به گزارش پایگاه خبری نشان :

سیستم مالی آنلاین پی پال یکی از معروف ترین و محبوب ترین سیستم های پرداخت بین المللی می باشد که قطعا با آن آشنا هستید و احتمالا تجربه ی استفاده از این سیستم پرداخت ارزی را داشته اید. در این صورت احتمالا یا شما یکی از صاحبان حساب پی پال هستید و یا تراکنش های ارزی خود را به واسطه شرکت های پرداخت ارزی انجام می دهید. با این حال اگر هنوز برای ساخت حساب پی پال اقدامی ننموده اید،همراه ما باشید تا قبل از افتتاح پی پال، مهمترین نکاتی که باید مدنظر داشته باشید را رعایت کنید.

مزیت های افتتاح حساب پی پال

با وجود انواع درگاه های پرداخت ارزی که قطعا لوگوی آن ها را در سایت های فروشگاهی خارجی دیده اید، سیستم پرداخت ارزی پی پال دارای تراکنش های بالاتری می باشد و کاربران آن روز به روز در حال افزایش است؛ به این دلیل که ویژگی ها و امکاناتی برای کاربران خود فراهم کرده است که نه تنها موجب امنیت خاطر کامل آن ها شده ، بلکه انجام تراکنش های ارزی را نیز آسان ساخته است. در ادامه به برخی از مهم ترین مزیت های پی پال اشاره کرده ایم.

  • پی پال یک سیستم پرداخت امن است و شما پس از افتتاح اکانت پی پال با خیال راحت می توانید به حساب دیگران پول واریز کنید یا از سوی دیگران پولی را در حساب خود دریافت کنید. پرداخت هزینه ثبت نام آزمون های بین امللی را انجام دهید و یا از فروشگاه های خارجی معتبر خرید نمایید.
  • پس از ساخت حساب پی پال، لازم نیست که هر ماه برای استفاده از این سیستم پرداخت به صورت ماهانه کارمزد بپردازید؛ بلکه تنها برای انجام تراکنش هایی که انجام می دهید، باید درصدی از مبلغ ارسالی را به عنوان کارمزد به پی پال بپردازید که این مبلغ بسیار مطلوب و مناسب است.
  • پی پال دارای رابط کاربری بسیار ساده و کاربرپسند می باشد و کاربران آن در هر گروه و رده سنی که باشند و در هر سطح از اطلاعات، به راحتی می توانند از این سیستم پرداخت استفاده کنند.

آموزش افتتاح حساب Paypal

با اینکه ایرانیان در لیست تحریم پی پال قرار دارند اما شما با استفاده از فیلترشکن مراحل زیر را برای افتتاح حساب پی پال انجام دهید:

  • مرحله اول : به منظور ایجاد اکانت پی پال، لازم است که ابتدا وارد وب سایت رسمی پی پال شوید. 
  • مرحله دوم : در صفحه ی اصلی وب سایت paypal گزینه ی "Sign Up for Free" را مشاهده خواهید کرد. روی این گزینه کلیک نمائید تا وارد مرحله ی بعد شوید.
  • مرحله سوم : در این مرحله یک شماره موبایل از شما می خواهد. شماره را وارد کنید و پساز تائید آن وارد مرحله بعد شوید.
  • مرحله چهارم : ایمیل خود را وارد نمائید و یک پسورد برای خود ایجاد کنید.
  • مرحله پنجم : در این مرحله فرمی به شما نشان داده می شود که لازم است آن را به دقت پر کنید.

از آنجا که استفاده از فیلترشکن، درصد لیمیت شدن حساب شمارو بالا می برد پیشنهاد می کنیم که به صورت شخصی اقدام به ساخت اکانت پی پال نکنید. جهت اطلاعات بیشتر در این خصوص می توانید مقاله نحوه افتتاح حساب پی پال را مطالعه کنید.

افتتاح حساب پی پال و موانع آن در ایران

پیش تر گفتیم به دلیل تحریم کاربران ایرانی، ورود به وب سایت پی پال برای ساخت حساب پی پال تنها از طریق VPN امکان پذیر است و استفاده از این پلتفرم با استفاده از IP ایران ممکن نیست. در نتیجه در دفعات بعدی که با استفاده از VPN به سایت پی پال وارد می شوید، آی پی  شما شناسایی می شود و حساب تان توسط سیستم امنیتی پی پال لیمیت می شود. بنابراین ما اکیدا به شما توصیه می کنیم که برای ساخت اکانت پی پال از وی پی ان استفاده نکنید.

مشکل دیگر این است که عده ای از افراد سودجو در سایت های خود اقدام به خرید و فروش اکانت پی پال می کنند و به کاربران پیشنهاد می دهند که از آن ها اکانت پی پال بخرند. خرید اکانت پی پال از این وب سایت ها، اشتباه است، به این دلیل که اکانت پی پال وریفای نشده را به شما می فروشند که قابل استفاده نمی باشد و حتی اگر بتوانید از آن استفاده کنید، دیر یا زود اکانت PayPal شما لیمیت خواهد شد.

افتتاح حساب پی پال توسط شرکت های خدمات پرداخت ارزی

شرکت های خدمات پرداخت ارزی، افتتاح حساب پی پال را به صورت کاملا اصولی انجام می دهند و با استفاده از سرورهای اختصاصی مجازی (VPS) اقدام به ساخت اکانت پی پال می نمایند. به این ترتیب شما هر بار برای ورود به حساب پی پال خود با هیچ یک از مشکلاتی که به آن ها اشاره کردیم، مواجه نخواهند شد. شرکت های خدمات پرداخت ارزی از طریق VPS به وب سایت پی پال وارد می شوند و ایجاد حساب پی پال را به نام شما و با مشخصات خود شما ایجاد خواهند کرد و پس از آن اطلاعات شخصی مرتبط با حساب شما را در اختیارتان قرار خواهند داد و شما می توانید به راحتی تراکنش های مالی خود را در هر جای دنیا برای دوستان و آشنایان خود انجام دهید یا از حساب های دیگر در هر جای دنیا پول دریافت کنید.

خرید اکانت paypal از تراپی

تراپی یکی از معتبرترین شرکت های خدمات پرداخت ارزی می باشد که سال هاست در حوزه افتتاح انواع حساب بین المللی، شارژ حساب، خرید و فروش دلار پی پال ، پرفکت مانی و ... و سایر خدمات پرداخت ارزی به مشتریان عزیز خدمت رسانی می کند و شما می توانید با خیال راحت ساخت حساب پی پال را به مجموعه تراپی بسپارید.

ساخت حساب پی پال

از مهم ترین ویژگی های شرکت خدمات پراخت ارزی تراپی این است که در ارائه خدمات خود، امنیت و سرعت بالا را در اولویت قرار داده است. همچنین خدمات تراپی با حداقل کارمزد برای مشتریان محترم انجام خواهد شد. جهت خرید اکانت پی پال و ساخت حساب پی پال می توانید به لینک زیر مراجعه کنید:

https://trapay.net/order/creating-verified-paypal-account

کلام پایانی در مورد افتتاح حساب پی پال

در حال حاضر که آمار تراکنش های بین المللی رو به افزایش است و امنیت تراکنش ها برای کاربران سیستم های مالی بسیار مسئله ی مهمی به حساب می آید، اکثر کاربران، پی پال را به دلیل امنیت بالای آن انتخاب می کنند. برای استفاده از این درگاه پرداخت ارزی لازم است که ابتدا افتتاح حساب پی پال را انتجام دهید و از آنجا که ایرانیان عزیز توسط شرکت مالی پی پال تحریم شده اند، امکان ساخت حساب پی پال برای کاربران ایرانی به صورت مستقیم، وجود ندارد.

خرید اکانت پی پال در ایران

در این مقاله سعی کردیم شما را با مشکلات مربوط به ساخت حساب پی پال از ایران آشنا کردیم و گفتیم که خرید اکانت پی پال از وب سایت های غیر معتبر به دلیل اینکه اکانت ها را وریفای نکرده اند، به هیچ عنوان توصیه نمی شود. به علاوه، با آموزش ساخت پی پال توسط شرکت های خدمات پرداخت ارزی آشنا شدید و می دانید که نحوه افتتاح حساب پی پال توسط این وب سایت ها چگونه است.

برای اطلاعات بیشتر در خصوص افتتاح حساب پی پال می توانید به وبسایت تراپی مراجعه کنید یا از طریق درگاه های ارتباطی زیر با ما همراه باشید:

https://trapay.net

info@trapay.com 

تلفن تماس: 02144177204