به گزارش پایگاه خبری نشان :

استرچ پالت نقشی حیاتی در فرآیند حمل و نقل ایفا می‌کند. در واقع یکی از مؤثرترین راه‌ها برای ایمن کردن محصولات بر روی پالت است و می‌تواند بهترین دفاع را در برابر آسیب محصول ارائه دهد. می‌توان گفت ایمن‌ترین و کارآمدترین روش‌های جابجایی پالت‌های محصول اصلاً ربطی به روش حمل و نقل ندارد، در عوض، نحوه محکم کردن محصول روی پالت است. استفاده از فیلم کششی یا بسته بندی پالت برای ایمن سازی محصول ضروری است. خواص چسبندگی برجسته در قسمت داخلی بسته بندی پالت، اتصال ایمن و در نتیجه پایداری را تضمین می‌کند. نمای بیرونی صاف است، بنابراین از چسبیدن پالت‌ها به یکدیگر جلوگیری می‌کند. این ویژگی به ویژه برای یک فرآیند بارگذاری روان بسیار مهم است.

تمام بسته بندی‌های کششی صرف نظر از اینکه شفاف، سیاه یا رنگی باشد، در برابر سوراخ شدن و پارگی بسیار مقاوم است و نیروهای نگهدارنده زیادی دارد. استرچ پالت در اندازه‌ها، سبک‌ها و ضخامت‌های مختلف تولید می‌شود. همچنین برای استفاده از حداقل مواد ممکن بهینه شده‌اند. این نایلون استرچ از 100٪ PE، بدون افزودن PIB تشکیل شده‌ که باعث می‌شود تا سازگار با محیط زیست بوده و بازیافت آنها آسان باشد. استرچ پالت از پلی اتیلن خطی با چگالی کم (LLDPE) ساخته شده است و مقاومت زیادی در برابر کشیدگی و سوراخ شدن دارد. چنین سلفونی در هنگام استفاده می‌تواند تا حدود 100 تا 300 درصد کشیده شود. این مواد الاستیک اقلام را حتی برای حمل و نقل طولانی مدت محافظت می‌کند. چسب دو طرفه باعث می‌شود تا بسته بندی کششی به راحتی به خودش بچسبد. موثر بودن این نوع بسته بندی چه در بسته بندی تعداد زیادی اقلام کوچک و چه در کنار هم نگه داشتن بارهای بزرگ روی یک پالت ثابت شده است. امروزه این نوع بسته بندی به دلیل خواص مفیدی که دارد به گزینه‌ای بی بدیل در هر انباری تبدیل شده است.

استفاده از استرچ پالت برای بسته بندی چه مزایای دارد؟

اگر دسته‌ای از محصولات را بسته‌بندی می‌کنید، محصولات شما ممکن است در معرض هر گونه آلودگی قرار بگیرند، یا آنها را روی یک پلتفرم ارسال می‌کنید، قطعاً به بسته‌بندی پالت کشدار نیاز دارید. چرا؟

  • از کالاهای شما در برابر گرد و غبار، رطوبت و آلاینده‌ها محافظت می‌کند
  • ضرر و دزدی را به حداقل می‌رساند. با بسته بندی با یک فیلم رنگی، محصول بسیار قابل تشخیص است یا قابل تشخیص نیست و یا برای جلوگیری از سرقت، مبهم می‌شود
  • این یک بسته بندی قوی و کامل است
  • محصولات شما را متحد کرده و جابجایی آنها را حذف می‌کند
  • این یک راه حل بسته بندی حمل و نقل نسبتا ارزان است
  • انعطاف پذیر است؛ تنش و مقدار فیلم اغلب به راحتی تنظیم می‌شود
  • مواد شفاف اسکن بارکد را آسان می‌کند
  • شناسایی آسان محصولات داخل
  • بسته بندی کم هزینه، نیازی به ابزار اضافی یا نیروی انسانی زیاد ندارد

بسته بندی کشدار مشکی از محصولات در برابر اشعه ماوراء بنفش، نور خورشید و محو شدن محافظت می‌کند و همچنین مانع از دیده شدن از اقلام در برابر نگاه‌های کنجکاو می‌شود. استرچ پالت حتی برای حمل و نقل اقلام الکترونیکی مورد علاقه بسیاری از ارسال کنندگان است. پالت پلی اتیلن با قابلیت کشش بالا است که می‌توانید بدون هیچ ابزار خارجی روی هر چیزی اعمال کنید. قابلیت کشش دست به این معنی است که نیازی به دستگاه‌های گران ‌قیمت بسته بندی کششی نیست. حذف آن نیز آسان است. در تجارت الکترونیک و تدارکات از این ماده به عنوان بسته بندی ثانویه برای بسته بندی چندین اقلام یا مجموعه‌ای از جعبه‌ها با هم استفاده می‌شود. اما اگر بسته بندی محافظ به درستی اعمال نشود، جابجایی یا حتی از بین رفتن محصول می‌تواند در طول حمل و نقل اتفاق بیفتد. با این حال، مقدار لایه‌های فیلم و میزان کشش اعمال شده به نوع باری که در حال تحمل آن هستید بستگی دارد.

استرچ پالت از موارد ضروری برای انبارها

در دوران رشد تجارت الکترونیکی، کسب و کارها می‌خواهند بارهای خود را ایمن و با کمترین هزینه ممکن بسته بندی کنند تا هزینه‌های غیرضروری را حذف کنند. بهترین راه برای رسیدن به این هدف این است که پالت‌های خود را با استرچ پالت بپوشانید. از صنایع غذایی گرفته تا انبارهای سنگین و بارهای سنگین، پالت پلی اتیلن کاربرد خود را پیدا می‌کند. چه برای تولید، حمل و نقل یا ذخیره سازی، این بسته بندی به یک راه حل حفاظتی بهینه و مقرون به صرفه تبدیل شده است. لفاف پی وی سی به دلیل خاصیت مقاوم در برابر رطوبت و سوراخ شدن و سهولت استفاده، به طور گسترده‌ای برای محافظت از مبلمان در هنگام بازسازی به عنوان یک کالای غیرقابل تعویض برای جابجایی‌ها و به عنوان یک لایه محافظ کلی استفاده می‌شود.

بسته بندی پالت محصول شما آخرین عملیاتی است که انجام می‌دهید و اولین مزیتی است که مشتری شما از توانایی‌های شما به عنوان تامین کننده می‌بیند. درک مشتری از شایستگی شما به عنوان یک تامین کننده از لحظه‌ای شروع می‌شود که پالت محصول شما به جایگاه او می‌رسد. پالت‌های پیچیده با دست ناسازگار می‌توانند تصور یک تولیدکننده ارزان قیمت را ایجاد کنند. کاهش استانداردهای تولید شما در آخرین عملیات ممکن است پرهزینه باشد. استفاده از استرچ پالت برای بسته بندی می‌تواند نگرانی از این موضوع را از بین ببرد.

کلام آخر

استرچ پالت یا استرچ پی وی سی رایج‌ترین ماده بسته بندی روی زمین است که توسط میلیون‌ها کسب و کار در سراسر جهان استفاده می‌شود. شرکت حق گسترش پلاست، تولید کننده انواع استرچ‌های پلی اتیلن 2لایه، 3لایه، 5 لایه با بهترین و مدرن‌ترین دستگاه‌های روز دنیا با یکنواختی در ضخامت، شفافیت بالا، کشش بیشتر، مقاومت در مقابل سوراخ شدن، در ضخامت‌های مختلف (10 تا 100 میکرون ) و سایزهای مختلف و با بالاترین کیفیت یک پوشش عالی برای کالاهای ارزشمند شما است.