به گزارش پایگاه خبری نشان :

 

فیلم های عاشقانه به موضوعات رمانتیک یا پیوندهای قلبی و علاقه شدید، احساسات و درگیری عاطفی کاراکترهای اصلی بین زن و مرد و مسیر عشق آن‌ ها تا ازدواج می پردازد.! در این فیلم ها کارکتراهای اصلی یا زن و مرد بعد از پیمودن راه های سخت و مسیر طولانی بهم می رسند و عشق را تجربه می کنند؛ از دیگر ویژگی های فیلم های عاشقانه می توان به عشق در نگاه اول، عشق یک طرفه، عشق فداکارنه و .. نام برد. همچنین جاذبه و احساساتی که در یک فیلم رمانتیک بیان می‌ شود توسط شخصیت‌ های فیلم به تصویر کشیده می‌ شود.

4 فیلم رمانتیک و هیجانی

1- دختر پادشاه

فیلم خارجی عاشقانه دختر پادشاه (The King’s Daughter) شان مک نامارا محصول 2022 کشور استرالیا است و ژانری اکشن، ماجراجویی، خانوادگی، فانتزی و عاشقانه دارد.! همچنین بری برمن، رانالد بس و جیمز شیمس نویسندگی این فیلم را بر عهده دارند و اولین بار توسط شرکت Lightstream Pictures Australia و TKD Film Rights و Bliss Media ساخته شد؛ این فیلم بر اساس رمانی با نام رمان ماه و خورشید ساخته شده است و بازیگرانی چون پیرس برازنان، ویلیام هرت، بنجامین واکر، کایا اسکودلاریو، فن بینگ‌بینگ، بن لوید هیوز، پل ایرلند، پابلو شرایبر، کریستال کلارک هنرمندی کرده اند.!  این فیلم توسط شرکت Gravitas Ventures در سینماهای کشور آمریکا و کانادا اکران می‌شود؛ و فیلمبرداری اصلی فیلم دختر پادشاه که در ابتدا ماه و خورشید نام داشت، در اوایل آوریل سال 2014 در فرانسه آغاز شد و پس از دو هفته فیلمبرداری، تولید آن در 23 آوریل در ملبورن استرالیا آغاز گردید؛ این فیلم بعدا «دختر پادشاه» نام گرفت و در 1 ژوئن 2020، Arclight Films در طول جشنواره مجازی فیلم کن آن را پخش کرد؛ در نهایت در اکتبر سال 2021، اعلام شد که Gravitas Ventures حقوق پخش فیلم را به دست آورده و آن را برای اکران در 21 ژانویه سال 2022 آماده کرده است؛

داستان فیلم :

در مورد پادشاه لوئی چهاردهم (با بازی پیرس برازنان) است که به امید رسیدن به جاودانگی، یک پری دریایی را اسیر کرده تا نیروی زندگی او را به دست آورد، اما زمانی که دختر او، ماری (با بازی کایا اسکودلاریو)، متوجه نقشه‌ های پدرش می‌ شود، همه چیز تغییر کرده و…

2- شیام سینگا روی

فیلم هندی عاشقانه شیام سینگا روی (Shyam Singha Roy) به کارگردانی راهول سانکریتیان محصول 2021 کشور هند است و ژانری عاشقانه و درام دارد.! نویسندگی این فیلم را ساتیادف جانگا بر عهده دارد و بازیگرانی چون نانی، سای پالاوی، کریتی شتی در این فلیم هنرمندی کرده اند.! نانی! چه بازیگری وای! فیلم بازگشت فوق العاده از نانی… این چیزی است که از او انتظار داریم. سایپالاوی باشکوه با مهارت بازیگری خوب، موسیقی خوب و کارگردانی و فیلمنامه خوب قابل درک این فیلم را جذاب می کند. یک فیلم خوب تلوگو پس از فیلم‌های برشته شده معمولی منتشر شد. بالاخره فیلمی که باید دید..

داستان فیلم :

مراکزی با موضوع تناسخ، در کلکته و حیدرآباد آشکار می شوند.

3- من مرد تو هستم

فیلم عاشقانه من مرد تو هستم (I’m Your Man) به کارگردانی ماریا شریدر محصول 2021 کشور آلمان است و ژانری کمدی، عاشقانه ،علمی‌ تخیلی و درام دارد.! نویسندگی این فیلم را ماریا شریدر و یان شومبورگ بر عهده دارد و بازیگرانی چون مارن اگت، دن استیونز، ساندرا هولر، هانس لو، ولفگانگ هوبش، آنیکا مایر، فالیلو سک، یورگن تاراچ در این فلیم هنرمندی کرده اند.! همچنین اولین بار توسط شرکت Letterbox Filmproduktion ساخته شد.! این فیلم اولین بار در تاریخ 12 ژوئن سال 2021 میلادی در هفتاد و یکمین جشنواره بین‌ المللی فیلم برلین Berlin International Film Festival به نمایش درآمد سپس در 24 سپتامبر توسط Bleecker Street Media در سینماهای کشور آمریکا اکران شد؛ فیلم من مرد تو هستم پس از حضور در جشنواره‌های بین‌المللی متعدد موفق شد برنده 6 جایزه از جمله جایزه خرس نقره‌ای برلین برای بهترین بازیگری، جایزه بهترین فیلمنامه و بهترین کارگردانی شده و نامزد دریافت 5 جایزه دیگر نیز شود که از میان آن‌ها میتوان به نامزدی جایزه بهترین فیلم بلند و جایزه خرس طلایی برلین برای بهترین فیلم اشاره کرد؛ فیلم من مرد تو هستم به عنوان فیلم منتخب کشور آلمان برای نامزدی بهترین فیلم بلند بین‌ المللی در نود و چهارمین دوره جوایز اسکار انتخاب شد. برای دانلود فیلم من مرد تو هستم کلیک کنید.

داستان فیلم :

در مورد دانشمندی به نام آلما (با بازی مارن اگت) است که برای تامین بودجه مورد نیاز خود جهت تکمیل تحقیقاتش، پیشنهاد یک شرکت برای حضور در آزمایشی خارق‌العاده را قبول می‌کند. آلما باید به مدت سه هفته با یک ربات انسان‌نما به نام تام (با بازی دن استیونز) که برای خوشحال کردن او برنامه‌ریزی شده است، زندگی کرده و…

4- آرزو

فیلم ترکی عاشقانه آرزو (The Miracle) به کارگردانی ماهسون کیرمیزگل محصول 2015 کشور ترکیه است و ژانری عاشقانه و کمدی دارد.! نویسندگی این فیلم را ماهسون کیرمیزگل بر عهده دارد و بازیگرانی چون Senay GürlerT، alat Bulut، Meral Çetinkaya در این فلیم هنرمندی کرده اند.!

داستان فیلم :

روستاهای ترکیه دهه 1960. معلمی که به تازگی منصوب شده است متوجه می شود که روستای منفرد مدرسه ای را از دست داده است. او به مردم روستا و به خصوص یک مرد معلول علاقه دارد. معلم به روستا کمک می کند تا مدرسه ای جدید بسازد و بچه ها و معلولان را آموزش دهد.

دانلود فیلم با دوبله فارسی