به گزارش پایگاه خبری نشان :

این روزها انیمیشن‌ها و عروسک‌های متنوعی تولید شده‌اند که بچه‌ها علاقمندی بسیاری به آن‌ها دارند و دوست دارند تم تولدشان متناسب با یکی از آن‌ها باشد. تم تولد ال او ال یکی از این تم‌ها به شمار می‌آید که برای دخترها جذابیت بی‌شماری دارد. ما در این مطلب علاوه بر پرداختن به موضوع انتخاب تم تولد برای کودکان و نوجوانان به خرید تم تولد ال او ال و ویژگی‌هایی که دارد اشاره خواهیم کرد.

تم تولد چیست؟

اگر کمی به گذشته برگردیم می‌بینیم که این همه امکانات و چیزهای پر زرق و برق برای برگزاری جشن تولد موجود نبود و جشن تولدها تنها به چسباندن کاغذکشی به در و دیوار خانه و همچنین استفاده از کیک با چند شمع روی آن خلاصه می‌شد. اما امروزه شرکت‌های طراحی کننده تم تولد از شخصیت بازی‌های کامپیوتری، شخصیت‌های انیمیشنی و همچنین عروسک‌هایی که توسط شرکت‌های تولیدکننده وسایل بازی و انیمیشن به بازار عرضه می‌شود استفاده کرده و تم‌های متنوعی را تولید می‌کنند و شما با استفاده از آن‌ها می‌توانید جشن تولدی خاطره‌انگیز را برای دختر و یا پسرتان برگزار کنید که یاد آن با توجه به اینکه جشن او با وجود انیمشن مورد علاقه‌اش کامل شده، خاطره‌ای ماندگار برای او باقی بگذارد. اما اینکه برای تم تولد چه وسایلی در نظر گرفته می‌شود نکته‌ای است که در این بخش به آن خواهیم پرداخت. تولید ظروف یکبار مصرف پذیرایی با طرح کارتون و یا عروسک‌هایی که در بازار موجودند به همراه لیوان‌های یکبار مصرف در سایزهای مختلف که می‌توانید آن را از تنقلاتی که بچه‌ها به آن علاقمندند مانند پاپ کورن پر کنید و از آن‌ها پذیرایی نمایید. همچنین آویزهای طراحی شده با استفاده از تم مورد نظرتان نیز موجود است که می‌توانید برای تزئین در جایی که قرار است تولد آنجا برگزار شود استفاده نمایید.

تم تولد دخترانه ال او ال برگرفته از چه عروسک‌هایی است؟

عروسک‌های ال او ال با نام انگلیسی LOL Surprise که به ال او ال سورپرایز معروفند، عروسک‌هایی هستند که مانند عروسک‌های باربی در رده مد قرار دارد. همان طور که می‌دانید عروسک‌های باربی یکی از پرفروش‌ترین عروسک‌ها در چندین دهه گذشته و همچنین حال حاضر در دنیا به شمار می‌آید اما در طی دو سه سال اخیر عروسک‌های ال او ال به بازار آمده‌اند که توانسته‌اند سهم بالایی از فروش عروسک را در بازار به خود اختصاص دهند.

در طراحی عروسک‌های LOL طراحان تلاش کرده‌اند تا عروسک‌هایی با لباس‌های جذاب و فانتزی تولید کنند به گونه‌ای که دخترها از سنین سه سال تا نوجوانی مجذوب و علاقمند آن‌ها شده و با دیدن آن‌ها سورپرایز می‌شوند، همان طور که از نام این عروسک‌ها بر می‌آید. به همین دلیل تولید تم تولد ال او ال که توسط تولیدکنندگان تم تولد انجام گرفته را می‌توان انتخاب هوشمندانه‌ای به شمار آورد، زیرا می‌تواند نظر و توجه بسیاری از کاربران بخصوص کودکان را به خود جلب نماید.

 عروسک‌های ال او ال توسط چه شرکتی تولید شده است؟

عروسک‌های سورپرایر یا LOL که در ایران هم عروسک‌ها و هم انیمیشن آن موجود است ساخت شرکت ام جی ای MGA می‌باشد که سازنده آن توانسته با استفاده از ایده‌ای خلاقانه عروسک‌هایی را تولید نماید که علاوه بر قرار گرفتن در کنار سایر عروسک‌های جذاب دنیا مانند باربی بتواند علاوه بر جذابیت، آن‌ها را سورپرایز و یا به زمان خودمان هیجان زده و غافلگیر نماید. شاید بپرسید این عروسک‌ها چه ویژگی خاصی نسبت به سایر عروسک‌های مد دارند که تا این اندازه مورد توجه قرار گرفته است؟ این عروسک به گونه‌ای طراحی شده که کودکان و نوجوانان با باز کردن هر لایه هر لایه می‌توانند به یک اکسسوری یا نشانه‌ای عروسکی که در مرکز آن قرار دارند دست یابند همین امر توانسته یک ماجراجویی و هیجان جالبی را برای دختر بچه‌ها رقم بزند به طوری که آن‌ها را مشتاق به خرید این محصول نماید. این عروسک‌ها دارای انواع مختلفی هستند. به عنوان مثال شرکت تولید کننده در ابتدا 45 مدل عروسک را به بازار ارائه کرد که نقش خواهر کوچک‌تر را داشتند. اما برای آنکه دخترهای کوچولو گاهی دوست دارند که یک خواهر بزرگ‌تر هم برای عروسک‌هایشان داشته باشند شرکتMGA در سری دوم ۳۶عروسک متفاوت در نقش خواهر بزرگ‌تر را به بازار عرضه کرد که قد آن‌ها نسبت به عروسک‌های سری اول بلندتر بود. این شخصیت آن قدر در بین کودکان محبوبیت پیدا کرد که آنها علاقمند شده‌اند با خرید همه آن‌ها سری کامل این عروسک محبوب و زیبا را در وسایل بازی خود داشته باشند.

خرید لوازم تم تولد ال او ال

اکنون تصور کنید با توجه به جذابیتی که این عروسک‌ها برای دخترها دارند، اگر با خرید تم تولد ال او ال جشن تولد آن‌ها را برگزار نمایید، توانسته‌اید احساس قشنگی را در آن‌ها به وجود آورده و شب زیبایی را برایشان رقم بزنید. همان طور که پیشتر هم اشاره کردیم هر پک بسته‌بندی تم تولد lol شامل پیش دستی با قطر 18 سانتیمتر و ۱۰ عدد لیوان نوشیدنی به همراه ۱ عدد ریسه که دارای ۷ برگ می‌باشد و ابعادی در حدود ۱۹ در ۲۸ سانتی‌متر دارد، می‌شود که با استفاده از روبان قرمز به یکدیگر متصل شده‌اند. همچنین برای تم تولد ال او ال ۱۰ عدد ظرف پاپکورن با ارتفاع 11 سانتی متر به همراه ۱۰ عدد چنگال و چاقو و ۱۰ عدد تاپر بلند، 10 عدد تاپر کوتاه و ۱ عدد تاج ارائه شده است که اندازه تاج تم تولد دخترانه ال او ال را می‌توان متناسب با سر کودک تنظیم نمود.

فروشگاه اینترنتی ماهورا

چنانچه مایلید جشن تولد دختر و پسر دلبندتان را با استفاده از تم‌های تولد برگزار کنید که به جشن رنگ زیبا و جذابیت فراوانی ببخشد، مجموعه ماهورا انواع تم‌های تولد را با طراحی انیمیشن‌ها و عروسک‌های مورد علاقه کودکان و نوجوانان آماده کرده است. اگر دختر کودک و یا نوجوان شما علاقه وافری به عروسک‌های ال او ال دارد به شما پیشنهاد می‌کنیم با استفاده از دکور تم تولد ال او ال و سفارش ظروف پذیرایی با این تم، جشن تولد زیبایی را برای وی رقم بزنید. برای مشاهده انواع لوازم تم تولد ال او ال و سایر تم‌های تولد دخترانه و پسرانه می‌توانید فروشگاه اینترنتی ماهورا به آدرس الکترونیکی https://mahoura.com/  را ببینید و محصول خود را سفارش دهید.