، به وسیله متریالی باکیفیت و عالی انجام می شود که همین امر باعث می‌شود تا مخاطبین در نگاه اول شیفته تبلیغات محصول یا شغل مورد نظر بشوند.

مقاومت در برابر شرایط سخت

اگر مواد به کار برده شده برای ساخت یک تابلو تبلیغاتی، درجه یک باشد، تابلو می تواند در مقابل شرایط سخت مانند: سرما، گرما، بارندگی، نور خورشید، آتش سوزی و... دوام بیاورد که تابلو چلنیوم این قابلیت را دارد.

حروف برجسته

حرف برجسته در تابلو چلنیوم به صورت اختصاصی شکل داده می‌شوند و محفظه ای جداگانه دارند و این امر یکی از مواردی است که می‌تواند باعث گرایش مخاطب بیشتر، نسبت به سایر تابلوها شود.

3

روکش محافظتی

یکی دیگر از مزایای تابلو چلنیوم، وجود روکش محافظتی برای جلوگیری از ورود گرد و غبار به داخل حروف است و همین مورد باعث می‌شود که این تابلو همیشه براق و تمیز باقی بماند.

نمایش حروف به اشکال مختلف

تابلوهای چلنیوم تنها تابلوهایی هستند که می‌توانند، نور درون حروف را به شکل های گوناگون ستاره‌ای، دایره‌ای، الماسی و کریستالی نمایش دهند که زیبایی این تابلو توسط این اشکال چند برابر می شود.

تنوع در رنگ

با به کارگیری تکنیک روانشناسی رنگ در تابلو چلنیوم می توانید یکی از بهترین تابلوهای تبلیغاتی را داشته باشید. سه رنگ طلایی، مشکی و نقره‌ای در ساخت این مدل تابلو از پرکاربرد ترین رنگ ها به شمار می آیند. مخصوصاً رنگ طلایی که استقبال فراوانی از آن می‌شود. حتی می توان به صورت ترکیبی از رنگ ها در تابلو چلنیوم بهره برد.

عدم زنگ زدگی

تابلو چلنیوم قابلیت شستشو را دارد و به دلیل نفوذ نکردن رطوبت و آب به درون آن زنگ نمی زند و ثبات بسیاری دارد.

 امروزه در صنعت تابلو سازی، انواع تابلوهای تبلیغاتی با هدف گرایش مخاطب و تبلیغ کسب و کار تولید می‌شوند. همان گونه که گفتیم تابلو چلنیوم یکی از بهترین گزینه های این تابلوهایی تبلیغاتی است که در انواع و مدل های مختلفی و با قابلیت های فراوانی ساخته می شود.

این تابلو در ابعاد، رنگ، طراحی و متریال، چنان پیشرفته است که در به هیچ عنوان با تابلوهای دیگر قابل مقایسه نیست و ویژگی های منحصر به فردی نسبت به سایر تابلوهای تبلیغاتی دارد. همچنین توجه به جنس و رویه کار و فرآیند تولید لبه حروف که متشکل از بهترین برندهای رول چلنیوم هستند، نشان از خاص بودن این تابلو دارد.

بنابراین شما می توانید با روانی آسوده و خیالی آسوده، از تابلو چلنیوم در شناساندن خدمات و برند مورد نظر خود در مکان هایی که تصمیم دارید تبلیغات شما دیده شود، استفاده کنید و منتظر بازدهی مثبت در حرفه خود باشید.