به گزارش پایگاه خبری نشان :

 

 این سؤال ذهن بسیاری از علاقه‌مندان به سرمایه‌گذاری در بازارهای مالی را به خود مشغول کرده است. وقتی قیمت ارز دیجیتال می‌تواند در طول ۲۴ ساعت با ۹۵ درصد کاهش روبرو شده و یا بیش از ۱۰۰۰ درصد افزایش پیدا کند، میلیاردر شدن و رسیدن به ثروت بسیار زیاد تبدیل به یک تفکر همه‌گیر درباره این بازار شده است. اکثر کاربران که این روزها وارد بازار ارز دیجیتال می‌شوند، در پس تمام اهداف و شرایطی که برای خود در نظر گرفته‌اند، پولدار شدن و رسیدن به ثروت زیاد را نیز دارند. اما آیا این موضوع دست‌یافتنی است و اگر بله، کدام راه و کدام راه‌حل می‌تواند مسیر بهتری برای پولدار شدن در بازار ارز دیجیتال باشد؟ 

بررسی واقعیت‌های حال حاضر برای رسیدن به ثروت زیاد در بازار ارز دیجیتال نیاز به شناخت دقیق کاربران و شرایط آن‌ها در بازار دارد. ازاین‌رو برای رسیدن به پاسخ منطقی و همسو با واقعیت سراغ کارشناسان یکی از معتبرترین صرافی‌های ارز دیجیتال رفته‌ایم که روزانه با صدها سرمایه‌گذار در بازار ارز دیجیتال در ارتباط بوده و شرایط آن‌ها را به خوبی می‌داند. کارشناسان صرافی معتبر ارزپایا در بررسی واقعیت‌های مربوط به پولدار شدن از طریق بازار ارز دیجیتال در این مقاله ما را یاری کرده‌اند.

 

چگونه با ارز دیجیتال پولدار شویم؟

چگونه با ارز دیجیتال پولدار شویم؟

 خرید ارز دیجیتال و نگهداری از آن برای بازه‌های زمانی طولانی مدت یکی از راه‌‌هایی است که بسیاری از کاربران برای رسیدن به ثروت زیاد، دنبال می‌کنند. این راه‌حل البته نمونه‌های واقعی هم دارد. برای مثال اگر شما در ابتدای سال ۲۰۲۱ اقدام به خرید شیبا اینو می‌کردید، در کمتر از ۶ ماه ارزش دارایی‌های شما به بیش از دو میلیون برابر می‌رسید. اتفاقی که می‌تواند باعث ثروتمند شدن هر کسی با هر میزان سرمایه شود. اما آیا خرید ارز دیجیتال همیشه به همین راحتی می‌تواند باعث ثروتمند شدن کاربران در این بازار شود؟ کارشناس صرافی معتبر ارزپایا انتخاب مناسب‌ترین ارز دیجیتال در زمان مناسب را یکی از راه‌حل‌های منطقی در این بازار برای رسیدن به ثروت بسیار زیاد معرفی می‌کند. وی همچنین یادآور می‌شود که کاربران باید دانش فنی لازم برای انتخاب بهترین ارز دیجیتال را کسب کرده و مطابق با تحلیل‌های فنی برای خرید ارز دیجیتال با پتانسیل رشد بالا اقدام نمایند.

لازم به توضیح است که روش‌ها و راه‌حل‌های زیادی برای سرمایه‌گذاری در بازار ارز دیجیتال در دسترس کاربران قرار دارد که خرید ارز دیجیتال تنها یکی از این راه‌حل‌ها است. استخراج بیت کوین، خرید زمین در دنیای متاورس، سرمایه‌گذاری در بازار NFT‌ها، نمونه‌هایی از راه‌حل‌هایی هستند که می‌توانند شما را به ثروت زیادی برسانند. جالب است بدانید که برای تمام این راه‌حل‌ها می‌توان نمونه‌های واقعی در میان کاربران معرفی کرد که با در پیش گرفتن عاقلانه این راه‌‌ها ثروت زیادی برای خود کسب کرده‌اند. اما شواهد و قرائن نشان می‌دهد که خرید ارز دیجیتال با پتانسیل رشد بالا و نگهداری از آن، روشن‌ترین و ساده‌ترین راه‌حل رسیدن به ثروت زیاد در این بازار است.

تمام راه‌حل‌ها و بررسی نتایج حاصل از آن در میان کاربران نشان می‌دهد که بازار ارز دیجیتال پتانسیل تبدیل کردن کاربران را به میلیاردر‌های آینده دارد. اما واقعیت‌ها نشان می‌دهند که این اتفاق برای تمام افراد در این بازار رخ نداده و نخواهد داد. در پیش گرفتن یک مسیر درست و البته ایمن، استفاده از تجربیات دیگران و مدیریت درست سرمایه می‌تواند چراغ راهی برای کسانی باشد که به دنبال پولدار شدن از طریق بازار ارز دیجیتال هستند. اگر در سال ۲۰۲۱ قیمت شیبا اینو در یک بازه زمانی ۶ ماهه با رشد بیش از دو میلیون برابری رو به رو شد، ممکن است همین شرایط را برای ارز دیجیتال دیگری در آینده شاهد باشیم. به‌عنوان نمونه خیلی‌ها بر این باور هستند که قیمت ارز دوج کوین و یا وین لینک  در شرایط کنونی پتانسیل لازم برای رشد چند میلیون برابری آن‌ها را ایجاد می‌کند اما برای رسیدن به پاسخ این چالش حتما باید درک صحیحی از تمام این رمز ارزها و شرایط آن‌ها در بازار داشته باشید.

 

کیا با ارز دیجیتال پولدار شدن؟

ارز دیجیتال

 اگر شما در سال ۲۰۱۰ تنها یک میلیون تومان بر روی ارز دیجیتال بیت کوین سرمایه‌گذاری کرده و آن را خریده بودید، اکنون میزان دارایی شما از بودجه چند سال بسیاری از کشورهای جهان بیشتر بود. قیمت بیت کوین در اوایل سال ۲۰۱۰ در حدود 0.003 دلار بود. به این معنا که شما برای خرید ده هزار بیت کوین، نیاز به پرداخت۳۰ دلار آمریکا داشتید. در سال ۲۰۱۰ قیمت دلار در بازار ایران در حوالی ۱۰۰۰ تومان در حال نوسان بود. با یک حساب سرانگشتی برای خرید ۱۰ هزار بیت کوین در سال ۲۰۱۰ شما نیاز به سرمایه در حدود ۳۰ هزار تومان داشتید.۳۰ هزار تومانی که با فرض قیمت ۳۰ هزار دلاری بیت کوین در امروز و قیمت ۳۰ هزار تومانی دلار آمریکا، تبدیل به سرمایه ۹ هزار میلیارد تومانی شده بود. چنین اتفاقی برای بسیاری از کاربران چندان بعید نیست و خیلی‌ها با همین فرمول در حال حاضر به سرمایه میلیاردی در بازار ارز دیجیتال رسیده‌اند. اینکه خرید ارز دوج و یا خرید شیبا اینو در حال حاضر پتانسیل لازم برای کسب ثروت این‌چنینی را برای شما دارد یا خیر پرسشی است که پاسخ آن را باید از طریق تحلیل فاندامنتال و تحلیل تکنیکال ارزهای دیجیتال پیدا کنید.

  افرادی می‌توانند در بازار ارز دیجیتال به ثروت خیلی بالا برسند که اطلاعات کافی درباره این بازار را کسب کرده و به دنبال استفاده از فرصت‌های ارزنده هستند که اتفاقا در این بازار تعداد آن‌ها کم نیست. بنابراین اولین و شاید هم اصلی‌ترین پیش نیاز لازم برای رسیدن به ثروت زیاد در بازار ارز دیجیتال را باید به داشتن اطلاعات کاربردی و مفید نسبت بدهیم. از این گذشته، بازار ارز دیجیتال نشان داده است که افراد صبور شانس بیشتری برای رسیدن به موفقیت در آن را دارند. عجله کردن و خرید و فروش زیاد به هیچ وجه نمی‌تواند راه‌حل منطقی برای رسیدن به ثروت زیاد در این بازار باشد. قیمت ارز دیجیتال در حال حاضر از چند هزارم سنت آغاز شده و تا قیمت ۳۰ هزار دلاری بیت کوین ادامه دارد.

داشتن اطلاعات کافی و صبور بودن باعث می‌شود تا شما به‌موقع برای خرید ارز دیجیتال اقدام کرده و بعد از رسیدن به ثروت قابل‌توجه، آن‌ها را به فروش برسانید. خوش‌بختانه وجود انواع صرافی‌های معتبر داخلی ارز دیجیتال شرایط لازم برای خرید ارزهای دیجیتال و نگهداری از آن‌ها برای طولانی مدت را برای کاربران ایرانی با کمترین میزان ریسک فراهم کرده است تا از این بابت هیچ‌گونه چالشی پیش روی شما وجود نداشته باشد.

 

چگونه ارزهای مستعد رشد را شناسایی کنیم؟

برای شناخت ارزهای دیجیتال مستعد رشد بالا نباید تنها به قیمت فعلی آن‌ها نگاه کنید. قیمت ارزان یک ارز دیجیتال به هیچ وجه تضمین کننده استعداد بالای آن برای رشد نیست. برای پیدا کردن رمز ارزهای مستعد برای رشد، باید دانش تکنیکالی و فاندامنتالی خود را بالا برده و دائما اخبار مربوط به این بازار را دنبال نمایید. یادگیری اولین اصل برای شناخت این رمز ارزها است.