به گزارش پایگاه خبری نشان :

میز کارمندی یا همان میزکارتان جایی است که شما بیش ترین زمان با ارزشتان را پشت آن صرف میکنید.با ژاویز همراه باشید تا 5 نکته مهم در خرید میز کارمندی و عوامل تاثیر گذار برقیمت میز کارمندی را برای شما عزیزان شفاف سازی کنیم.

میز کارمندی مهم ترین و اختصاصی ترین فضا برای شما در محل کار شماست و این بسیار مهم است که در حین کارکردن و نشستن پشت این میز هم امنیت داشته باشید و هم آسوده خاطر باشید ,این موارد زمانی برای شما اتفاق می افتد که شما میزی مناسب با شرایط محیط و کاری خود داشته باشید و این میز کارمندی ابزار های مناسب شما برای کارتان را بانظم برروی خود جای دهد و برای شما هم فضای شخصی کافی داشته باشد.

تمامی این ها زمانی تحقق پیدا میکند که 5 ویژگی زیر برای میز کارمندی شما مطرح باشد:

ژاویز در انتخاب شما را همراهی میکند .

ابعاد میز کارمندی

اندازه میز کارمندان باید با محیط و فضای دفتر تان مطابقت داشته باشد. اگر محیط کوچک و محدود است، بهتر است میزکارمندی کوچکتر باشد تا فضای زیادی را اشغال نکند. ضمناً میز کارمندان باید به گونه ای باشد که امکان قرار دادن کامپیوتر و لوازم جانبی روی آن وجود داشته باشد وبه اندازه کافی برای وسایل مورد نیازکارمندفضا داشته باشد.

وجود کشو

یکی از مهم ترین چالش های کارکنان در محیط کار، کمبود فضای ذخیره سازی برای وسایل شخصی و وسایل کار آنهاست. این امر وجود کشو در میزهای اداری را یک ضرورت می کندکه هم فضایی شخصی را برای کارمندتان فراهم میکند و هم به او احساس امنیت و ارزش را اهدا میکند.

جنس و نوع میز کارمندی

ساخت میز کارمندی باید از مواد بادوام و با کیفیت باشد تا دوام میز افزایش یابد. استفاده از ام دی اف استاندارد یکی از عناصر اصلی و ضروری برای ساخت یک میز اداری بادوام می باشد. وسایلی مانند سیستم کامپیوتری روی میز کوچکی از کارمندان قرار می گیرد که وزن زیادی دارد. به همین دلیل میز باید بتواند وزن سنگین برخی وسایل را تحمل کندو به علاوه با توجه به هزینه پرداختی برای خرید میزکارمندی آن میز به دلیل جنس مناسب بهترین و بیشترین استفاده را داشته باشد.

میز کارمندی ال دار

زیبایی

دفاتر کارشناسان و کارمندان علاوه بر نظم بخشیدن به شرکت، در دکوراسیون و طراحی داخلی فضا نیز نقش بسزایی دارند. حتی اگر محیط شرکت  زیبا و مجلل باشد، اما میزهای کارکنان زشت باشد، فضای شرکت زیبا به نظر نمی رسد. زیبایی در کنار دوام و کیفیت یکی از مهمترین عوامل در طراحی و ساخت میز کارمندان می باشد. رنگ جذاب در کنار طراحی میز کارمندی مدرن، فضا  را زیباتر می کند.

این امر در جذب مشتری و یا حتی روحیه کارمندان نیز تاثیر بسزایی دارد.

وزن میز کارمندی

دوام و استحکام میز کارمندی به معنای سنگین بودن آن نیست. گاهی اوقات یک میز می تواند در عین حال سبک و بادوام باشد. اگر میز کارمندان سنگین باشد، جابجایی و جابجایی در شرکت سخت می شود. مخصوصاً هنگام نظافت محیط شرکت، جابجایی میزها ضروری است. برخی از مواد سنگین هستند. استفاده از شیشه برای میز تحریر الزامی نیست و این تنها باعث افزایش وزن آن می شود.

پس در انتخاب یک میز خوب باید توجه داشت از چه جنس و وزنی برای خرید یک میز کارمندی میتوان استفاده کرد.

میز کارمندی ال دار

با توجه به مواردی که در بالا به شما عزیزان توضیح دادیمم و وبا درنظرگرفتن این نکات شما در خرید میز کارمندی مناسب به درستی عمل خواهید کرد و قطعا میزکارمندی مناسب برای فضای کاری کارمندان خود را پیدا خواهید نمود.به علاوه با در نظر گرفتن این 5نکته قیمت میز کارمندی مناسب را هم خواهید یافت .

منظور ما از قیمت مناسب این است که گاهی شما هزینه ای را برای خرید میزی میپردازید اما آن میز پاسخگوی کار شما نخواهد بود و یا به سرعت فرسوده میشود, اما با در نظر گرفتن نکاتی که در بالا ذکرشد شمارا برای یافتن میزی مناسب با قیمت مناسب کمک خواهد نمود.

کلام آخر

برای دریافت اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان برای انتخاب یک میز کارمندی مناسب میتوانید با شماره 02144955754 تماس بگیرید.