به گزارش پایگاه خبری نشان :

چسب به هر ماده ای گفته می شود که بر روی یک سطح یا هر دو سطح از دو ماده جداگانه اعمال شود که آنها را به یکدیگر متصل کرده و در برابر جدا شدن آنها مقاومت می کند. بتونه چسبی است که بر پایه اپوکسی ساخته شده است و جنسی نرم و چسبناک دارند. از این نوع چسب ها برای پر کردن شکاف ها، سوراخ ها، منافذ و … استفاده میشود.

بدون شک یکی از دغدغه ­ها و نگرانی شما در هنگام انتخاب چسب بتونه ها کیفیت و دوام این محصول است، کارخانه روشان فام یکی از بهترین کارخانه­ های تولید کننده در زمینه تولید چسب­ ها و بتونه ­ها می­باشد، این کارخانه به دلیل کیفیت بالا و ماندگاری عالی که چسب های بتونه ای آن دارد در بین کارخانه ­ها زبان زد است.

کارخانه روشان فام با استفاده از بهترین و بروزترین فناوری ها روز دنیا تلاش دارد تا بتواند انواع چسب های بتونه ای را تولید کند که دوستدار محیط زیست باشد، این شرکت جزو قدیمی ترین شرکت های ایران می باشد و همچنین محصولات خود را برای صادرات به خارج از کشور عرضه می کند.

انواع چسب بتونه ای

چسب های بتونه ای که کارخانه روشان فام تولید کننده آن­ها هستند انواع و کاربردهای فراوانی در بازار های داخلی و خارجی دارد. این چسب با به دلیل مرغوبیت بالایی که دارند و تهیه مواد اولیه­شان از بهترین کشورهای جهان باعث شده است که دست به صادرات این محصولات خود اعم از چسب بتونه ای بزند.

بتونه اپوکسی

می توانید از بتونه های اپوکسی برای انجام بسیاری از تعمیرات کوچک خودتان استفاده کنید و در زمان و هزینه خود صرفه جویی کنید.

بتونه اکریلیک

بتونه دیواری اکریلیک یک محلول اکریلیک و پایه آب است. این فقط برای فضای داخلی مناسب است و دارای کیفیت اتصالی است که نسبت به جایگزین های سیمان سفید پایین تر است.

بتونه چوبی

بتونه چوبی بر پایه آب آکوا کوت، بتونه ای است که به راحتی سمباده می شود و به سرعت خشک می شود. برای پر کردن سوراخ ها و عیوب ناخن مانند ترک های کوچک روی سطوح چوبی داخلی ایده آل است. بتونه فوری اتومبیل هنگامی که بدنه خودروی شما آسیب می بیند شما می توانید از این بتونه برای رفع نواقص، خوردگی ها، تورفتگی­ ها استاده کنید.

بتونه فوری اتومبیل کارخانه روشان فام

بتونه پلی استر

این بتونه مانند سایر بتونه های دیگر بر پایه رزین است و به دلیل شباهت بسیار و کاربردی آن به  آستر دو  جزئی اصطلاحا آستر پلی استر نیز نامیده می شود.

بتونه پلاستیک

در بسیاری از مکان ها برای رنگ دیوار ها و سقف ها که قرار است برای رنگ آمیزی از رنگ پلاستیک استفاده کنند ابتدا رنگ پلاستیکی را باید با پودر بتونه مخلوط کنند تا یک ترکیب خمیری رنگ به دست آید، ساخت این نوع رنگ بسیار آسان است.

بتونه پلاستیک کارخانه روشان فام

پل ارتباطی با کارخانه روشان فام

کارخانه: مشهد، شهرک صنعتی چناران، فاز ۱، صنعت ۹ و ۱۱

دفتر مرکزی تیر: مشهد، بلوار هفت، برج آرمیتاژ، واحد ۸۰۶

۰۵۱-۴۶۱۳۹۲۰۰-۳

موبایل: ۰۹۱۵۳۱۱۹۲۰۷

ایمیل: info@rawshan.com

تلفن: ۰۵۱۴۶۱۳۹۲۰۲

در پایان

کارخانه چسب بتونه روشان فام بزرگترین و حرفه ای ترین گروه را برای بر طرف کردن نیازهای شما از چسب و بتونه با سال­ ها تجربه و تولید کردن انواع چسب­ها مختلف در سراسر ایران می باشد. این کارخانه با ارائه محصولات بی نظیر و ویژه در کمترین زمان ممکن می تواند نیاز شما را برآوره کند و سفارشاتتان را به دستتان برساند.

پیشنهاد ما به شما برای سفارش چسب بتونه ای، کارخانه روشان فام می باشد زیرا این کارخانه با سال ها تلاش بی وقفه و کادر مجرب شروع به تولید محصولاتی با استاندارد و کیفیت عالی کرده است، که تولیداتشان در سطح بین المللی برابری میکند.