به گزارش پایگاه خبری نشان :

یکی از پنهان‌ترین زوایای سفر در دوران تعطیلات خرابی و تعمیرات خودرو هاست. اما در صورت خراب شدن و نیاز به تعمیر خودرو در شهر یا جاده‌های بین شهری، به عنوان مالک خودرو چه کاری باید انجام دهیم؟

نزدیک و معتمدترین تعمیرگاه یا مرکز نخصصی تعمیرات خودروهای وارداتی کجاست؟

آیا به راحتی می‌توان با آن مرکز ارتباط برقرار کرد؟ در مورد خودروهای وارداتی مثل هیوندای و تویوتا، کدام امداد خودروی هیوندای و امداد خودروی تویوتا می‌تواند خود را در زمان کوتاه‌تری به محل حادثه برساند؟

معتبرترین امداد خودرو هیوندای و امداد خودرو تویوتا در تهران کدام است؟

اگر تنها یک بار در جاده‌های رفت و آمد شهری و بین شهری دچار خرابی یا نیاز به تعمیر خودروی وارداتی خود داشته اید، با سوالاتی که تعدادی از آن‌ها را مرور کردیم مواجه شده اید، با ما تا انتهای این گزارش همراه باشید تا تعمیرگاه هیوندای و تعمیرگاه تویوتای معتبر و کاردانی را با هم بشناسیم.

چرا امداد خودرو تویوتا 724

در حال حاضر یکی از دغدغه‌های مهم و به حق مالکین خوردوهای خارجی هیوندای و تویوتا یافتن یک تعمیرگاه مناسب، با پرسنل حرفه‌ای، دستگاه‌های بروز و استاندارد در هنگام برخورد و روبرو شدن با مشکلات فنی نامید. این دغددغه از آنجایی مطرح می‌شود که حساسیت فنی در تعمیر خودروی هیوندای و تویوتا از اهمیت و کیفیت بالایی می‌بایست برخوردار باشد. از این رو بهتر است تعمیرگاه هیوندای و تعمیرگاه تویوتا دارای ویژگی‌های بسیار مهم و قابلی باشد تا بتواند اطمینان مالکین خودروهای وارداتی نظیر تویوتا و هیوندای را برای مراجعه جهت تعمیر بدست آورد. از مهم‌ترین ویژگی‌های تعمیرگاه هیوندای و تعمیرگاه تویوتا معتبر می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

-           تعمیرکاران با قابلیت‌های فنی و اجرایی بالا

-           وجود فضای مناسب برای حافظت از خودرو در طول فرآیند تعمیر و بازسازی فنی و فیزیکی خودرو

-           استفاده از قطعات یدکی و اورجینال برای تعمیر خودرو

اما با توجه به ویژگی‌های گفته شده شناسایی تعمیرگاه هیوندای و تعمیرگاه تویوتا که معتبر باشند، چگونه است؟ آیا نمایندگی خودرو هیوندای و نمایندگی خودرو تویوتا با ویژگی‌های مذکور در تهران وجود دارد؟ آیا تعمیرگاه معتبر تویوتا و تعمیرگاه معتبر تویوتا از امداد خودروی خوب برخوردارند؟ آیا مالکین خودروهای وارداتی می‌توانند خودروی تویوتا و هیوندای خود را جهت دریافت خدماتی چون صافکاری، خدمات نقاشی، خدمات فنی و… به تعمیرگاه خودرو هیوندای و تعمیرگاه خودرو تویوتا بسپارند؟ با توجه به ویژگی‌هایی که در مورد شناخت اعتبار تعمیرگاه مناسب هیوندای و تویوتا تاکنون گفته شده است در ادامه می‌توان گفت که در اختیار داشتن تیم مجرب و نیروی فنی خوب و آموزش دیده در کنار سرعت ارایه خدمات فنی و عمیرگاهی جاده‌ای و درون شهری می‌تواند جزو ویژگی‌های یک تعمیرگاه نمونه باشد.

چرا شرکت امداد خودرو تویوتا 724 را انتخاب کنیم؟

حضور امداد خودرو هیوندای و امداد خودرو تویوتا در زودترین زمان ممکن به متقاضیان دریافت خدمات تعمیرگاهی، چندین مرحله دارد. در ابتدا پس از تماس با واحد امداد خودرو هیوندای یا امداد خودرو تویوتا از متقاضیان دریافت خدمات تعمیرگاهی نوع مشکل به صورت اجمالی پرسش می‌شود و کارشناسان مرکز امور مشتریان ضمن ایجاد آرامش برای راکب خودرو، آدرس ایشان را درخواست خواهند کرد. سپس فرآیندهای امدادرسانی به خودروها در شرکت امداد خودرو تویوتا 724 و امداد خودروی تویوتا آغاز می‌شود. نزدیک‌ترین امداد با توجه به نوع مشکل تشریح شده به محل اعزام می‌شود. پس از بازدید میدانی از خودرو، با توجه به ابزارهای مورد نیاز و مشورت با مالک خودرو، در صورت نیاز خودرو به تعیمرگاه هیوندای یا تعمیرگاه تویوتا اعزام می‌شود.

در تعمیرگاه هیوندای و تعمیرگاه تویوتا تمامی قطعات مورد استفاده از بهترین و با کیفیت‌ترین قطعات موجود در بازار هستند. این قطعات اورجینال که مورد تایید کارخانه هیوندای و تویوتا هستند در صورت نیاز در خودروها مورد استفاده قرار خواهند گرفت. یکی از نکاتی که در استفاده از قطعات یدکی اورجینال برای خودروهای وارداتی نظیر تویوتا و هیوندای وجود دارد، علم فنی و مکانیکی تعمیرکار نسبت به خودرو است.

امداد خودرو تویوتا

امداد خودرو تویوتا در تمام ساعات شبانه روز

بدون شک برای هر راننده‌ای پیش آمده است که ساعات مختلف شبانه روز و حتی روزهای تعطیل، نیاز به تعمیرگاه هیوندای یا تعمیرگاه تویوتا داشته باشد در این گونه موارد چه باید کرد؟ آیا خدمات دهی شبانه روزی یا نمانیدگی شبانه روزی هیوندای و نمایندگی شبانه روزی تویوتا وجود دارد؟ یکی از خصوصیات مهم و کاربردی شرکت امداد خودرو تویوتا و شرکت امداد خودرو هیوندای ارایه خدمات گسترده، منظم، بی‌چون و چرا و بدون اتلاف زمان متقاضیان به دریتفن خدمت در سراسر شهر تهران به صورت بیست و چهار ساعت شبانه روز و هفت روز هفته و بدون هیچ گونه روز تعطیلی است. شرکت امداد خودرو هیوندای و امداد خودرو تویوتا مدعی است که می‌تواند بدون هیچ گونه افت در میفیت خدمات درخواستی در هر ساعتی از شبانه روز به مشتریان خود خدماتی فراتر از حد انتظار آن‌ها را ارایه دهند. از این رو می‌توان به مالکین خودروهای هیوندای و تویوتا وعده داد که هیج گونه نگرانی در مورد خودروهای خود و نیاز به تعمیر ناگهانی آن‌ها نداشته باشند.

قطعات یدکی اورجینال در تعمیرگاه تویوتا

با توجه به وضعیت تحریم‌ها در ایران و بازار آشفته‌ی موجود در حال حاضر یافتن تعمیرگاهی که بتواند از قطعات اورجینال در تعمیر تویوتا و هیوندای استفاده کند بسیار سخت است. شرکت امداد خودرو هیوندای و امداد خودرو تویوتا در تعمیر خودرو از قطعات اورجینال و اصلی استفاده می‌کند. تمامی قطعات مورد استفاده در تعمیرگاه خودرو تویوتا و تعمیرگاه خودرو هیوندای گواهی اصالت دارند و امدادجویان این خوردهای می‌توانند از این بابت هیچ گونه نگرانی نداشته باشند.

همچنین تیم فنی و تعمیرگاهی هیوندای و تویوتا می‌تواند خدماتی چون صافکاری هیوندای، صافکاری تویوتا، سرامیک بدنه هیوندای، سرامیک بدنه تویوتا، نقاشی بدنه تویوتا، نقاشی بدنه هیوندای، پولیش هیوندای و پولیش تویوتا را با بهترین مواد خارجی و یا کیفیت بی‌نظیر و قابل توجهی برای متقاضاین انجام دهد.

خدمات و امکانات  تعمیرگاه تویوتا

تمامی اعضا و گروه تعمیرگاه تویوتا و تعمیرگاه هیوندای به صورت شبانه روزی و هفت روز هفته و بدون کمترین فوت وقت برای خدمت‌رسانی به مشتریان، می‌شتابد. امداد تویوتا و امداد هیوندای هم چنین خدمات تخصیی و متنئعی را برای تعمیر و سرویس خودروهای مذکور ارایه می‌دهد که اهم آن‌ها به شرح زیر است:

۱-        عیب‌یابی تخصصی و تعمیر در محل توسط تیم کاملا حرفه‌ای امداد خودرو هیوندا و تویوتا

۲-        تعمیر حرفه‌ای و اصولی خودرو شما توسط متخصصین فنی و تعمیرکاران آموزش دیده خودروهای هیوندای و تویوتا

۳-        انجام انواع سرویس‌های دورهای در محل مورد نظر مالکین خوردوهای هیوندای و تویوتا یا در تعمیرگاه هیوندای و تعمیرگاه تویوتا.

۴-        انجام سرویس‌های دوره‌ای با انتقال خودرو توسط تیم امداد خودرو هیوندای و تویوتا به تعمیرگاه تویوتا.

۵-        خدمات نقاشی، صاف کاری، پولیش، سرامیک بدنه به صورت تخصصی و اصولی به وسیله کارشناسان زبده شرکت امداد خودرو هیوندای و تویوتا.

۶-        تعمیر موتور و گیربکس اتوماتیک در تعمیرگاه هیوندای و تعمیرگاه تویوتا.

۷-        بازدید جلوبندی، میزان فرمان، کلیه بخش‌های فنی و مکانیکی و همچنین تعمیر سیستم اگزوز در محل یا در تعمیرگاه‌های اختصای نمانیدگی تویوتا و نمایندگی هیوندای

۸-        عیب‌یابی و تعمیر سیستم خنک کننده موتور خودرو توسط امداد خودرو هیوندای و امداد خودرو تویوتا

۹-        عیب‌یابی سیستم برقی خودرو و همچنین بازدید سیستم تهویه خودرو توسط تیم متخصص امداد خودرو هیوندای و امداد خودرو تویوتا.

۱۰-     تامین قطعات اورجینال و استفاده از قطعات یدکی مناسب در تعمیرگاه هیوندای و تعمیرگاه تویوتا.

امداد تویوتا

تلفن تماس : 02188507415 -  09123055053

آدرس : تهران،هتل استقلال، ورودی میهمان، مجتمع تعمیرگاهی پارسیان