به گزارش پایگاه خبری نشان :

اول در سایت گوگل سرچ کنید دفتریاب

شما میتوانید در وبسایت دفتریاب تمام مشخصات و عکس سفره عقد دفتر ازدواج و طلاق نزدیک منزل خود را ببینید و آنها را با هم مقایسه کنید و با توجه به آدرس دفترخانه و خدمات دفتاتر ازدواج و طلاق بتوانید بهترین انتخاب دفتر ازدواج و طلاق را پیدا کنید و یک مراسم عقد خصوصی را به بهترین شکل برگزار نمایید. در دفتریاب بصورت رایگان تمام مشخصات و اطلاعات مورد نیاز خود اعم از :  نام سرئفتر، آدرس و لوکیشن، ظرفیت سالن عقد و چیدمان سفره عقد و همچنین تمامی مشخصات و قیمت ها و مدارک مورد نیاز ثبت عقد و حتی شما اطلاعات  تعداد پارکینگ و پارکینگ مجاور خیابان ، خدماتی که درفتریاب از دفاتر ازدواج و طلاق استان تهران و سراسر ایران منتشر کرده است کاملا بروز و شامل نوع پذیرایی چای ، آبمیوه و میوه ، امکان استفاده از موزیک و اجرای سنتی و بزودی امکان ثبت وقت آنلاین هم به وبسایت جستجوگر دفتریاب اضافه میگردد و شما با استفاده از اپلیکیشن دفتریاب و یا سایت جستجوی پیشرفته دفاتر ازدواج و طلاق دفتریاب به تمام اطلاعات دفاتر دسترسی خواهید داشت.

نکات مهم برای جستجو و انتخاب دفتر ازدواج و طلاق شهر تهران :

اگر برای شروع یک زندگی مشترک نمی دانید که دفتر ازدواج و طلاق مناسب باید چه امکاناتی داشته باشد و به کدام دفاتر خدماتی ازدواج و طلاق بروید در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا  با سایت دفتر یاب نکات مهم درباره دفاتر خدماتی ازدواج و طلاق را برایتان بیان کنیم .

نکات مهم برای انتخاب دفاتر خدماتی ازدواج و طلاق :

دفاتر خدماتی ازدواج و طلاق اولین مکانی است که دختر و پسر پیمان زناشویی خود را در ان میبنند پس باید به درستی انتخاب شود تا همیشه به یادگار بماند .

موقعیت جغرافیایی :

مسیر رفت و امد مهمانان باید اسان باشد و دفاتر خدماتی ازدواج و طلاق در موقعیت مناسبی قرار گرفته باشد تا برای همه مهمانان دسترسی اسان باشد . از همه مهم تر امکان جای پارک مناسب برای پارک اتوموبیل است که وقت مهمانان و عروس و داماد برای پیدا کردن جای پارک از دست نرود.

دکوراسیون سفره عقد :

شیک بودن ظاهر سفره عقد برای دفاتر ازدواج جز اولویت های انتخاب دفاتر خدماتی است که از همان ابتدای ورودی محضر و سفره عقد به زیبایی تزئین شده باشد . معمولا قبل از مراسم دختر و پسر از سفره عقد بازدید می کنند تاهر انچه مطابق میلشان است اضافه یا کم کنند تا خاطره خوبی از روز محضر برایشان باقی بماند .

نورپردازی و روشنایی دفاتر خدماتی :

برای این که عکس و فیلمبرداری شما به خوبی برگزار شود دفاتر خدماتی ازدواج و طلاق باید از نور و روشنایی کافی برخوردار باشد پس حتما به این نکته در هنگام بازدید محر دقت داشته باشید .

موسیقی :

بیشتر دفاتر خدماتی ازدواج و طلاق امروزه به پخش موسیقی مجهز هستند پس اگر میخواهید مراسم زیبا و باشکوه داشته باشید محضری را انتخاب کنید که امکان پخش موسیقی را داشته باشد .

پذیرایی در دفاتر خدماتی ازدواج و طلاق :

دفاتر خدماتی معمولا شیرینی ، چای ، کیک و میان وعده های مختلف و نوشیدنی ها را به شما ارائه میدهد . ولی اغلب این دفاتر این امکان را ندارند پس اگر قصد دارید از مهمانان خود پذیرایی کنید بهتر است به دنبال محضری باشید که همه این امکانات را داشته باشد که تنها با یک کلیک در سایت دفتریاب میتوانید تمام موارد ذکر شده در بالا را بررسی کنید سپس محضر خود را انتخاب کنید .

برای ثبت عقد در دفاتر خدماتی ازدواج و طلاق چه چیزی لازم است ؟

آزمایش های ازدواج

پیش از ازدواج زوجین باید ازمایشات اعتیاد ، تالاسمی را انجام دهند . سپس با مراجعه به دفاتر خدماتی میتوانند معرفی  نامه برای مراجعه به ازمایشگاه را بگیرند بعد از ان ازمایشگاه هایی که تایید سارمان ثبت احوال و املاک است اقدام به ازمایش کنند .بعد از انجام ازمایش تا یک ماه فرصت دارند که به دفاتر خدماتی ازدواج و طلاق مراجعه کنند .

ازمایش های مربوط به ازدواج :

آزمایش عدم اعتیاد برای هر دو

بررسی بیماری سیفلیس برای اقایان

بررسی زوجین برای بیماری تالاسمی

تزریق واکسن کزار برای خانم ها

گذراندن کلاس های مشاوره پیش از ازدواج

مدارک لازم برای ثبت ازدواج :

صدور معرفی نامه ازمایشگاه توسط دفتر خانه برای انجام ازمایش پیش از ازدواج .

بعد از دریافت جواب ازمایش و تکمیل مدارک ثبت عقد و ازدواج رسمی .

اصل شناسنامه دختر و پسر – دو صفحه کپی از صفحه اول و دوم شناسنامه هر کدام

اگر دختر و پسر برای ازدواج دوم اقدام کنند کپی صفحه دوم شناسناه هم لازم است .

دو قطعه عکس از دختر و دو قطعه عکس از پسر لازم است .

اصل شناسنامه پدر دختر ( در ازدواج اول دختر به حضور پدر و امضا پدر لازم است )

اگر پدر دختر در قید حیات نباشد گواهی فوت ان کافی است .

برگزاری مراسم عقد در دفاتر خدماتی چه قدر هزینه دارد ؟

در مورد هزینه ثبت ازدواج دفاتر ثبت احوال هزینه مشخصی از طرف سازمان تعریف کرده اند که بر اساس خدماتی که در بالا ذکر شد تعرفه هر کدام باهم متفاوت است برای مثال کسی که سفرع عقد مجلل میخواهد و یا پذیرایی از مهمانان را میخواهد هزینه بیشتری باید پرداخت کند طبیعتا هرچه خدمات بیشتر باشد هزینه هم بیشتر میشود . بیشتر دفاتر خدماتی ازدواج و طلاق به شما تخفیف نمیدهند چه بسا شیرینی هم دریافت میکنند پس بهتر است که قبل از رزرو پرسجو کنید و یا با نگاه به سایت دفتر یاب قیمت ها را باهم مقایسه کنید . اما اگر در روز عقد تالار واتاق عقد انتخاب کرده اید بهتر است برای عقد محضری زیاد هزینه نکنید . هزینه عقد محضر و ثبت ازدواج در تمام دفاتر خدماتی تهران و شهرستان مبلغ 700 تا 900 هزار تومتن است البته در نظر داشته باشید که این قیمت فقط هزینه عقد در محضر است و شامل سالن عقد ، پذیرایی ، فیلمبرداری و .. نمیشود .