به گزارش پایگاه خبری نشان :

روابط تجاری، سیاسی و ... کشور ما با کشور ترکیه شرایط مناسبی را دارد به همین دلیل تعداد زیادی از ایرانیان به دنبال دریافت اقامت ترکیه هستند. نزدیکی به ایران، هزینه کم رفت و آمد، دریافت اقامت آسان و نزدیکی فرهنگ از جمله دلایلی است که افراد، تلاش می کنند که به کشور ترکیه مهاجرت کنند.

یکی از راه های مهاجرتی که بسیار مورد استقبال ایرانیان قرار گرفته است مهاجرت به وسیله خرید ملک است.البته شما با خرید ملک با هر مبلغی اقامت کشور ترکیه را کسب می کنید، اما برای گرفتن پاسپورت ترکیه باید ملکی به ارزش 400 هزار دلار خریداری کنید. برای اطلاعات بیشتر در زمینه خرید ملک در استانبول میتوانید با کارشناسان ما در املاک پوریا تماس حاصل فرمایید.

گرفتن اقامت با خرید ملک

برای دریافت اقامت ترکیه راه های زیادی وجود دارد.شما اگر جز متقاضیان دریافت شهروندی کشور ترکیه هستید باید بدانید یکی از آسان ترین راه ها خرید ملک است. در ترکیه شهروندان تعدادی از کشور ها مانند کانادا، امریکا، کشورهای عضو اتحادیه اروپا و ایران می توانند در این کشور ملک بخرند.

2

خرید ملک در ترکیه قوانینی را دارد که در ادامه این مطلب به آن می پردازیم. یکی از بهترین شهرها برای زندگی در ترکیه شهر استانبول است استانبول به قلب ترکیه معروف می‌باشد نرخ مهاجرت به شهر از دیگر شهر بیشتر است و به عنوان مهاجر پذیر ترین شهر ترکیه شناخته شده است.با توجه به بازار کار آزاد و دسترسی به شبکه جهانی برای تمامی کسب و کارها یک فرصت عالی است که بتوانند بیزنس خود را گسترش بدهند شما با خرید ملک در استانبول می توانید از امکانات و خدمات عالی این شهر بهره ببرید و اقامت خود را دریافت کنید.

 

قوانین خرید ملک

شما برای این که بتوانید با خرید ملک در ترکیه اقامت این کشور را داشته باشید. ملک نباید در سه دست قبل به نام افراد خارجی شده باشد. ملکی را که شما به عنوان یک فرد خارجی خریده اید تا 3 سال نمی توانید آن را بفروشید. ملک خریداری شده باید ارزشی معادل400 هزار دلار به بالا داشته باشد.

 اتباع خارجی تنها می توانند تا 30 هکتار زمین را به نام خود بزنند و کشور استانبول اجازه دریافت بیش از این مقدار را به اتباع خارجی نخواهد داد. همچنین طبق قوانین کشور ترکیه اتباع خارجی نمی توانند بیشتر از 25 درصد از مساحت یک منطقه را خریداری کنند.

3

بعد از این که ملک را خریدید و مدارک توسط شما تکمیل شد باید به اداره ثبت اسناد رسمی ترکیه مراجعه کنید و فرآیند انتقال کامل انجام شود. برای این که بخواهید در استانبول ملک تهیه کنید بهتر است با وکلا و مشاوران متخصص مشورت کنید که آشنایی کامل با قوانین این کشور را دارند. املاک پوریا با داشتن کادری مجرب و سالها تجربه در زمینه فروش ملک در استانبول با حفظ منافع شما میتواند همراه خوبی برای شما باشد. در این صورت شما با هزینه درستی که می کنید می توانید از مزایایی که خرید ملک در استانبول برای شما دارد بهره مند شوید.

 

مزایای خرید ملک در استانبول

مزایای خرید ملک در استانبول بسیار زیاد است. هزینه های جاری زندگی در ترکیه بسیار کمتر از کشورهایی مانند کانادا و امریکا است. این هزینه های جاری شامل خورد و خوراک، پوشاک، خودرو، تحصیل، مالیات و خانه است. فراوانی اجناس و خدمات با کیفیت بسیار زیاد است و فرد بدون نگرانی می تواند در استانبول به زندگی خود ادامه دهد.

در استانبول مراکز خرید و گردشگری بسیار زیاد است و فرد می تواند به راحتی اوقات فراغت خود را پر کند. فرآیند خرید ملک در ترکیه بسیار سریع انجام می شود و دولت این کار را برای راحتی حال مهاجران انجام می دهد. شما می توانید خانه های آپارتمانی یک خوابه و دو خوابه، خانه ویلایی و... متناسب با بودجه خود تهیه کنید. شما امکان پرداخت قسطی مبلغ خانه را دارید در صورتی که سند به نام شما است. مزایای خرید ملک در استانبول و زندگی در استانبول دسترسی به سیستم حمل و نقل این شهر است که به راحتی می توانید به هر نقطه ای با کمترین هزینه رفت و آمد کنید.

 سیستم حمل و نقل ترکیه کامل و به راحتی قابل دسترس است. از مترو گرفته تا هواپیما و سایر وسایل نقلیه در این کشور موجود است. فرصت سرمایه گذاری مناسب با خرید ملک در ترکیه فراهم است و گرفتن شهروندی ترکیه از این روش بسیار آسان است. همچنین کشور ما و ترکیه با سابقه تاریخی که دارند، فرهنگ بسیار نزدیکی به هم دارند و شما وارد یه فرهنگ جدیدی که برای شما ناشناخته است نمیشوید. همچنین نزدیکی شما به ایران هم مسئله حائز اهمیتی می باشد که شما به راحت ترین و سریع ترین شکل ممکن میتوانید به ایران رفت و آمد داشته باشید

ما سعی کردیم اساسی ترین نکاتی که در رابطه با مزایای خرید ملک در استانبول وجود دارد به شما بگوییم قطعا مزایای دیگری هم وجود دارد اما مهم ترین آن، این مسئله می باشد که شما با خرید ملک در استانبول میتوانید اقامت این کشور را کسب کنید.