به گزارش پایگاه خبری نشان :

شرکت هاسنس https://mohajer-co.com/products/brand-hisense

یکی از عواملی که میزان فروش محصولات مختلف را افزایش می‌­دهد میزان اعتباری است که برند تولیدکننده برای خود کسب کرده که ممکن است این اعتماد در بازار را در طولانی مدت یا کوتاه مدت بدست آورده باشد. برخی از این برند‌ها همچون دایکین ژاپن، هیتاچی ژاپن، برند آمریکایی کریر، سامسونگ کره جنوبی و... جزء برترین و قدیمی‌­ترین برند‌های معتبر در جهان می‌­باشند که نام آن‌ها بیشتر از سایر برند‌ها شنیده شده است. برند هایسنس نیز از جمله شرکت­‌های معتبری است که نام آن شاید به اندازه سامسونگ سر زبان­‌ها نباشد اما شرکتی است بسیار معتبر که محصولات باکیفتی را در زمینه محصولات خانگی، تجهیزات تهویه مطبوع و... تولید می‌­کند و جزء شرکت­‌های برتر تولیدکننده در دنیا به شمار می‌­رود. این شرکت دولتی چند ملیتی چینی که در سال ۱۹۶۹ تأسیس شده، در حال حاضر دارای ۱۳ کارخانه تولیدی فعال در چین و دارای بیش از ۴۰ شرکت تابعه در دیگر کشور‌ها می‌­باشد و کولر گازی هایسنس از جمله تولیدات این شرکت می‌­باشد که در کیفیت و دقت بالایی تولید و با قیمت­‌های مقرون به ­صرفه عرضه می‌­شود.

عوامل اثرگذار بر کیفیت و قیمت کولر گازی هایسنس

شرکت هایسنس یکی از تولیدکنندگان لوازم الکترونیکی مصرفی و لوازم خانگی با رشد سریع می‌­باشد که توانسته به تعهدات خود در 5 دهه در زمینه تولید محصولات الکترونیکی مصرفی باکیفیت عمل کند؛ همچنین این شرکت چینی دارای 12 مرکز تحقیق و توسعه در سراسر جهان با هدف ارائه محصولات درجه1 با قیمت­‌های مناسب است. کولر گازی هایسنس، انتخابی مناسب برای مصرف­‌کنندگانی است که بدنبال محصولی مقرون به­ صرفه و مطمئن هستند. از جمله دلایلی که موجب می­‌شود تا محصولاتی مانند کولر گازی هایسنس هم از لحاظ مرغوبیت و هم از لحاظ قیمتی برای مصرف­‌کننده از جایگاه بالایی برخوردار باشد توجه چین به ساختارهای اقتصادیست که موجب می­‌شود با سرعت بیشتری پیشرفت کند. همچنین چین دارای شرکای تجاری از کشورهای کره جنوبی، ژاپن، استرالیا، آمریکا، اتحادیه اروپا و... و همینطور بزرگ‌ترین نیروی کار دنیا بر پایه کشاورزی، صنعت و خدمات را در اختیار دارد.

میانگین حقوق ماهیانه کار در چین در مقایسه با کشورهایی همچون ژاپن و کره جنوبی در سطح کمتری است و روند افزایش دستمزد نیروی کار این کشور به کندی صورت می‌­گیرد. می‌­توان گفت چین دارای نیروی کار ارزانی در مقایسه با کشورهای توسعه یافته است که تعیین دستمزدها بر اساس جنسیت، سطح تحصیلات، سابقه کاری و نوع و محل کار صورت می‌­گیرد. از طرفی دستمزد پایین‌­تر هزینه کمتری را برای تولیدکننده خواهد داشت که این امر موجب می­‌شود تا آنها محصولات خود را با قیمت­‌های کمتری به بازار عرضه کنند. بنابراین یکی از دلایل قیمت کمتر کولر گازی هایسنس به دلیل نیروی کار ارزان آن است. ناگفته نماند کارگران در ایران دستمزدی کمتری از کارگران در چین دریافت می­‌کنند.

همچنین این شرکت از سال 2002 با شرکت هیتاچی ژاپن که یکی از قوی­‌ترین تولیدکنندگان محصولات دیجیتال و الکترونیک در جهان محسوب می‌­شود قرارداد همکاری را بر اساس تولید تجهیزات VRF تحت لیسانس هیتاچی و ساخت پارک صنعتی چینگدائو امضا نمود. سیستم VRF یکی از سیستم‌­های پیشرفته HVAC و یکی از حساس­‌ترین سیستم‌­های تهویه مطبوع که امکان سرمایش و گرمایش همزمان را ایجاد می­‌کند می­‌باشد که اولین بار توسط شرکت دایکین یکی از پیشتازان صنعت اسپلیت معرفی شد.  در حال حاضر شرکت چند ملیتی هایسنس با پیشرفت و موفقیت روز افزون خود در تولید محصولاتی همچون مدل‌های مختلف کولر گازی هایسنس و دیگر محصولات الکترونیکی تبدیل به یکی از بزرگ‌ترین و حرفه­‌ای­‌ترین برندها شده است.

کولر گازی هایسنس

معرفی مدل‌های مختلف کولر گازی هایسنس

کولر گازی هایسنس در فصل سرما برای گرمایش و در فصل گرما برای سرمایش ساختمان در انواع و مدل‌های مختلف مورد استفاده قرار می­‌گیرد و یکی از پرمصرف‌­ترین وسایل در حوزه مصارف خانگی، اداری و تجاری است. از آنجایی که این نوع کولرها بر اساس اقلیم آب و هوایی کارکرد و مصرف برق متفاوتی دارند از این‌­رو در زمان خرید باید به برچسب انرژی آن توجه کرد. کولر گازی هایسنس از جمله کم مصرف‌­ترین دستگاه‌های تهویه هوا بدلیل استفاده از انواع کمپرسورهای روتاری و کمپرسورهای دارای کیت اینورتر می­‌باشد و همین مصرف کمتر انرژی علاوه بر طول عمر بالایی که این محصولات دارند باعث شده تا مورد استقبال و رضایت مصرف­‌کنندگان قرار گیرد. در ادامه برای اینکه انتخاب مناسب­‌تری داشته باشید به معرفی مدل‌های مختلف کولر گازی هایسنس می‌­پردازیم.

 

برای خرید کولر گازی هایسنس اینجا کلیک کنید 

کولر گازی ایستاده هایسنس R410a مدل HFH-55FM: یکی از جدیدترین محصولات تولید شده این برند با ظرفیت 55000 بی­ تی ­یو بر ساعت، دارای کمپرسور روتاری، مجهز به گاز مبرد R410a، دارای برچسب انرژی B و مناسب برای مناطق معتدل و گرم، برخورداری از دو عملکرد سرمایشی و گرمایشی، دارای پنل باز و بسته شونده با قابلیت شستشو، دارای سیستم حالت خواب عمیق، تایمر 24 ساعته، مجهز به فیلتر پلی پروپلین قابل شستشو، تنظیم اتومات پرتاب باد عمودی عمودی و افقی، دارای 5 سال ضمانت تعویض کمپرسور و 18 ماه ضمانت قطعات فنی و... است. نکته­‌ای که باید در زمان خرید کولر گازی هایسنس توجه کرد، وسعت فضایی است که قرار است این دستگاه در آن محیط نصب و مورد استفاده قرار گیرد و همین‌طور توان و برق مصرفی آن می­‌باشد. این مدل از کولر گازی دارای برق مصرفی سه فاز-380 ولت و مناسب برای فضاهای بزرگ و یکپارچه (80 تا 110 متر) است.

کولر گازی دیواری اینورتر هایسنس مدل ورسای HIH-30VQ : دارای هر دو عملکرد سرمایشی و گرمایشی با ظرفیت 3000 بی­ تی­ یو بر ساعت و تکنولوژی اینورتر است. وجود اینورتر در کولر گازی به این معناست که دو موتور متغیر بصورت خودکار با توجه به دمای محیط عمل می­‌کنند؛ یعنی زمانی که محیط به دمای 22 درجه رسید سرعت موتور کم می‌­شود و مجدد بعد از گرم شدن محیط دور موتور افزایش پیدا می­‌کند. این فرایند موجب می­‌شود تا هم مصرف برق کاهش یابد و هم از استهلاک موتور کولر گازی هایسنس کاسته شود. از دیگر ویژگی‌­های این محصول می‌­توان به مجهز بودن آن به گاز مبرد R410a و کمپرسور روتاری، عملکرد هوشمند، ریموت کنترل، دارا بودن نمایشگر مخفی روی پنل داخلی و نمایشگر کمپرسور، دارای برق مصرفی تک فاز-220 ولت، دارای برچسب +A و مناسب برای آب و هوای معتدل، مناسب برای فضای 40 تا 60 متر و.... می‌­توان اشاره کرد.

اسپیلت کاستی اینورتر هایسنس مدل HIC-60: یکی دیگر از محصولات پرفروش کولر گازی هایسنس است که قابلیت نصب در سقف کاذب ساختمان را دارا می‌­باشد. این دستگاه دارای دو بخش یونیت داخلی و خارجی بوده که یونیت داخلی آن درون سقف کاذب قرار گرفته می­‌شود و به دلیل اینکه جای کمی را اشغال و دیده نمی‌­شود، از این­‌رو موجب زیبایی محیط­‌های خانگی، اداری، مراکز خرید و... می­‌شود. تنوع در ظرفیت هوادهی، سطح صدای پایین، پرتاب باد به چهار جهت به منظور سیرکولاسیون مناسب‌­تر، ظرفیت 6000 بی­ تی ­یو بر ساعت و مناسب برای فضاهای 75 تا 100 متر، 60 ماه ضمانت کمپرسور و 18 ماه قطعات داخلی، دارای برق مصرفی 3 فاز- 360 ولت، دارای برچسب مصرف انرژی A و مناسب برای مناطق معتدل و گرمسیری و... از جمله ویژگی­‌های این محصول می­‌باشد.

کولر گازی

سخن پایانی

در این مقاله به منظور آشنایی مصرف‌­کندگان به معرفی برند هایسنس و معرفی برخی از مدل‌های کولر گازی هایسنس بطور خلاصه پرداختیم تا با مقایسه قیمت و کیفیت محصولات این برند با دیگر برندها یا بر اساس انتظارات خود دست به انتخاب بزنید. اما برای آشنایی بیشتر با مدل‌های دیگر کولر گازی و بدست آوردن اطلاعات مفیدتر و همینطور آگاهی از قیمت‌های روز می‌­توانید به سایت های تهویه مهاجر، انتخاب سنتر یا دما پویا مراجعه نمایید.  فروشگاه تهویه مطبوع مهاجر در تهران با 40 سال سابقه فعالیت در زمینه تأمین محصولات مختلفی از قبیل انواع مختلف کولر گازی ایستاده، دیواری، پرتابل و... در مدل و برندهای مختلف است. دارا بودن نماد اعتماد الکترونیکی، دارا بودن نشان ملی ثبت، بهره­‌گیری از نیروهای متخصص و کارآمد، طراحی و اجرای سیستم‌­های سرمایشی و گرمایشی از کف، فروش انواع فن کویل‌­ها و... از دیگر ویژگی‌­های این فروشگاه معتبر می­‌باشد.