به گزارش پایگاه خبری نشان :

 

فرم لب دارای حالت‌های متفاوتی است که برای اصلاح فرم لب‌ها یا حجیم شدن آن از ژل لب استفاده می‌شود. مهم ترین نکته قبل از تزریق ژل لب، انتخاب بهترین مارک ژل لب است. ژل لب با مدل‌های مختلفی از جمله ژل لب روسی، عروسکی، فانتزی و غیره قابل تزریق است. برای انتخاب مدل تزریق ژل لب باید با توجه به فرم صورت خود، مناسب ترین مدل ژل لب را انتخاب کنید. در ادامه ضمن معرفی بهترین مارک ژل لب به بررسی انواع مدل‌های تزریق ژل لب می‌پردازیم، تا انتهای مطلب همراه ما باشید.

انواع تزریق ژل لب

تزریق ژل لب با تکنیک‌های مختلفی توسط پزشکان انجام می‌شود که هر یک از انواع مدل‌های تزریق با توجه به میزان ژل  محل تزریق آن با یکدیگر متفاوت است. انتخاب بهترین تکنیک تزریق ژل لب باید با مشورت پزشک انجام شود. در واقع تزریق بهترین مارک ژل لب باعث داشتن لبخندی جذاب خواهد شد. در اینجا انواع تکنیک‌های تزریق ژل لب را معرفی می‌کنیم:

 

1.     ژل لب روسی

تکنیک ژل لب روسی به تازگی در بین زیباجویان مورد استقبال قرار گرفته است و برای افرادی که لب‌های باریک و ظریفی دارند مناسب می‌باشد. در تکنیک ژل لب روسی فیلر از داخل لب تزریق شده و قسمت‌های حاشیه و بیرون لب را پر می‌کند و در نهایت لب‌ها به سمت بالا کشیده خواهند شد. علاوه بر انتخاب بهترین مارک ژل لب برای تزریق این مدل، باید به پزشک متخصص و با مهارت بالا در این زمینه مراجعه کنید.

2.     ژل لب قلبی

تکنیک ژل لب قلبی خاص ترین مدل تزریق ژل لب است که در میان افراد طرفداران بسیار زیادی دارد. تزریق ژل به روش قلبی نیازمند مهارت بالا و تخصص ویژه‌ای است زیرا این تکنیک حالت خاص تری نسبت به سایر مدل‌ها دارد. تغییر حالت لب در تکنیک قلبی به این صورت است که در بین دو حاشیه لب بالا فاصله‌ای ایجاد می‌شود که لب حالت قلبی شکل پیدا می‌کند.

3.     ژل لب عروسکی

در تکنیک ژل لب عروسکی لب پایین حجیم‌تر از لب بالا می‌شود و همانطور که از اسم آن مشخص است، زیباجو  لب عروسکی و جذابی خواهد داشت. در واقع در این مدل تزریق ژل لب، لب پایین بیشترین فرم گیری را دارد به همین دلیل چهره شخص مانند عروسک‌های باربی خواهد شد. لازم به ذکر است که این مدل تزریق مناسب همه‌ی فرم صورت‌ها نیست بنابراین لازم است با مشورت پزشک بهترین مارک ژل لب و مناسب‌ترین مدل تزریق ژل لب را انتخاب کنید.

4.     تکنیک ژل لب طبیعی یا کلاسیک

علاوه بر تکنیک‌های تزریق ژل لب که در قسمت بالا گفته شد، تزریق ژل لب به روش طبیعی نیز رایج است. تکنیک تزریق ژل لب طبیعی برای از بین بردن ایرادات جزئی لب‌ها است. در واقع افزایش حجم لب‌ها در این روش به صورت جزئی و طبیعی می‌باشد. این تکنیک برای خانم‌هایی مناسب است که دارای ایرادات جزئی در فرم لب‌های خود هستند و کسانی که علاقه دارند ضمن تغییر کوچک حالت لب‌ها، چهره‌ای کمالا نچرال داشته باشند.

5.     ژل لب فانتزی

تکنیک تزریق ژل لب فانتزی برخلاف مدل طبیعی، لب‌ها کاملا از حالت طبیعی خارج شده و برجسته می‌شوند. این تکنیک برای افرادی مناسب است که به لب‌های حجیم و برجسته علاقه دارند. البته توجه داشته باشید که همه افراد کاندیدای مناسب تکنیک فانتزی نیستند و تزریق این مدل ژل لب تنها با نظر پزشک صورت می‌پذیرد.

ژل لب کره ای خوبه؟

برای خرید ژل لب همواره با گزینه‌های زیادی مواجه می‌شوید، بنابراین لازم است با مشورت پزشک بهترین مارک ژل لب را انتخاب کنید تا عارضه‌ای برای شما نداشته باشد. یکی از انواع ژل لب‌های پرطرفدار در بازار، ژۀ لب رووفیل است. این ژل لب محصول کشور کره جنوبی است. در هنگام خرید ژل لب به کشور سازنده آن توجه ویژه‌ای داشته باشید، زیرا ژل رووفیل دارای نمونه‌های چینی نیز می‌باشد.

ژل کره‌ای رووفیل دارای مقادیر بسیار زیادی هیالورونیک اسید است که باعث افزایش ساخت کلاژن و جوانسازی لب‌ها می‌شود. این ژل لب همچنین دارای ماندگاری خوبی نسبت به سایر مارک‌های موجود در بازار است. بنابراین ژل لب کره‌ای یکی از برندهای معتبر برای خرید ژل لب می‌باشد.

2

هوای سرد و گرم در نتیجه ژل لب تاثیر دارد؟

بعد از تزریق ژل لب باید مراقبت‌هایی انجام شود تا بهترین نتیجه برای زیباجویان حاصل شود. یکی از عوامل تاثیرگذار در نتیجه ژل لب، مراقبت در برابر سرما و گرما پس از تزریق ژل لب است.  به طور کلی سرما بسیار شدید ممکن است باعث یخ‌زدگی ژل لب ‌شود و همچنین گرمای بسیار شدید نیز در شرایطی ممکن است سبب حرکت ژل و بوتاکس در زیر پوست ‌شود.

سرما و گرمای شدید هر دو دارای تاثیر منفی بر نتیجه ژل لب هستند اما گرما نسبت به سرما دارای اثر مخرب بیشتری است. در واقع تابش مستقیم نور خورشید به لب‌ها باعث  تشدید تورم و کبودی در ناحیه تزریق می‌شود. گرمای شدید باعث حرکت ژل لب و بد فرم شدن لب‌ها می‌شود. به همین دلیل معمولا توصیه می‌کنند که بعد از تزریق ژل لب، سه الی چهار روز از قرار گرفتن در برابر نور خورشید و گرما خودداری کنید.

تزریق ژل لب یکی از تکنیک‌های زیبایی برای خانم‌ها است که با توجه به فرم صورت شخص بهترین مدل برای تزریق با نظر زیباجو و توسط پزشک انتخاب می‌شود. برای انجام هر یک از تکنیک‌های تزریق، باید بهترین مارک ژل لب را انتخاب کنید و برای تزریق آن به پزشک متخصص مراجعه نمایید.