به گزارش پایگاه خبری نشان :

خطرات خرید فالوور از زبان یک متخصص

شبکه اجتماعی اینستاگرام امروزه محبوب‌ترین و شلوغ‌ ترین شبکه اجتماعی جهان به شمار می‌رود به صورتی که افراد هر چیزی از از روزمرگی‌ های زندگی‌ شان گرفته تا کسب و کارشان را میبرند برند در این سرویس با دیگران به اشتراک می‌گذارد.

بدیهی است که هر چقدر تعداد دنبال‌ کنندگان یک صفحه اینستاگرامی بیشتر باشد، این صفحه بیشتر به بقیه معرفی شده و موفق‌تر است. با توجه به این موضوع افراد سعی می‌کنند از هر طریقی که شده اقدام به جذب فالوور کنند. اینستاگرامر‌ها از روش‌هایی مانند تبلیغات، تولید محتوا، تبادل و حتی خرید فالوور سعی در بالا بردن تعداد دنبال‌کنندگان و بینندگان خود دارند.

اما از نظر متخصصین این حوزه خرید‌فالوور بالاخص فالوور فیک کار اشتباه و بسیار مضر می‌باشد و می‌تواند برای پیج خطرات مختلفی را به ارمغان بیاورد. دلایل این موضوع را تا به انتهای این مقاله به خدمتتان عرض خواهیم کرد بنابراین با ما همراه باشید تا خطرات خرید فالوور از زبان یک متخصص را با شما بازگو کنیم.

فالوور فیک اینستاگرام چیست و چرا نباید بخریم؟

پیش از آنکه در رابطه با خطرات خرید فالوور از زبان یک متخصص صحبت کنیم باید در ابتدا فالوور فیک اینستاگرام را بشناسید. فالوور‌های فیک اکانتهای غیر واقعی و بی‌ارزشی هستند که توسط مجموعه‌های مختلفی ساخته و یا خریداری می‌شوند و به عنوان دنبال‌کننده در صفحه شما نقش می‌بندند اما در صورتیکه هر کاربری یک سر به لیست فالوور‌های شما بزند قطعاً متوجه فیک بودن آن‌ها خواهد شد و همین موضوع باعث ایجاد یک حس بد نسبت به شما و موضوعاتی که در پیج می‌گذارید می‌شود.

بسیاری از افراد در این خیال باطل به سر می‌برند که فالوور فیک می‌تواند باعث کمک به کسب و کارشان شود اما نه تنها اینطور نبوده بلکه باعث ایجاد مضرات و ضربات جبران‌ناپذیری به صفحه شما در اینستاگرام خواهد شد. فالوور واقعی در یک صفحه ایجاد تعامل می‌کند به صورتی که پست‌ها و مطالب شما بازنشر شده و توسط افراد بیشتری نیز دیده می‌شود.

 از طرفی موضوعاتی که با فالوورهای‌تان در میان می‌گذارید باعث بروز مباحثات در بین فالوور‌ها شده و همین تکاپو صفحه شما در نظر الگوریتم‌های اینستاگرام به معنای مفید بودن پیج تلقی شده و جایگاه شما در میان نتایج جستجو اینستاگرام بهتر خواهد شد.

اگر بخواهید خطرات خرید فالوور از زبان یک متخصص را بشنوید در ابتدای راه باید به شما بگویم که فالوور‌های منفعل و ناکارآمد فیک نه تنها سودی برای شما نداشته بلکه را در نظر کاربران و الگوریتم‌های اینستاگرام منفور می‌کند و از طرفی اینستاگرام همواره در حال به روز‌رسانی الگوریتم‌های خود برای شناسایی فالوور‌های فیک و حذف آن‌ها می‌باشد و این موضوع می‌تواند حتی منجر به مسدود شدن صفحه شما نیز بشود.

خطرات خرید فالوور

اما اکنون به اصل مطلب می‌رسیم. خطرات خرید فالوور از زبان یک متخصص. شاید با خود بگویید که خرید‌فالوور تنها در صورتی خطرناک است که فالوور‌ها فیک باشند و می‌توان با خرید فالوور واقعی این خطر را از بین برد. اما منظور ما از خطر خرید فالوور تنها مربوط به آسیب دیدن پیج نیست بلکه ممکن است شما به عنوان صاحب یک صفحه در اینستاگرام قربانی جرایمی مانند کلاهبرداری و اخاذی بشوید!

نرم‌افزار‌ها و مجموعه‌ های غیر معتبر فروش فالوور چه فیک و چه واقعی ممکن است در ابتدای راه با قیمتی پایین شما را تحریک به خرید کنند و حتی در ادامه واقعاً فالوور‌ها را به شما تحویل بدهند اما اکثر این مجموعه‌ ها شما را به سمت نصب نرم‌افزار‌های مختلف و یا ارائه اطلاعات حسابتان سوق می‌دهند و مشکل تازه از اینجا شروع می‌شود.

مهمترین خطرات خرید فالوور از زبان یک متخصص همین مشکلات امنیتی می‌باشد چراکه مجموعه‌ها و نرم‌افزار‌های غیر معتبر با ترفند‌های مختلف اطلاعات شما را از دستانتان خارج کرده و به نحوی به حساب کاربری شخصیتان نفوذ خواهند کرد طوری که حتی خودتان هم متوجه نشوید و متأسفانه افراد هم در طمع فالوور ارزان قیمت سریعاً این اطلاعات را در اختیار سودجویان قرار می‌دهند و آن‌ها نیز با در اختیار گرفتن اطلاعات شخصی افراد و سوژه‌هایی که در اکانت پیدا می‌کنند اقدام به انواع کلاهبرداری‌ها و اخاذی‌ها خواهند کرد.

بدتر آنکه شما به دلیل کمک این افراد در بالا بردن تعداد فالوور‌هایتان آن‌ها را دوست و معتمد خود می‌پندارید و اصلاً انتظار چنین کاری را از سمت آن‌ها ندارید.

چگونه فالوور بخریم؟

حال شاید از خود بپرسید با توجه به خطرات خرید فالوور از زبان یک متخصص که تا به اینجای کار با آن اشاره شد چگونه می‌توانیم از این خدمات بهره‌مند شویم؟ در ابتدا لازم به ذکر است که با وجود اینکه فرآیند جمع‌آوری فالوور واقعی فرآیندی زمان بر و سخت است اما در هر صورت بهتر از خرید انواع فالوور چه فیک و چه واقعی می‌باشد اما ممکن است به هر دلیلی شما تمایل به خرید فالوور فیک یا واقعی داشته باشید و موضوع اینجاست که چگونه از این خدمات به صورت ایمن برخوردار شویم؟

پیش از هر اقدامی اولین قدمی که باید بردارید این است که دقیقاً مشخص کنید چه می‌خواهید؟ فالوور فیک یا واقعی و چه تعداد؟ درصورتی که دقیقاً به خواسته خود مشرف باشید کار شما برای خرید فالوور ساده‌تر می‌شود.

حال به سراغ پاسخ به سؤال اصلی می‌رویم. تا به اینجای کار خطرات خرید فالوور از زبان یک متخصص بررسی شد و معایب آن نیز را خدمت شما عزیزان بازگو کردیم اما اگر قصد این کار را داشته باشید بهتر است که از مجموعه‌های معتبر که برای حریم خصوصی کاربران احترام قائل هستند و نام خوشی را نیز در میان سایر افراد دارند استفاده کنید. مجموعه‌هایی که هیچ سابقه شکایتی از آن‌ها وجود نداشته و هیچ‌کس آن‌ها را به کلاهبرداری و یا هرگونه سودجویی دیگر متهم نمی‌کند.

البته به هر جهت به هر شکلی و از هر مجموعه‌ای که فالو تهیه می‌کنید پیشنهاد می‌شود یک سری موارد امنیتی را رعایت کنیم که به شرح زیر می‌باشند:

  • خالی کردن اکانت از اطلاعات شخصی مهم
  • خالی کردن اکانت از عکس‌های شخصی
  • تعویض رمز اکانت پس از اتمام عملیات
  • عدم ارائه اطلاعات شخصی به بهانه فالوور

رعایت این موارد ایمنی به شما کمک می‌کند تا بتوانید با خیال راحت از خدمات فروش فالوور بهره‌مند شویم.

البته کیفیت کاری مجموعه‌ های فروش فالوور تنها به عدم سوء سابقه آن‌ ها بستگی ندارد بلکه مواردی همچون کیفیت و قیمت ارائه فالوور نیز  حائز اهمیت می‌باشد. همچنین مجموعه ارائه دهنده باید به تعهداتش پایبند باشد به این صورت که اگر قرار بود پکیجی به شما ارائه شود که حداکثر ۱۰ درصد ریزش داشته باشد پس از استفاده از این پکیج شما شاهد ۴۰ درصد ریزش فالوور نباشید.

جمع بندی

با توجه به خطرات خرید فالوور از زبان یک متخصص که به خدمتتان ارائه شد توصیه می‌شود تا علاوه بر موارد ایمنی ذکر شده که از جمله آن‌ها خرید فالوور از مجموعه‌ها و ارائه دهنده‌های معتبر بود، با تحقیق و پرس و جو از صحت خدمات از نظر فنی و هم از نظر معنوی اطلاع حاصل کنید و در نظر داشته باشید که فالوور‌های منفعل که هیچگونه تعاملی در پیج شما ندارند تنها یک عدد در پیج شما به شمار رفته و هیچ کمکی به رشد پیج و کسب و کارتان نخواهند کرد و از نظر فنی هم باعث جلوگیری از ورود پست‌های شما به اکسپلور اینستا می‌باشند

بنا به تمام موارد ذکر شده حتماً باید معتبرترین مجموعه را که ارائه دهنده باکیفیت‌ترین خدمات می‌باشد انتخاب کنید تا مضرات خرید فالوور برای شما به حداقل برسد.

موفق و پیروز باشید