به گزارش پایگاه خبری نشان :

با گسترش کسب و کارهای اینترنتی، موسسات و شرکت‌های زیادی به فکر طراحی سایت برای حرفه‌ی خود افتادند. امروزه سایت‌های مؤسسات زبان فراوانی وجود دارد این خود نشان‌دهنده‌ی آن است که عرصه رقابت در این بازار بسیار داغ است. قطعا برای شرکت و حفظ موقعیت خود در این رقابت و همچنین بقا موسسه‌ی زبان خود نیاز به حضوری پر رنگ در فضای مجازی دارید. تهران سایت از برترین‌ها در حوزه طراحی سایت و با سال ها سابقه این امر را برای شما تسهیل می کند. برای ارتقا سطح کسب و کارتان، شما اولین چیزی که به آن نیاز دارید، داشتن یک سایت تخصصی با ویژگی‌‌های منحصر بفرد و یونیک خودتان است.

چرا برای مؤسسه زبان نیاز به طراحی سایت داریم؟

سایت آموزشگاهی شما، معرف شما و حرفه‌تان می‌باشد پس باید طراحی سایت باکیفیت انجام شود. بهتر است این‌کار را به افراد حرفه‌ای بسپارید زیرا طراحی یک سایت مناسب و سئو سایت شده موجب بهتر دیده شدن نام برندتان و رونق کسب و کارتان می‌شود. موسسات زبان خوب و قدیمی وجود دارند که بدلیل همگام نکردن خودشان با تکنولوژی و نداشتن وب‌سایت بازار کسب و کارشان دیگر رونقی ندارد؛ زیرا  بسیاری از زبان آموزان افراد جوانی هستند که بیشتر زمان خود را در دنیای اینترنت سپری می‌کنند و به ‌همین دلیل جذب سایت‌هایی با طراحی خوب و باکیفیت می‌شوند

چگونه یک مجموعه معتبر برای طراحی سایت خود انخاب نماییم ؟

در دنیای امروز اطمینان به مجموعه‌های مختلف، تنها از طریق تبلیغات و رسانه‌ها کار آسانی نیست. این امر علاوه بر زمان بر بودن نیازمند این است که از خیلی از جزییات نیز آگاه باشید. اما با داشتن یک سری معیار می‌توانید به راحتی به گزینه‌ی ایده‌آل خود برسید. در ادامه شما را با چند نکته کمک کننده در این زمینه آشنا میکنیم تا بتوانید انتخاب مناسبی داشته باشید.

  • سابقه‌ی مجموعه‌ی مورد نظر

قطعا سابقه‌ی کاری یک شرکت نشان دهنده تجربه‌ی بالا و نتیجاتا مهارت و تخصص آن مجموعه در زمینه‌ی کاری خود می‌باشد. این بدان معناست که با داشتن سابقه‌ی طولانی آن مجموعه با پیچ و خم‌های کار آشنا است و نیاز در کم ترین زمان ممکن بهترین نتیجه را برای شما و کسب و کارتان فراهم میکند.

  • رزومه‌کاری

یکی دیگر از مهم ترین عوامل شناخت یک مجموعه خوب از سایر مجموعه‌ها مطالعه‌ی رزومه کاری آن مجموعه است. پروژه‌هایی انجام شده قطعا به میزان کافی نشان دهنده‌ اعتبار وکیفیت کاری یک مجموعه است.

تهران سایت فعالیتش را در سال ۱۳۸۲ شروع کرد که در ابتدا تنها خدمتش طراحی وبسایت بوده و در سال های بعد حوزه‌ی کاری خود را گسترش داد. در حال حاضر مجموعه بزرگ تهران سایت خدماتی مثل سئو سایت، تولید محتوا، عکاسی صنعتی، مدیریت اینستاگرام، دیجیتال مارکتینگ، گرافیک و تیزر تبلیغاتی و همچنین فروش CRM را ارئه می‌دهد.

داشتن سایت برای مؤسسات زبان چه مزایایی دارد؟

همانطور که در سال‌های اخیر مشاهده کردیم، داشتن دسترسی آنلاین به انواع خدمات آموزشی یک مزیت بسیار بزرگ محسوب می‌شود. از بارز ترین مزیت های داشتن وبسایت می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • تسریع و تسهیل امور ثبت نام دانشجویان

دیگر برای ثبت نام و انتخاب کلاس‌ها، حتی تعیین سطح دانشجویان نیاز به حضور فیزیکی در آموزشگاه نیست، لازم نیست برای هر دانش آموز زمان مصاحبه و پر کردن فرم‌های کاغذی تخصیص داده شود. کافیست در وبسایت خود یک صفحه ویژه‌ی تعیین سطح،ثبت نام، مشاوره و غیره ایجاد کرده و به مخاطبانتان معرفی کنید.

  • رفع موانع مربوط به موقعیت مکانی و ظرفیت موسسه

اگر موسسه شما در مکانی از شهر قرار دارد که دسترسی به آن جا برای دانشجویان به لحاظ تردد دشوار است،  با داشتن سایتی منحصر به فرد می‌توانید کلاس‌هایتان را به صورت آنلاین برگزار نمایید. اینگونه می‌توانید حتی در صورت داشتن ظرفیت کلاسی محدود برای حضور دانش آموزانتان بسیاری از خدمات خود را به صورت آنلاین ارائه دهید.

هزینه طراحی سایت چگونه است؟

خدمات طراحی سایت دارای هزینه‌های متفاوتی است که البته کاملا به فاکتور‌های گوناگون بستگی دارد. این که چه میزان می‌خواهید وبسایت شما امکانات مختلفی داشته باشد، تا چه میزان منحصر به فرد باشد، در چه قالبی طراحی شده باشد و همچنین این که سایت با کد نویسی طراحی شده است یا از قالب‌های آماده CMS در ساخت آن استفاده شده باشد. همگی این عوامل دست به دست هم می‌دهند تا هزینه‌ی طراحی سایت مورد نظر شما برآورد شود. شما همچنین می‌توانید از ابزار‌های رایگان ساخت سایت استفاده کنید که بدیهی است کیفیت طراحی یک سایت یونیک و منحصر به فرد برای کسب و کار شما را ندارد و این تمام ماجرا نیست چرا که به جز عدم کیفیت مناسب، شما در سایتتان با مشکلاتی نظیر عدم اطمینان به سئو سایت، عدم اطمینان به بهینه سازی سایت و همچنین قابل اعتماد نبودن برخی کد نویسی‌های پیش ساخته رو به رو خواهید شد.

قیمت و تعرفه‌های طراحی سایت با توجه به زبان برنامه نویسی بکار رفته و  قالب مورد استفاده در کار متفاوت است. برای اطلاع از قیمت‌های طراحی سایت می‌توانید به صفحه هزینه‌ی طراحی سایت ما مراجعه کنید. در این قسمت بصورت کاملاً اختصاصی در این باره صحبت شده است.

همچنین می‌توانید برای دریافت مشاوره رایگان توسط کارشناسان مجرب مجموعه تهران سایت با شماره 77711200-021 تماس حاصل فرمائید.