به گزارش پایگاه خبری نشان :

حتما شما هم تعریف بهترین برندهای خارجی شامپو را شنیده و شیفته آنها شده‌اید. امروز قصد داریم بهترین برندهای شامپوی خارجی را به شما معرفی کرده تا شامپوی مناسب خود را انتخاب کنید.

شامپو چیست؟

با توجه به نقش پررنگ موها در زیبایی افراد، اهمیت زیادی دارد که برای انتخاب و خرید شامپو، به دنبال برندهای معتبر و محصولات حرفه ای باشید. انتخاب شامپو مناسب برای موهای معمولی، خشک یا چرب، کمک می کند تا ضمن شستشوی لازم، سلامت، شادابی و لطافت موها تامین شود. برای معرفی بهترین برندهای خارجی، در ابتدا باید به سوال «شامپو چیست» پاسخ بدهیم. شامپو نوعی شوینده است که می توان آن را براساس نیازهای مختلف تغذیه ای مو، غنی کرد. شامپو در ساده ترین شکل خود صرفا خاصیت پاک‌کنندگی مو و پوست سر را دارد اما با اضافه کردن ترکیبات مختلف، مثل انواع ویتامین و روغن‌های گیاهی می‌توان آن را تبدیل به یک محصول تاثیرگذارتر کرد تا مشکلات مربوط به مو، مثل ریزش، شوره، موخوره یا آسیب های ناشی از رنگ و دکلره را کاهش داد. در زیر ما چند نمونه از شامپوهایی که استفاده‌ی زیادی دارند را برای شما معرفی خواهیم کرد.

برند آلپسین

آلپسین یکی از بهترین برند های تولید شامپو مو است. این برند تولید شامپو، در سال 1905 و در کشور آلمان تاسیس شده است. شامپوهای این شرکت حاوی کافئین بوده و بنا به ادعای سازندگان، ماده‌ای جادویی و موثر برای جلوگیری از ریزش مو است. این برند طی صد سال فعالیت خود، شهرت و محبوبیت زیادی در جهان ازجمله ایران کسب کرده و خواهان زیادی دارد. در ادامه به معرفی یکی از شامپوهای این برند می‌پردازیم.

شامپو آلپسین مدل Caffeine C1

این شامپو، قهرمانی برای رهایی از کابوس ریزش مو است. کافئین موجود در این شامپو به‌طور مستقیم و موضعی برروی ریشه‌های موی شما طراحی شده است. کافئین موجود در این محصول پس از 2 دقیقه از منافذ پوست عبور کرده و به ریشه مو می‌رسد. با رخ دادن این اتفاق، جریان خون در رگ‌های خونی پوست سر افزایش یافته و همین موضوع، فولیکول‌های مو را تحریک می‌کند. بدین‌ صورت، فولیکول‌های ضعیف و آسیب‌دیده قوی‌تر شده و احیا می‌شوند. همچنین این شامپو حاوی ویتامین‌های A و B بوده و فواید سرشاری برای مو دارد.

معجزه واقعی این شامپو زمانی رخ می‌دهد که با از بین بردن هورمون‌های تستوسترون تجمع‌یافته در اطراف ریشه مو، از ریزش موی ارثی یا اکتسابی جلوگیری می‌کند.

برند لورال

در اوایل قرن بیست، یوژن پل لوئیس شولر، شیمی‌دان جوان فرانسوی، فرمول رنگ موی خود را به نام Oréale توسعه داد. سپس شولر تصمیم به تولید محصول گرفت و اولین بار، محصولات خود را به آرایشگران پاریسی فروخت. در نهایت شولر در 31 ژوئیه 1919 شرکت خود را با نام Société Française de Teintures Inoffensives pour Cheveux راه‌اندازی کرد و در ادامه نام آن به L'Oréal تغییر پیدا کرد. در ادامه به بررسی مشخصات شامپو های لورال برای مو های مختلف می‌پردازیم.

شامپو السیو لورال مدل Color Vive

شامپو السیو لورال مدل Color Vive مناسب موهای رنگ شده محصولی فوق‌العاده برای شماست. توجه داشته باشید که pH طبیعی پوست سر 5/6 بوده اما پس از رنگ کردن، این رقم بالاتر رفته و باید آنرا مجددا به سطح 5/6 برسانید.

7

 شامپو السیو لورال به‌خوبی اینکار را برای شما انجام می‌دهد. همچنین این شامپو با خواص آنتی‌اکسیدانی خود، از مو در برابر اشعه فرابنفش خورشید و استرس اکسیداتیو محافظت می‌کند. این شامپو علاوه بر تثبیت رنگ مو برای مدت طولانی‌تر، آنها را شاداب، سرزنده، درخشان و زیباتر می‌‌کند.

شامپو السیو لورآل مدل  6Mucizevi Yag

این شامپو برای افرادی ساخته شده که به دنبال تقویت و ترمیم موهای خود هستند. در فرمولاسیون این شامپو، روغن 6 گل مغذی وجود داشته و همین روغن‌ها از شکستن موهای شما جلوگیری می‌کنند. همچنین این شامپو برای افرادی مناسب است که موهای معمولی و کمی خشک دارند. همچنین این محصول قابلیت نرم‌کنندگی داشته و لطافت را برای موهای شما به ارمغان می‌آورد. علاوه بر ویژگی‌های بالا، این شامپو حاوی ویتامین E نیز بوده و همین ویتامین به رشد مو کمک می‌کند.

شامپو لورآل پروفشنال سری Expert

شامپو لورآل پروفشنال سری Expert مدل Silver حاوی میکروپیگمنت‌های بنفش بوده که همین ویژگی منجر به جلوگیری از زردی موهای بلوند می‌گردد. این شامپو رنگ‌دانه‌های زرد موهای بلوند را در هنگام شست‌وشو خنثی کرده و همین موضوع باعث می‌شود رنگ مو ثابت بماند. همچنین این شامپو حاوی آمینو اسید و منیزیم بوده که این دو ماده به تقویت فولیکول‌های مو می‌پردازند. با تقویت شدن فولیکول‌های مو، استحکام تارهای مو افزایش می‌یابد. شما عزیزان می‌توانید برای دیدن انواع شامپو ضد زردی به سایت مو تن رو مراجعه کنید.

برند شوآرتزکف

در سال 1898 هانس شوآرتزکف داروخانه خود را به‌عنوان یک شیمی‌دان در برلین راه‌اندازی کرد. وی اولین شامپوی پودری خود را در سال 1903 تولید کرد. در آن زمان هنوز شامپوهای مایع وارد بازار نشده بودند. درنهایت در سال 1927، شوارتزکف اولین شامپوی مایع را روانه بازار اروپا کرد. هم‌اکنون برند شوآرتزکف محبوبیت زیادی در جهان داشته و شامپوهای این برند مشهور به 150 کشور صادر شده و انسان‌های زیادی از آن استفاده می‎‌کنند.

شامپو کراتینه مخصوص موهای خشک شوارتزکف

اگر به‌دنبال محصولی فوق‌العاده برای موهای خود هستید، ما به شما شامپو کراتینه مخصوص موهای خشک و آسیب دیده گلیس شوارتزکف را پیشنهاد می‌کنیم. با مصرف روزانه این محصول، آسیب‌دیدگی و خشکی موهای شما از بین رفته و موها به‌خوبی بازسازی و احیا می‌شوند. بنا به ادعای سازندگان، این شامپو بیش از 85 درصد از موهای آسیب‌دیده را بازسازی کرده و موهایی درخشان، سالم و لطیف را برای شما به ارمغان می‌آورد.  فرمولاسیون این محصول شامل 19 ماده‌ی فعال بوده که بنا به ادعای سازندگان، تا نود درصد از ریزش موهای جذاب شما جلوگیری می‌کند.

شامپو نرم کننده شوآرتزکف

اگر دنبال یک شامپو نرم‌کننده‌ی مناسب هستید، ما به شما شامپو نرم کننده Gliss شوارتزکف مدل Ultimate Oil Elixir حاوی روغن های مغذی را پیشنهاد می‌کنیم.

8

این شامپو مناسب تمامی انسان‌ها بوده و دارای خاصیت لایه‌برداری قوی است. همچنین دیگر ویژگی مهم این شامپو، خاصیت آب‌رسانی فوق‌العاده آن است که همین ویژگی از شکنندگی و موخوره جلوگیری می‌کند. علاوه بر تمامی مواردی که ذکر کردیم، این شامپو، pH پوست سر را به تعادل می‌رساند.

سخن پایانی

همانطور که مطالعه کردید، ما در این مطلب به معرفی چند برند مشهور خارجی پرداختیم. شما عزیزان می‌توانید محصولات این برندها را با بهترین قیمت و تضمین اصالت از سایت موتن‌رو خریداری نموده و از مزایای بی‌نظیر آن ازجمله مشاوره رایگان بهره‌مند شوید.