به گزارش پایگاه خبری نشان :

محمد حاجی زاده سهی از جمله جوانان با انگیزه و فعال در صنف املاک است که فعالیت خود را در ابتدا  در مقیاسی بسیار کوچک آغاز کرد و با آموختن فوت و فن این حرفه و کسب مهارت های لازم فعالیت خود را به صورت مستقل آغاز کرد و هم اکنون حدود 21 سال است در این حرفه حضوری پررنگ و موفقیت آمیز دارد. وی با ترسیم اهداف بلند و با تکیه بر قابلیت های خود فعالیت اش را در مقیاسی کوچک آغاز کرد و با توسعه گام به گام امروز مجموعه ی املاک پر افتخار دلتاخزر را مدیریت و در صدد است تا برنامه ریزی های لازم را جهت اهداف بزرگی همچون ایجاد شعبات در سطح استان، توسعه ی پروژه های ساخت ساختمان و ایجاد اشتغال برای جوانان جویای کار را انجام دهد که قطعا با توجه به پشتکار و انگیزه ای که در این مدیر مجرب وجود دارد پری نخواهد پایید که به همه ی اهداف خود جامه ی عمل بپوشاند . حاجی زاده امروز به عنوان مدیری کاربلد و با برنامه اولویت هایی را برای خود و مجموعه ی بزرگ دلتاخزر ترسیم کرده که پایندی به این اصول طی سال ها فعالیت اش بتواند نظر مردم و سرمایه گذاران را به خود جلب کند . از جمله اولویت هایی که این مدیر موفق از ابتدای فعالیت خود همواره بر آن پایبند بوده ، رعایت حق و حقوق مراجعین(خریدار و فروشنده) و روراستی و صداقت است که این مسائل باعث جلب رضایتمندی اکثر مراجعین به دلتاخزر شده است. مدیری متعهد که همواره کوشیده رضایتمندی مردم را به عنوان یک پشتوانه ی بزرگ به همراه داشته باشد و امروز مجموعه ی دلتاخزر جزو مجموعه هایی است که به صورت سنتی عمل ننموده و فعالیت پررنگی در فضای مجازی دارد.

امروزه با توجه به گسترش و عمومی تر شدن میزان دسترسی و  کاربرد  اینترنت در کسب و کار و زندگی روزمره مردم و همچنین  تاثیر روز افزون آن  در  بهبود و تسریع  روند امور چه در عرصه ی کار و تجارت  و چه در عرصه ی تفریح و سرگرمی ، مجموعه دلتاخزر نیز در همین راستا و در جهت هر چه به روز شدن خود اقدام به راه اندازی وب سایت رسمی و معرفی ویلا ها (به سبک نوین) در صفحه مجازی (اینستاگرام) خود کرده، و همچنین با در اختیار داشتن یک کادر مجرب در زمینه دیجیتال مارکتینگ در سال 1400 علاوه بر راه اندازی یک وب سایت جامع در این زمینه ،اقدام به ساخت اپلیکیشن اختصاصی خود با هدف معرفی و ارائه آگهی های واقعی فروش ویلا در شمال کشور را کرده تا به این وسیله کسانی که قصد سرمایه گذاری و یا خرید ویلا در شهرهای شمالی محمودآباد ، نور ، ایزدشهر ،سرخرود و رویان را دارند بتوانند به راحتی از طریق وب سایت و اپلیکیشن دلتاخزر به صدها آگهی که هر روز توسط کارشناسان و تیم مجرب مشاورین دلتاخزر بروز رسانی میشود دسترسی داشته باشند.

 از دیگر شاخصه های این مدیر موفق که در نوع خود کم نظیر است ، اشتغالزایی مستقیم برای 20 نفر است که این تعداد با توجه به استقبال روز افزون مردم و سرمایه گذاران افزوده خواهد شد. البته حاجی زاده برای دستیابی به این اهداف بزرگ و ایجاد اشتغال بیشتر برای جوانان نیازمند حمایت مسئولان است تا بتواند طرح های توسعه ی خود را در سریع ترین زمان ممکن اجرایی کند و اما اگر بخواهیم به بزرگترین و مهمترین شاخصه ی املاک دلتاخزر بپردازیم این شاخصه ی مهم کسی جز محمد حاجی زاده سهی نیست مدیری که با همتی بلند و تلاشی ستودنی با بهره گیری از تجربیات سالها فعالیت در این عرصه ، تعهد و احساس مسئولیت ، مجموعه دلتاخزر را راه اندازی کرد که کیفیت بالای خدمات و صداقتی که این مدیر جوان تا کنون در ارائه ی خدمات به مراجعین از خود نشان داده است موجب شده تا املاک دلتاخزر مورد استقبال سرمایه گذاران در شهرستان محمود آباد قرار گیرد.

در ادامه گفتگوی ما با محمد حاجی زاده سهی مدیر موفق املاک دلتاخزر در شهرستان محمودآباد را دنبال نمایید :

محمد حاجی زاده سهی در ابتدا با اشاره به حضور و فعالیت اش در صنعت ساختمان و صنف املاک گفت: بنده متولد سال 1359 هستم و به دلیل حضور برادر بزرگوارم در صنعت ساختمان در سال 1380 به صورت رسمی وارد این حرفه شدم و تا کنون مشغول به فعالیت هستم . وی افزود : طی 21 سال فعالیت مستمر در این حرفه ، پروژه ها و شهرک های متعددی را در سطح غرب استان مازندران اجرا نموده ایم و در اجرای تمام پروژه ها سعی کرده ایم تا کلیه ی استاندارد های سازمان نظام مهندسی ، توجه به سیما و مبلمان شهری و خواسته ها و سلایق سرمایه گذاران را لحاظ نماییم .

مدیر عامل املاک دلتاخزر ادامه داد : کسب در آمد به هر قیمتی در دستور کار ما هیچ گاه نبوده و همیشه خط قرمز قوانین و قواعدی را در خصوص حفظ حقوق مشتریان عزیز برای خود ترسیم و تدوین کرده ایم .

حاجی زاده با بیان اینکه اگر در هر کاری سلامت کاری وجود داشته باشد نتیجه ی مطلوبی به دنبال خواهد داشت ، تصریح کرد : ما همیشه با مردم در معامله ها و انجام عقودی که انجام میدهیم و مشاوره ها صادق بوده و رمز موفیت 21 ساله دلتاخزر در طی این سالها همین مسئاله است که از دید مردم پنهان نمانده است.

این مدیر مجرب در ادامه بیان داشت: ما در طی این سالها پروژه های مختلفی را در سطح غرب استان مازندران اجرا نموده ایم که از جمله ی آن میتوان به شهرک های آبشار 2 ، آبشار 3، ارکیده و ... اشاره نمود .

محمد حاجی زاده سهی مدیر عامل املاک دلتاخزر در ادامه با اشاره به ایده ها و برنامه های تدوین شده جهت توسعه فعالیت های خود اظهار داشت : با توجه به استقبال خوب مردم از خدمات ما و تجاربی که در صنعت ساختمان کسب کرده ایم به دنبال توسعه در حوزه فعالیت و پر رنگ کردن ساخت و ساز هستیم که برای رسیدن به این هدف و اجرای برنامه های خود نیازمند حمایت مسئولان هستیم که در این راستا تامین منابع مالی ارزان میتواند موجب سرعت بخشیدن به این برنامه ها شود .

حاجی زاده در ادامه از آمادگی کامل املاک دلتاخزر برای واگذاری و معرفی ویلا و ملک به سرمایه گذاران خبر داد و گفت : منطقه ی غرب استان مازندران با توجه به برخورداری از آب و هوای مطبوع و فاصله ی بسیار نزدیک دریا و جنگل منطقه ای است که در اولویت انتخاب بسیاری از مردم از اقصی نقاط کشور است که بنده از این تریبون از مردم عزیز دعوت میکنم حتما بازدیدی از مجموعه دلتاخزر داشته باشند تا شاید بتوانیم خدمت گزار شایسته ای برای شان باشیم .

حاجی زاده اظهار داشت در املاک دلتاخزر همیشه سعی شده تا حرف با عمل یکی باشد و این موضوع یکی از شعارهای اصلی ما در طی این سالها است. حاجی زاده با انتقاد از نگاه مسئولان نسبت به صدور مجوز های تغییر کاربری گفت : بنده هیچگاه نسبت به از بین بردن اراضی کشاورزی نظر مساعدی نداشته و ندارم ولی یکسری از اراضی در غرب استان مازندران قابلیت کشاورزی نداشته و می طلبد که مسئولان در این خصوص استثناعاتی را لحاظ نمایند .